jolien is al beter, heeft deze morgen haar fles er in gehouden straks weer eten en dan zien we he als ze nog eens overgeeft ga ik naar de dokter... ze hoeste toen ze moest boeren en toen kwam alles er uit, veronderstel dat het gewoon "toeval" was...
Mlien dank dank dank!! Voel me ook goed bezig.. Heb de smaak te pakken en wil die buik eraf hebben.. Al heb ik nu een paar shirts gekocht waarin mijn buukje niet zo opvalt. Senso lief lief lief!! Hij eet zijn handjes op! Comfi stoeltje of niet? Ziet er zacht uit. Zal ik dit keer maar niet zeggen dat Jos een prachtige bos haar heeft -- Zit me gewoon stierlijk te vervelen. Is rustig op het werk. Teminste er is zat te doen maar ik moet wachten op mijn collega's die mij werk leveren maar er komt maar niets..
@mamalijntje, inderdaad een erg zacht en comfortabel stoeltje vind Jos ook erg lekker zitten en dank dank dank hij heeft ook prachtig haar Oeh vervelend dat het zo saai is op het werk dan wil je gewoon graag naar buiten met dit mooie weer!
@Senso; Hihi, wat lief! Kian deed dat ook al een tijdje en nu sinds 3 weken heeft hij dan ook echt zijn duim te pakken en kan hij steeds meer met zijn handen *Ik ga ook niks zeggen over Jos zijn heerlijke koppie met haar* @Mamalijntje; Ik heb niet veel buik, zeg maar een klein puddingbuikje, maar ik probeer hem ook weg te moffelen met leuke shirtjes en zo hoor, voel me ook echt niet zeker. Vervelend dat je niks te doen hebt op je werk.. tenminste.. ik ben altijd liever hard bezig, dan gaat de dag lekker snel om. Ik heb net de IDkaart gehaald en gelijk ook weer flesvoeding. Ik ben ook nog de prenatal ingelopen want ik wilde de voetenzak kopen voor de wandelwagen, maar ze hadden hem niet op voorraad. Het scheelt nu wel aardig wat met de mazzeldagen. Misschien dat ik morgen of overmorgen nog even naar een andere prenatal rij .
@senso, wat ontzettend lief! Hij eet z'n knuistje bijna op....*smelt* En dan zal ik, net als mamalijntje, ook maar niet zeggen dat ie zo'n mooie bos haar heeft! Wat een mooi menneke is 't toch! @mamalijntje, balen, is 't rustig, moet je je ook nog vervelen op 't werk! En dat met zo'n mooi weer, bah bah! Tot hoe laat moet je nog? @hier, Amy heeft haar papje gehad, maar ik heb 't idee dat ze 't niet lekker vindt. Als ze lacht is 't puur omdat ik naar haar lach volgens mij. Verder kijkt ze er een beetje vies bij en zit ze zo te smakken van 'het is dat het moet'... Ik heb net de hond uitgelaten, boven gestoft en gezogen en de broccoli in gestoomd met de stoomfunctie op m'n neie magnetron! En dat werkt echt super! Nu nog wachten tot Mark straks ijsklontbakjes meeneemt zodat ik 't in kan vriezen (hij heeft al onze bakjes die we hadden weggegooid....vraag me niet waarom...). Dus misschien dit weekend de broccoli eens proberen, kijken of dat beter in de smaak valt dan de rijstebloem. Nu eerst ff snel wat eten en dan met Amy naar ons thuis wandelen, want er is niemand thuis en de hond moet uitgelaten worden... Tot later weer!
@Masu; Haha, ik denk dat dat een fiasco gaat worden die broccoli, volgens mij moeten ze eerst echt aan groente wennen voordat ze dat lekker vinden. Ik weet in ieder geval dat ik hier alleen vrolijke gezichten krijg als ik fruit geef, bij de groente wordt hij meestal erg boos als ik dat geef
We gaan zien wat ze ervan vindt mlien. Ik geef het sowieso 4 dagen achter elkaar dus dan zal ze ff moeten doorbijten, hahaha! Voeding moet ik ook nog halen! misschien dat ik dat vanavond ff doe en anders morgen.
kun je fuit papjes ook invriezen? vind het eigenlijk wel een goed idee om dat in ijsblokbakjes te doen dan hoef je tenminste ook niks weg te gooien
wat een lekker kereltje is Jos zeg!!! *smelt* Is jos 100% NL of zit er nog wat anders in, hij is zo lekker brons kleurig!<3
@adorable, ik weet eigenlijk niet of dat met fruitpapje ook kan, maar ik zou zeggen, probeer het gewoon eens! Anders moet je telkens zoveel weggooien ja en dat vind ik ook zonde. Volgens mij is Jos 100% NL, maar senso verbetert me vast als ik 't mis heb! @hier, Amy gegeten, ik gegeten en Amy is meteen na haar flesje in slaap gevallen....heel apart! En vanmorgen heeft ze ook al 2 slaapjes gedaan, terwijl ze pas om half 10 wakker werd! Ik zal nog ff wachten met wandelen (dan moet ik haar gaan verplaatsen namelijk) in de hoop dat ze zo wakker wordt...
En nu ben ik d'r weg van....ff naar ons thuis voor 't hondje! (ook al is Amy nog niet wakker, ik ga d'r toch maar in de wandelwagen leggen anders zit ik hier nog wel ff....) Laterrr!
@mlien, maar goed dat jij ook niets zegt over Jos zijn haar hahahaha wel leuk om te zien dat ze steeds meer kunnen met de handjes @masu, hahahaha jij zegt gelukkig ook al niets over Jos zijn haar! volgens mij dat hij dat zijn handjes waterijsjes waren ofzo Je bent goed bezig geweest met je huishouden en al broccoli gemaakt van je meisje, ben benieuwd wat ze er van vind. Hoop dat ze het lekkerder vind dan het papje, misschien moet ze nog even wennen. Misschien is Amy nog moe van gisteren wat een onwijs leuke spam zeg en net als Kian onder de babygym in slaap gevallen en die met papje grappig, wat kunnen ze toch lekker knoeien! @adorable, Jos is net als wat Masu al zei 100% NL maar mensen denken van mij vaak ook dat ik iets buitenlands heb dus daar zal hij het wel van hebben @hier, visite is weer weg. De babycook heeft 3 x gedraaid (voor het gebruiken moest je hem 3 x aanzetten zonder eten) dus morgen kunnen we aan de gang Jos zit naar me buiten in de wipstoel een beetje te mopperen, ga zo maar eens een flesje voor hem maken.
Thanx mlien! @senso, gezellig dat je visite had! Je was al zo lang stil voor jouw doen.... Ben benieuwd hoe de babycook 't doet! @hier, ik zit lekker met m'n laptopje en m'n ijstheetje in de tuin! Ff bijkomen van de wandeling want het is zoooo warm in de zon! Meteen de hond van ons pap en mam maar mee naar huis genomen, heeft hij ook weer een mooie wandeling gehad. Nu dus lekker gezellig hier met 2 hondjes en ons Amy! Ze is net wakker geworden, heeft de hele terugweg liggen slapen en net ook nog ff. Nu kan ze mooi ff naar de blaadjes van de bomen kijken, want dat vindt ze echt mega interessant!
@Senso; Ben echt benieuwd hoe de babycook bevalt! @Masu; Het is zeker heel erg warm in de zon, hier achter buiten hebben we ook nog eens geen wind dus ik kan nu echt niet buiten zitten, veel te warm! Ik ga zo de peugeot wegbrengen . Hij is eindelijk verkocht aan een export bedrijf. Gelukkig kon manlief iets eerder weg van zijn werk zodat we met 2 auto's kunnen, ik ga hem bij een bedrijfje brengen waarvan de mensen niet zo best nederlands spraken en hij zei tegen me; ik breng je wel naar huis als jij auto gebracht hebt... nja.. dat zagen manlief en ik niet zo zitten met Kian er ook nog eens bij .
@mlien, fijn dat de auto verkocht is!!! (is dat de auto die je pas hebt gewassen?) Idd, het is een beter idee als je man met je meegaat, fijn dat ie eerder naar huis kan komen. Balen dat je niet lekker buiten kunt zitten. Wij hebben nu al een groot gedeelte van de achtertuin in de schaduw en dan is 't wel lekker. In de zon is 't idd niet om uit te houden!