Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hoihoi,

vanmiddag nog 10onderbroekjes gescoord voor 10euro:) meteen ma lekker warme pyama voor de boys gekocht en laarsjes en een regenpak voor Mikail dus die kan straks lekker in de regen/plassen gaan spelen en springen hihi;)

Boodschappen gedaan voor de bbq morge, morgen ochtend alleen nog even naar de slager:)

Davut heeft zijn dagje vandaag niet helemaal, steeds huilen en wil niet alleen zijn, t zal de warmte wel zijn:)

xxx

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, gewoon uitproberen idd dat is het beste denk ik, lastig hoor die schema's vind ik :(

@ adorable, goed geslaagd dus met shoppen! :D altijd leuk. Jammer dat Davut niet zo in z'n hummetje was vandaag

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik vind schema' ook niet leuk maar het werkt hier wel het beste. we zullen zien wat hij doet morgen.

adorable, das niet duur 10 onderbroekjes voor 10 euro en denk dat je die zeker wel nodig hebt! lekker jij ook al bbq-en morgen.
    zeker nog even van genieten nu het nog kan.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik ga Jos zijn laatste flesje geven en dan lekker slapen, welterusten meiden. Hoop dat we allemaal goede nachten hebben!

Tot morgen!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zooo meiden,
    taartje is klaar :D

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Pixie; Leuk dat je nog wat van je laat horen!! Vervelend dat je zo'n last van je darmen hebt!..

@Senso; Ik ben er weer!!... Nu zijn jullie er niet!!... gek hoor!

Nja.. lekker gekletst weer hier, mooie taart ook nacht!

Vanmiddag hebben we een nieuwe bank gekocht! :D En vanavond hebben we een concert gehad bij een van de muziekverenigingen, dus het was een lekker druk dagje, morgen/vandaag doen we rustiger aan, eerst maar eens een paar uurtjes slapen! :)

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier een korte nacht. Slapen bij mn ouders.. L was om 4 wakker, poepluier maar wilde daarna niet gaan slapen.. Eindelijk bij mij op de buik in slaap gevallen.. Toen werd f wakker dus die ook op mn buik.. En zonliggen ze nog steeds te slapen... N mama die heeft geen oog dicht gedaan.. Maar ze slapen nog n hebben nog geen fles gehad

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Pixie beterschap!!
    Sammie.. Misschien nog een slaapje na het fruit? Is een lange ruk hoor. Normaal gesproken pas vanaf 6 maanden gaat langzaam het ochtend slaapje er af.
    Nachtzon wauw prachtig!!! Verdien je er nou ook een beetje op?

Mamavan3 onwijs balen maar blijkbaar bij mama slapen ze nog even lekker. Nadeel is dat jij nu geen oog dicht heb gedaan. Eigenwijze meiden.

--

Wij hebben een goede nacht gehad. Yara werd om 2 uur wakker en ze had honger dus een fles. Daarna sliep ze gelijk weer en iedereen werd wakker om 07:30.

Straks Douche. Opa naar de trein brengen en gaan we even richting callantzoog.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, 3.26uur !!!!:$ gaaf dat jullie een nieuwe bank hebben gekocht. Wat voor 1 is het geworden? Ik hoop dat je nog lekker slaapt, doe lekker rustig aan vandaag.

@nachtzon, mooie taart!

@mama v 3, balen van je slechte nacht... Ik hoop dat ze mama snel wat meer rust gunnen...

@mamalijntje , lekker geslapen zo te lezen, leuk weekend gehad met s-vader? Fijne dag vandaag en veel plezier in Callantsoog.

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mlien wat een tijdstip idd!! Hopelijk slaap je nog! En wat voor bank heb je gekocht?

Senso ik wist dat ik iets fout schreef aan callantsoog haha... Hoe is je nacht gegaan?

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hahaha was me niet eens opgevallen ! Nacht is hoed gegaan, Jos werd na zijn fles van 23 uur om 8 uur wakker, ben er alleen 2 x uitgeweest om dat hij lag te mopperen, hij lag klem tegen de zijkant van zijn bed dus weer in het midden gelegd en dan sliep hij weer door. Moet daar toch wat op verzinnen maar wat :(

12. AHzondag

mlien, ik bne ook wel benieuwd naar je nieuwe bank!
    hoe was je dag verder? vandaag nog iets op de planning?

nacht, wow wat een mooie taart weer!

senso, hoe heeft jos geslapen?
    ik heb gisteren nog even zitten google en las dat baby's van 4 maanden ongeveer 15 uur slaap nodig hebben. nou daar komt hij wel aan hoor. hij slaapt 12 uur achtereen en daarna overdag nog 3.

mamalijntje, hoe is jou nacht geweest?
    ik weet dat het een lange ruk is maar hijs laapt nu ook geen 4 uur op een dag meer dus dacht eigenlijk of hij dat nou in 1 slaapje doet of in 2 maar ga hem straks gewoon op bed leggen en we zien wel.

hier, wel een goeie nacht ben er 3x uitgeweest om zijn speen in te doen, maar ging daarna lekker slapen weer. wesley heeft ook de spijlen van zijn bed ondekt en zijn voeten!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, we hebben elkaars berichtje gemist, ben benieuwd hoe het met Wesley gaat vandaag. Heeft hij wel lekker geslapen ?

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oei meiden die het net iets minder hebben sterkte!!!! xxxxx knuffel

bedankt voor de complimentjes, ondertussen verdien ik er dus wel goed aan (5€ per persoon) en heb enkel verleden week al 4 nieuwe bestellingen binnen gekregen :D

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik weet wat daarvoor werkt! Een zijslaper! Maar daar leg je 'm dan gewoon op z'n rug tussen. Ik gebruik 'm nu niet meer en soms tref ik haar dwars in bed aan. Toen we dat ding nog gebruikten bleef ze keurig op d'r plaats liggen. Ik zal zo ff een plaatje invoegen, dan heb je een idee wat ik bedoel (en laat ik die nou net te koop hebben......;)). De kleine rol is verstelbaar.

@sammie, ik denk dat W op het schema wel wat weinig slaap krijgt hoor. Volgens mij is 't heel normaal dat kindjes op deze leeftijd nog 2 slaapjes overdags doen. Je kunt 't natuurlijk altijd proberen, wie weet is W er wel aan toe!

@nachtzon, WOW!:$ Mooie taart hoor! Echt, super gaaf!

@sammie en senso, fijn, best goeie nachten dus!

@mamavan3, helaas gaat bovenstaande zin voor jou niet op....balen hoor! Trek je 't nog wel een beetje? Kan me voorstellen dat je je op een gegeven moment echt op kan vegen....*knuffel*

@mamalijntje, fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad. Wat gaan jullie doen in Callantsoog? (schrijf je 't zo?)

@mlien, drukke dag dan! Hopelijk slaap je nu nog lekker!

@pixie! Daar ben je weer even!!!! Gelukkig maar, we gingen ons al een beetje zorgen maken hoor! ;)
    Beterschap met je darmen en hopelijk helpen de medicijnen en voel je je snel weer beter en kun je weer lekker mee komen buurten! :)

@adorable, 10 voor 10 euro? Doe je goed! :D

Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad! Zo dan nog maar ff m'n ego berichtje typen...

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @hier,
    Gisteren lekker gebarbecued. Ons pa en ma zijn de badkamer aan 't verbouwen dus die werklui waren daar. Daardoor konden we pas laat beginnen met barbecueën. Amy heeft daar lekker in haar maxicosi bij ons aan tafel gezeten en dat vond ze super interessant! Tussen het bbq-en door een flesje en toen hebben we haar daar in het campingbedje gelegd.
    Daar heeft ze lekker geslapen en rond 11 uur gingen wij naar huis. Mevrouw in de maxi cosi gelegd en ze sliep gewoon door. Thuis weer in bed gelegd en ze is gewoon helemaal niet wakker geweest gelukkig! :)

Vanmorgen om 9 uur hebben we d'r uit bedje gehaald (ze was al wel fftjes aan 't brabbelen) en nu ligt ze verzadigd in de box te spelen.
    Vanmiddag willen we nog ff naar prenatal, van te voren lunchen in 't dorp en 's avonds weer dansles. En tussendoor ff ajax kijken....mmm...toch nog aardig druk....:D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeey Masu, zo een hele lap tekst :D

Fijn dat Amy het weer zo goed gedaan heeft gisteren en dat ze helemaal niet wakker is geworden van de terugreis naar huis, wat een heerlijk makkelijk meisje is het toch ;)

Als ik het zo lees heb je wel weer een ontzettende drukke dag voor de boeg zeg :$ hier niet hoor, ga even een bult strijk wegwerken (Jos ligt net weer in zijn bedje) en dan vanmiddag relaxt in de tuin beetje lezen en doen.

Die zijkussens klinken goed maar Jos is een buikslaper dus dan lijkt het me niet zo'n goed idee :( zat al te denken om een lakentje strak over hem heen te spannen zodat hij zijn kont en benen niet meer in de lucht kan gooien, ik heb echt een gek kind af en toe hoor :$

Nou als ik je niet meer "spreek" dan alvast een heeeeeeeeeeele fijne dag en tot later :)

18. AHzondag

senso, welsey slaapt als een kikker zelfs op zijn rug. benen opgetrokken in de lucht. heb ook een laken strak erover heen alnders blijft hij steeds bewegen met zijn benen.
    moet zeggen dat wij in het begin ook steeds een kind hadden die alle kanten opging in bed in zijn puckababy, maar nu ligt hij al een tijdje recht. al merk ik de laatste paar ochtenden dat hij een beetje schuin ligt en zijn handjes om de spijltjes klemt. hij ligt ook altijd hoger dan dat ik hem in bed leg. een lakentje zal wel iets helpen denk ik.

masu, ik heb wesley toch om 10 uur op bed gelegd en kijk wel wat hij doet. miss heeft hij genoeg om van 10 tot 11 te slapen en dan weer van 14.00 tot 16.00. we komen op die 15 uur per dag dus dat is wel goed. dan maar een kort slaapje in de ochtend en in de middag lang.

ik ga ook straks ajax kijken en wassen opvouwen.
    hebben jullie een aerosleep? ik wel en dat ding mag niet in de droger dus die is dan nooit droog als ik hem vanavond op bed wil leggen (nu is het mooi weer maar straks niet) hoe doen jullie dat? hij kan opzich wel een nachtje zonder maar dat geeft mij geen lekker gevoel.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh nee, dan is zo'n zijslaper geen goed plan nee, als Jos op z'n buik slaapt. Ik was dat ff vergeten....
    Tja, dan heb ik helaas geen oplossing vrees ik...

Fijn dat je een relaxed dagje hebt! Wij moeten eigenlijk ook nog langs de opa en oma van mark, maar dat redden we gewoon weer niet....dus dat stellen we dan maar weeeeer een weekendje uit.;)
    Het is eigenlijk niet zo fijn hoor, ik heb veel liever een relaxte zondag...
    Maar het is nog maar 1 dag mamamazzeldagen bij prenatal dus we moeten vandaag gewoon gaan! :D

We krijgen bij kruidvat trouwens het 2e kaartje gratis van een aantal parken dus hebben we besloten om volgend weekend naar de beekse bergen te gaan! :D

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, denk dat 't dat gaat worden: 's ochtends een kort slaapje en dan 's middags een wat langer. Volgens mij is dat zo bij de meeste baby's van zijn leeftijd.
    Wij hebben geen aerosleep, maar als ie niet droog is zou ik gewoon een nachtje zonder doen. Je hebt dan weinig keus denk ik....nat erom doen is ook niet zo'n strak plan! ;)

Amy gaat dadelijk haar slaapje doen, dan doen we groentenhapje, dan flesje en daarna gaan we richting prenatal. Dus ik vrees dat ik een heel stuk van ajax moet gaan missen....:(

Deel Deze Pagina