@senso, alsof jij niet benieuwd bent!? @sammie, lastig dat ie die uren niet op papier krijgt! Wow, deze doet echt overdreven....daar hou ik niet van!
nieuwsgierige dames! volgens mij bedoelt ze dat ze mag meelopen bij de tandarts praktijk waar ze gesolliciteerd had maar ik kan het fout hebben hoor
nee nee.....ik quote: "Twijfel twijfel... Mag en ochtendje meelopen om te kijken of het wat is... Spannend en leuk, maar vandaag ook een ander aanbod gekregen. .. Hmhmh"
hier net twee muffins op zit vol!!!!!!! waren wel lekker zelf gemaakt met chocola en karamel uit een pak
Whahahaha sorry lag alweer half tr slapen... Ik heb via het uwv misschien een andere baan aangeboden gekregen.. Maar die wilde eerst weten of ik een positief antwoord kreeg op tandartsassistente.. Tja die heb ik nu gehad, maar zit nu erg te twijfelen wat ikleuker vind.. Weet niet of ze kiwi mogen, doe gewoon afen toe 1 kiwibij de banaan/ appel/ perzik.. Ik geef ze kleine stukjes brood maar fruit en groente pureer ik nog helemaal glad. Maar ga nu eens kijken voor die liga koeken en dan misschien kleine stuljes geven zodat ze kunnen sabbelen.. Is weer eesn wat anders dan op hun vingers Ik vind tvoh nog biet echt heel goed, of ligt dat aan mij??
ooooooooooh nu ben ik helemaal nieuwschierig!!! Oe lekker muffins met chocolade en caramel, kan me wel voorstellen dat je dan vol zit. Pff wat duurt die reclame lang
@mamavan3, ahhh wat een luxe positie heb jij dan zeg! Om wat voor baan gaat het? (sorry sorry, ik ben echt nieuwsgierig...) Ik vind 't niveau heel wisselend. En soms snap ik er echt geen ruk van waarom die coaches omdraaien...