Slim mlien! @sammie, oh, voetbal kijken in je eentje....das niet leuk! Maar ik kijk ook dus misschien voelt dat dan niet zo alleen! Mark is productieleider bij een metaalbedrijf. En wat doet jouw mannetje?
ik ben bezig met cc bakken... zit nu aan nr 60 morgen workshop bij mij thuis heb al 4 bestellingen binnen voor taarten deze week I LOVE MY JOB!!!
nou meiden daar ben ik weer! helemaal klaar voor TVOH! Het koken met de babycook ging helemaal goed uiteindelijk heb ik het volgende gemaakt: 4 x bloemkool met aardappel 2 x sperzibonen met aardappel en tomaat 2 x worteltjes met aardappel 1 x worteltjes met komkommer en tomaat 3 x fruithapje mango, appel en peer Neefje is natuurlijk al 6 maanden dus we kunnen al lekker mengen @sammie, th@nks voor de tips. Nou voordat ik met Jos ga beginnen kom ik wel informeren hoe of wat, makkelijk dat neefje al 6 maanden is want die mag al veel meer Wesley is mooi gegroeid en ik denk maar zo laat maar kletsen hoor bij het CB jij weet het als mama het beste! @mlien, fijne avond! @nachtzon, jeutje jij hebt het er ook maar druk mee @hier, we zitten er klaar voor hoor. Ben gedoucht we hebben gegeten en Jos ligt op bed
@sammie, wel vervelend dat Wesley zoveel pijn heeft.. hoop dat hij met een zetpilletje wel lekker kan slapen.. gelukkig ben je van de prikken af voorlopig.
Pff dames wat kletsen jullieveel!!! Even geen puf om alles terug te lezen sorry!! Hier dus wel een redelijke nacht gehad.. T had weleen ongeluk in zijn bed.. Maar weten nu wat er aan de hand is snachts waardoor die overstuur is en gaat plassen dus daar kunnen we nu op inspringen. Verder vanmiddag bij uwv geweest, goed gesprek gehad en moet nu goede cv maken en gaan ze me helpen met een baan! En als verassing werd ik net gebeld door die tandarts of ik een dagje wil meelopen om te kijken of het echt wathet is.. Hij vond mij erg positief en wilde wel een ochtendje proberen.. Dua ben benieuwd! Nu nog oppas fixen.. En dat gaat moeilijk worden.. Zucht! Xo nu gtst en tvoh
oeh spannend mama van 3 een ochtendje meelopen, wie weet bevalt het van beide kanten! veel plezier met GTST en TVOH
ik doe het zo met fles geven en typen. lukt alleen niet met de laatste fles omdat die op stand twee staat en dt is schuin en dat is net wat lastiger.
Ik zit op de ipad. Ik leg dan l met der hoofdje op mn knie en dan 1 hand de fles en de andere hand kan ik typen Wat een mafkees nu