gmorgen dames, pfff ik heb echt niet meer de tijd om alles terug te lezen, overvlieg het altijd een beetje... Wij hebben ook een hondje Micha is een Tshi tshu of hoe je dat schrijft... Jolien is nog aan het slapen, heb alles al klaar voor de workshop die om 9 uur begint maar heb dus ONTZETTEND veel buikpijn.... maar geen buikgriep aangezien ik geen diarree of misselijkheid heb... snap m ff nie... nuja, pilletje nemen en dan zien we wel na de workshop nog taart maken zal dan foto plaatsen
Goeiemorgen, Kletskouzen!!!!!!!!!!!!!! Moest gewoon 10 paginas doorlezen.... O wat erg haha Sammie leuke foto van jou! Balen dat Wesley zo last heeft van zijn prikjes,. Kan mij heugen dat Jamie elke keer anders reageerde. Wat vervelend dat je door het CB niet gerust bent gestelt. Je komt daar tenslotte niet voor niets maar hij is wel weer super gegroeit! Senso is Jos nog gaan slapen gisterenavond? Mamavan3 heb je de meiden nog even terug kunnen leggen? -- Hier om 6 uur een hongerige Yara dus die heeft een fles gehad en slaapt nu nog. Helaas ons mooie drinkschema weg.. Komen vandaag belabberd uit met de flessen. Zo op visite bij een vriendin. Misschien vanmiddag een stuk wandelen en dan vanavond bbq!!
Goooooooooooodmorning ladies! @dees, hahaha je hebt gewoon alles terug gelezen! kan me voorstellen dat je je meisje steeds meer mist en dat je haar gewoon lekker bij je wil houden. HIer ook hoor met de handjes hij loopt er aan te likken alsof het ijsjes zijn werkze vandaag! @sammie, hier wonen we in een koopwoning maar ik werk bij een woningbouw dus ik verhuur woningen. @weesje, fijn dat ze de tuit nam toen je aan het werk was. En nee hoor je hoeft de groente niet te stomen koken en pureren kan ook heel goed, is net zo goed. @mlien, fijn dat Kian het zo goed gedaan heeft toen hij mee was en jeeeeeeeeeeeetje jij bent weer laat naar bed gegaan zeg! @adorable, jeetje jij ook al zo laat! veel plezier met BBQen @mama van 3, aaaaaaaaaaaah jeetje wat jammer dat je meiden niet langer wilde wachten.. ik was wel wakker hoor (nou ja wakker) ik heb rond die tijd Jos weer recht in zijn bed gelegd met zijn fiep en toen is hij verder gaan slapen. Wat een mooie foto spam!! lieve hond ook zo te zien @nachtzon, sterkte met je buikpijn ik hoop dat het een beetje gaat. En uiteraard werkze vandaag. * Jos wordt wakker, ik ga zo weer verder *
mama van 3, leuke foto! leuke hond ook. mamalijntje, kan je niet wat proberen te schuiven kwa uren? hier, wel een goeie nacht naar mijn idee, manlief loopt alleen te klagen dat hij er 10x is geweest maar bij hem is alles vaak x10 haha. ik denk dat wesley zo reageerde op de prikjes omdat hij al niet helemaal lekker is, want de vorige keren had hij nergens last van.
@mamalijntje, Jos is lekker gaan slapen hoor. Hij heeft 10 minuutjes op de bank gelegen en toen heb ik hem weer naar boven gebracht. @mama van 3, hahaha die is ook leuk met zijn 3en op de bank! @sammie, in ieder geval heb jij lekker geslapen @hier, goeie nacht gehad. Jos is net wakker dus nu snel een flesje naar binnen want hij heeft wel honger heb hem trouwens geen rijstebloem gegeven gisteravond dus hij kan best doorslapen als hij wil
Go Jos go Jos!! Goed gedaan dus! Mamavan3 onwijs lieve foto! In de relax modus. Morgen hebben wij een rustige ochtend. Sammie en Masu lieve fotos van de honden. Dees kan me voorstellen dat je je meisje heel erg gemist hebt! Gewoon lekker bij je houden!en vooral heel veel knuffelen. Sammie fijn dat je een goede nacht heb gehad.. Hier kan manlief ook heel erg klagen haha... Hopelijk is Wesley weer de oude vandaag.
Goodmorning all! Amy slaapt nog steeds....wat een slaapkop en ik zit, zoals gewoonlijk, beneden alvast wat te ontbijten en het flesje klaar te maken, want ik ga d'r zo maar wakker maken. @huis, wij hebben een koophuis. @slapen, toen we dit kochten hebben we overal kunststof kozijnen in laten zetten (of 't grote raam achter beneden na), dus alles is hier dubbel glas. Boven is 't dus ook altijd warm, met zo'n weer is 't boven zo'n 25 graden (volgens de babyfoon, maar volgens mij klopt die niet...ik schat zo'n 22 graden). Amy slaapt in een rompertje en shirtjes, beide korte mouwen, in een slaapzakje zonder mouwen. We doen er een lakentje overheen, maar dat is meer voor het idee van de geborgenheid dan voor de warmte. Amy heeft het echt niet snel koud. @mamavan3, was je hier nu helemaal alleen vanmorgen?! Wat een mooie foto van jullie hond, hij/zij ziet er echt goed uit! Ik vind het echt mooie beesten die labradors. En lief....heel lief! @senso, wow goeie nacht hoor! Super! Dat mag Jos vaker doen he? @sammie, fijn dat je ook al zo'n goeie nacht hebt gehad! Kan best dat hij wat last heeft van de prikjes. Gelukkig duurt 't ff voordat jullie weer moeten. @mamalijntje, veel plezier bij je vriendin en wandelse! Jullie ook bbq-en? Wij ook! 't is er weer weer voor he?! @nachtzon, veel plezier met je workshop (die inmiddels aan de gang is). En daarna natuurlijk een foto plaatsen he? Hopelijk helpt het pilletje tegen de pijn, want de dag is nog lang. Nou, ik ga 't flesje hier klaarzetten en onze grote dame wakker maken....later!
heeii meiden, @mv3: leuke foto's!!! @hier: heerlijk geslapen vanacht! Nu wachten op manlief, we zouden eigenlijk voor de middag nog naar de stad gaan, ma dat um nie worde denk ik want manlief ligt nog te slapen.... Mikail is flink sjagrijnig en davut is lekker vrolijk ik ga denk ik ma even koffie maken xxx
@masu, zoooooooooo die Amy kan er echt wat van hoor Jos mag dit zeker vaker doen maar ik reken gewoon nergens op en ik zie het wel dan valt het tenminste ook niet tegen hahahaha @slapen, hier hebben we met de koop/verbouwing van het hele huis ook kunstof kozijnen laten plaatsen het is boven in onze slaapkamer (op het zuiden) altijd warm en in Jos zijn kamer wel wat frisser. Hij slaapt in een romper met lange mouwen en een slaapzak zonder mouwen. @adorable, hmm jammer dat Mikail sjaggo is maar gelukkig is Davut vrolijk
Hier ook een goeie nacht gehad! Kian kwam pas om 9 uur dus dat was erg lekker! Vandaag weer een drukke dag voor de boeg dus zal hier niet veel zijn.
@mlien, lekker hoor Kian ook zo'n goeie nacht maar hij zal wel moe geweest zijn van zijn avonturen bij de muziek veel plezier vandaag met alles wat je gaat doen! @hier, lekker gedoucht met Jos eerst was het vreselijk brullen deed hij nooit maar daarna was het goed en was het weer huilen toen manlief hem ophaalde en ging afdrogen. Nu ligt hij lekker fris en fruitig in zijn bedje frisse verschoonde bedje te tukken
Goeiemorgen! Zo hee wat hebben jullie allemaal een uitslapers!Heerlijk zeg *jaloers* F was 7 uur weer wakker en 4 u een voeding gehad..kan beter dus. De nacht ervoor had ze wel geslapen van 23u tot 7u. Tis nu al lekker weer he buiten, heb al even met de hond gefietst en een was gedraaid. F drinkt minder goed de laatste dagen..denk dat ik er meer uur tussen moet laten maar dan komen we wel in de knoei met dr middagslaapje dus even puzzelen. Ze heeft nu voor t laatst om 7 uur gedronken, net maar een fruithapje gegeven want wilde nog niks drinken.. straks lekker wandelen en lunchen met mn mannetje en de kleine meid Dan vanavond weer werken, helaas weekenddienst maar gelukkig kan ik overdag nog genieten van t mooie weer. Fijne dag allemaal!
@weesje, balen dat je moet werken in 't weekend, maar gelukkig ben je wel overdags vrij. Kun je toch lekker nog wat van 't goeie weer genieten. Lekker lunchen met z'n drietjes! Gaan wij morgen ook doen. @mlien, Kian zal wel flink moe zijn geweest van gisteren. Lekker hoor, dat ie heeft uitgeslapen. Veel plezier met je drukke dagje vandaag! @senso, overdags slaapt ze misschien niet veel, maar dat haalt ze 's nachts dubbel en dwars in. Gelukkig! hahaha! Heerlijk he, als alles weer fris is! Als manlief straks thuis is ga ik ook douchen met Amy. Dan kan hij haar daarna aankleden en afdrogen. En vanmiddag nog ff naar de kruidvat en etos. @adorable, als jullie nog willen gaan voor de middag zullen jullie op moeten gaan schieten ja! Jammer dat Mikail chaggo is, maar gelukkig is Davut wel lekker vrolijk! Anders had je d'r 2 die chagrijnig waren, dat was helemaal niet leuk.... @hier, Amy heeft het flesje leeg en ligt nu op 't speelkleed. Ik heb de babygym maar weer weggezet, want ze ligt voort zo te draaien en te doen op 't kleed. Nu heeft ze tenminste de ruimte, haha!
Weesje, miss heeft ze nu minder nodig? Hoeveel voedingen geef je haar? Het kan ook door de warmte komen zeiden ze hier op het cb. Wesley is heel vrolijk vandaag mama dus ook haha. Ik denk dat wij straks langs s-ouders gaan en daarna moet meneer alweer slapen. Vanaf wanneer gaan minder slapen?W slaapt echt nog 5 soms 6 uur overdag
Vraag ik me ook af sammie! Nou ja....Amy slaapt al niet veel overdags...denk in totaal 2 a 3 uur. Maar das volgens mij wel weinig hoor. Al denk ik eerder dat zij 't gewoon anders verdeeld. Soms slaapt ze 's nachts wel 13 uur + die 2 a 3 van overdags, dan zitten we ook aan een nette 16 uur slaap. Maar het is niet altijd leuk als ze veel liggen te slapen he? En vooral niet zo makkelijk, want je kunt niet zo makkelijk weg (nouja, kan wel, maar thuis slapen ze toch 't lekkerst).
Masu, we moeten nu echt de dingen tussen de slaapjes plannen en dat is soms wel irritant. Ik heb wel het idee dat hij in de ochtend minder slaap nodig heeft want normaal slaapt hij van 10.00 tot 12.00 uur maar nu lukt een uurtje krap aan zeg maar. Dus miss toch wat aan zijn ritme sleutelen denk ik
@sammie, soms veranderen ze dat ritme ineens. Amy heeft eigenlijk nooit echt geslapen tussen de voeding van half 5 en 8 uur in en een paar weken geleden begon ze ineens met slapen van 6 tot 7....en dat iedere dag weer.... Dus ineens verandert zoiets dan weer. Lastig he? Ik volg haar ritme maar gewoon en dan komt 't wel goed. Maar ik snap dat het lastig plannen is als W zoveel slaapt. Vind jij het dan niet lastig met de hapjes tussendoor? Dat is hier nog niet echt een vast onderdeel en ik ben echt aan 't bekijken wat nou handig is...
sammie-geef bv op vraag, maar ze kwam altijd na 3 a 3,5uur..dus 6 a 7 voedingen per 24u..dacht net dat ze trek kreeg na 3u want begon wat te jammeren..maar ze wil niet. Nouja ze zal zich vanzelf wel weer melden. F slaapt hier sochtendsmax 1 uurtje en smiddags 3 uur. We moeten ook zo op tijd terug zijn voor haar slaapje rond half 2..