Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Bihih senso klopt idd zezitten hier pas aan de fles! Nu ben ik wel. Van half 5 tot half 6 bezig geweest ze stil te krijgen.. Zucht.. Maar dacht ga het geqoon proberen.. E ze zijn in wlaap gevallen tot nu:)

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    gooooodmorning ladies,

Nou het vuil uiteindelijk erg mee, om 5 uur heb ik Jos weer in het midden van zijn bed gelegd en hij werd om 8 uur wakker voor een fles. In de tussentijd wel behoorlijk gemopperd maar ben er niet heen gegaan en hij is gewoon weer gaan slapen :D

Fijn mv3 dat de dames op dat uurtje na lekker geslapen hebben en zonder fles!

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Vuil = viel :D

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    bah kletskousen :p

jolien is ziek, heeft gisteren en eergisteren haar laatste fles weergegeven, deze morgen is ze wakker geworden heeft ff gewurgd bij het omkleden en heb haar in het parkje gelegd, ze wil niet drinken, maar is verder rustig aan het spelen en lachen... ik ga toch wel naar de dok vandaag met haar...
    verder moet ik een taart voorbereiden en muffins maken :)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goooooodmorning!!!

Ik zit alleen beneden lekker te ontbijten, want mevrouw slaapt gewoon nog! :$
    Dus ben ondertussen 't flesje maar alvast aan 't maken, dan ga ik haar om half 10 wakker maken als ze dan nog niet wakker is. Gisteren had ze natuurlijk een lange dag kdv, dat scheelt enorm, daar is ze zo moe van...

@mamalijntje, werkse vandaag! Gezellig dat je nog ff komt kletsen!

@senso, fijn dat het beter ging met Jos! Wie weet mopperde hij in z'n slaap? dat doet Amy ook wel eens.

@nachtzon, ocherm, wat zielig dat Jolien ziek is! Beterschap voor de kleine dame hoor! En succes met je taart en muffins, je bent er weer druk mee! :)

@mamavan3, vandaag was je gelukkig niet zo vroeg hier. Heb je wel een betere nacht gehad?

@dees, ook ik kan inmiddels uit eigen ervaring zeggen dat die maizena echt super werkt! Na 2x erop poederen zagen we hier al heel veel verschil!

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Pff die Amy wat een slaapkoppie zeg!! Wel lekker voor jou:)

Nachtzon: beterschap voor de kleine! Hoe is met je andere dochter?

Hier: pff sta er versteld van.. dames vielen in de box weer in slaap en T sliep nog.. dus even 4 wassen weg gewerkt, de volgende zit in de wasmachine. Ook eens even de kleding van de dames uitgezocht.. best p[ijnlijk alle kleine maatjes nu echt weg.. en een grotere maat terug in de kast:) Zo nog even stofzuigen en dan heb ik mn taakjes wel weer gedaan vind ik;)

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat een lekker slaapkopje heb je toch!
    Kan best hoor dat Jos moppert in zijn slaap maar soms heb ik het idee dat het komt omdat hij honger heeft, maar ja als dat zo was dan sliep hij niet verder toch? hij ligt soms knijterhard te grommen :( en te draaien en te woelen :(

@nachtzon, beterschap voor je kleine meisje. Ben benieuwd wat de dokter zegt..

@mama v 3, zo jij bent al weer goed bezig geweest! :D

@hier, was opgevouwen en was in de machine nu nog even de flesjes schoonmaken en stofzuigen en dan ben ik er klaar mee. Eerst nog even een bakkie thee ;) JOs ligt weer lekker in zijn bedje.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    :D s-zus smsde net, de sonde mag eruit!!! yahooooooooooooooooo :D

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijn hoor senso! Dan kun je lekker aan de slag met je babycook! :D
    Jij bent goed bezig zo op de vroege morgen!

@mamavan3, so he, wat heb jij al veel gedaan!! Goed bezig hoor! :D

@hier, Amy om half 10 maar wakker gemaakt, net haar flesje gegeven (die helemaal op ging gelukkig) en nu ligt ze lekker onder de babygym. Ik heb inmiddels beneden gedweild (manlief zou dat al 2 dagen gedaan hebben, maar helaas, dus dan doe ik 't zelf maar) en ga straks boven ff stoffen en zuigen. En eens kijken of ik een wasje ga doen.
    En straks weer een papje voor Amy (2e keer), want ze zit me vaak te smakken en kauwbewegingen te maken!

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!!

@Mama van 3; Wat fijn dat de meiden uiteindelijk stil geworden zijn en hun fles pas later kregen, als je dat zo even volhoudt komen ze misschien vanzelf wel in het schema dat ze in een keer doorslapen.

@Senso; Jij bent zeker lekker actief al vanochtend! Fijn dat de sonde er uit mag bij je neefje!

@Masu; Jij ook weer een 'huishoud' dagje ingepland zie ik wel weer!

Hier kan ik ook weer opnieuw beginnen met alles opruimen, die vent van mij is soms zo'n varken he.. *zucht*. Kian kwam vanochtend om 6 uur, is in ieder geval al beter dan 4 uur zal ik maar denken? Verder ga ik vandaag denk ik niet zoveel doen, lekker rustig aan. Wel nog even de IDkaart ophalen.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ben al aan het kijken welke hapjes ik ga maken kan mn vent vanavond de boodschappen meenemen :D

JIj bent ook al goed bezig met je huishouden en tja mannen ;)

Leuk Amy pap geven, maak je even een foto'tje om mijn spamverslaving tegemoet te komen? ;)

@mlien, 6 uur is beter als 4 uur maar toch erg vroeg hoor! lekker een relaxt dagje houden en jij bent gister al zo actief geweest dus je hebt het meer dan verdiend!

@TVOH, vanavond weer yahoooo! heb er al weer zin in :D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, ach 6 uur is beter dan 4 uur toch?

@senso, jaaaaa vanavond TVOH! :D Tuurlijk maak ik een fototje voor jou senso! Ik zal m'n camera in de aanslag houden, hahaha!
    Ben ff een filmpje op youtube aan 't zetten om aan jouw verslaving tegemoet te komen....zal zo de link wel ff posten!

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Ik ga het maar weer opnemen vanavond, dan kan ik morgen ws weer 4 pagina's vol commentaar teruglezen hier ;) Ben benieuwd naar je filmpje!

@Sammie; Ben benieuwd naar Wesley zijn gewicht en lengte :D

Nu ga ik douchen!... in de hoop dat Kian zichzelf even kan vermaken...

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, ik zal me proberen in te houden vanavond! ;)
    Douchse! Hopelijk vermaakt Kian zich ff.

Hier de link....in 't begin film ik Amy niet, later wel.
    Zodra die camera op haar gericht wordt stopt ze namelijk meestal met brabbelen en zit ze alleen maar apathisch naar die camera te staren....vandaar! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=dwCtWg4CEjQ

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, ik ga ff ons Taco uitlaten en als Amy dan wakker wordt is 't tijd voor het papje! Jawel! :D:D:D

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wat een ontzettend lief filmpje! haha :D

Kian heeft zich prima vermaakt... Jep, je ziet het goed, hij ligt weer eens te slapen! Ik durf hem er alleen nog vanonder te halen want ik weet zeker dat de babygym dan herrie gaat maken en dan wordt hij wakker, ach.. hij zit daar ook prima :p

Bekijk bijlage 186744

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    aaaah wat lied mlien!!!

wat kan amy lekker brabbelen zeg heerlijk! En leuk om jou stem eens te horen!!;)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 heerlijk dat je meiden even bijslapen! Je huishouden weer een beetje op peil!

Nachtzon hoe is het met Jolien bij de dokter gegaan?

Senso fijn dat Jos iets later was!! En ook al aan het huishouden. Hoe bevalt de babycook?

Mlien balen dat je man een puinhoop hebt gemaakt.. Maar wel fijn dat kian iets later wakker is geworden!!

Masu lief lief lief! Die ligt binnenkort zomaar op haar buik.. En ook al zo'n sabbelaar. Yara sabbelt zich helemaal suf aan haar handen en duim. Wat vond ze van haar papje?

Mlien lief!!!!! Kan me voorstellen dat je hem even laat liggen. Die van ons maakt ook een klereherrie.

--

Bedankjes vielen in de smaak gelukkig!
    Nu nog een halve dag werken. Is rustig..
    Vanavond sporten. Helaas geen TVOH voor mij. Mijn schoonpa blijft het weekend logeren en die loopt dan de hele uitzending te zeiken.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Ik vind echt dat je hartstikke goed bezig bent met het sporten!! Dat wilde ik even zeggen :D. Wel jammer dat je TVOH niet kan kijken, ik vind dat gezeur altijd wel grappig, behalve als het tijdens het zingen is :p. Kian kluift ook heel zijn handen af de laatste weken, vind dat zo schattig om te zien!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, jeeeeeeeeeeeeuj je bent geweldig. Wat een prachtig filmpje zeg en wat een ondeugd om te zien. Wat mamalijntje zegt het duurt niet lang of die rolt om naar haar buik :D

@mlien, hahaha Kian heeft zich wel vermaakt terwijl jij aan het douchen was zo te zien! lekker laten zitten joh :)

@mamalijntje, heb net met Jos boodschappen gedaan dus we kunnen aan de slag met de babycook. Ik laat jullie weten hoe hij bevalt :D

@handjes, hier heeft Jos ze ook ondekt volgens mij vind hij ze erg lekker, de stem die je hoort is van s-moe. Niet zo'n goeie kwaliteit en op zijn kant maar ach :p

http://www.youtube.com/watch?v=XqNyGzj2g_U

Zo boodschapjes binnen voor de hapjes, Jos een fles gegeven met een theelepeltje rijstebloem (om te kijken of hij er last van krijgt) en hij ligt nu in zijn bedje. Ik ga even lunchen want ik heb berehonger.

Later meiden!

Deel Deze Pagina