Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, ik ben ook bij prenatal geweest en heb daar nog een winterslaapzak gehaald met korting:) en nog wat kleiding. heb maar 68 meegenomen terwijl ik juist 74 mee wilde nemen bedenk ik me nu haha..

maar voetbal kan je ook gewoon echt niet missen:p

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hahaha jij ook al zo'n beweegelijk mannetje gehad :D vind het wel heel grappig hoor maar niet handig als je er daarom 2 x uit moet 1 x om 3.00 uur en 1 x om 6.00 uur. Ga het vanavond maar met een strak lakentje proberen kijken wat hij dan doet.

Hier heb ik ook een Aerosleep en heb hem gisteren snel gewassen want dan kan hij in het mooie weer opdrogen nou dat klopte ook wel na 2 uurtjes was hij weer droog. Wel heb ik even op google gezocht hoe andere mensen het doen, nou de ene doet hem wel in de droger op een "voorzichtig programma" en dat gaat goed andere leggen hem bij de kachel en dan is hij ook op tijd weer droog. Ik heb zo'n droger met een heleboel verschillende programma's dus ik ga maar eens neuzen in de gebruiksaanwijzing en dan doe ik hem de volgende keer gewoon in de droger.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihihi maar toch bedankt voor het meedenken hoor Masu! Prenetal is zo'n verslavende winkel ik wil alles kopen daar, dus ik doe verstandig en ik ga niet heen ook al zijn het de mamamazzeldagen :D

Wat leuk en gezellig een dagje naar de Beekse Bergen! altijd leuk als je het 2e kaartje gratis krijgt, daar hou ik van gratis, gratis, gratis ;)

4. AHzondag

opschieten dan! hahaha

ik had wesley gisteren wortel gegeven en hij vi=ond het raar maar wel lekker! dus vandaag weer wortel en morgen en daarna doperwtjes weet alleen niet of dat echt lekker is. maar dan heb ik alles voorlopig wel gehad en kunnen wen gewoon mixen al doe ik dat nu ook wel soms.

ik had een potje fruit met banaan, sinasappel en appel en die vond hij niet zo lekker. normaal is hij heel enthousiast maar nu was het echt van het moet maar.. morgen nog een keer en dan weer gewoon een eigen gemaakt prakje.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, jaaaa gratis! :D Ik houd ook van gratis hoor...."kopen" vinden we hier maar een lelijk woord! ;)
    Ik had op de site van de beekse bergen gekeken en gezien dat je voortaan ook met de boot op safari kan! Je hebt nu dus keuze uit met je eigen auto, met de bus, met de boot of te voet. Denk dat wij een combinatie ervan gaan maken, dan kun je de meeste dieren zien.

Ben wel heel benieuwd hoe het dan gaat met het flesje geven. Ik heb nog nooit ergens anders haar flesje gegeven (wel bij familie/vrienden, maar nooit zo ECHT ergens anders zeg maar)... dus ik vind 't best spannend, haha! :D

@sammie,wij gaan ook voor een winterslaapzakje vanmiddag. En misschien wat kleertjes, maar wel maat 74 ja.
    Ik heb nu rompertjes maat 68 en die zitten in de lengte alweer krap....:$:$:$
    Pff....ze groeien zooooo hard!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, veel kindjes schijnen worteltjes juist wel lekker te vinden van de groenten. Dat is net wat zoeter dan de rest van de groenten.

7. AHzondag

ik heb romper van bamino (kruidvat) en die worden ookal te klein en het zijn mijn enigste met korte mouwtjes. dus die moet ik er maar bij halen denk maar vind 74/80 toch wel groot naar mijn idee. ik had die bambino ook in maat 50/56 en die heeft hij ook heel kort aangehad terwijl de rest echt wel tot 3 maanden meeging.

8. AHzondag

daarom heb ik daar ook het langst meegewacht eerst de mindere smaken geven, misschien dat hij het daarom een beetje raar vond.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, maar dat is wel het beste denk ik, door eerst de minste zoete smaken te geven.
    Misschien dat die rompertjes van de kruidvat klein uitvallen?
    Ik heb echt misschien wel 25 rompers in maat 68.....ik ga straks gewoon een hele stapel weg moeten doen die ze nooit heeft gedragen....zo zonde.....
    (ik heb er heel veel gekregen, zelf koop ik er natuurlijk geen 25)

10. AHzondag

masu, vond het al zoveel hahaha..
    ik heb niet zoveel meer in maat 62/68 want merkte dat je eigenlijk niet zovee gebruikt en was nu toch wel zo'n 3 a 4 keer in de week. ben echt een beetje bang voor de eind afrekening haha

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik merk eigenlijk dat ik helemaal niet zoveel meer wasjes draai nu Amy er is...
    Ik werd van te voren al gewaarschuwd door een vriendin dat je echt iedere dag moest wassen....nou hier niet hoor!
    Ik was 1x per week!
    (moet er wel bij zeggen dat we dus vee kleertjes hebben en dat ik een grote wasmachine heb)

Maar als je idd 3 a 4 keer per week wast zoals jij dan heb je ook niet zoveel kleertjes nodig.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeee Mlien is weer boven water! :D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, ik ben weer ontdekt ;)

Hier ook een mannetje wat aardig lang wordt, moet denk ik binnenkort ook nieuwe rompers, hij heeft nu 62/68 maar dat wordt al aardig krap!

Ik ging uiteindelijk om 4 uur slapen nadat Kian nog een flesje gehad had en ik werd om 8 uur wakker omdat mijn hele hand dood was omdat er volgens mij geen druppel bloed meer in zat... oke oke, misschien iets overdreven maar zo voelde het wel :p Kort nachtje dus, maar ach, overleef ik wel weer :p

Dit is ongeveer de bank die we gekocht hebben: http://nicolekebolleke.punt.nl/upload/bankstel-design-belissimo-5.jpg We kunnen hem volgende week al ophalen :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Das snel! Volgende week al!
    Ik kan de afbeelding niet zien....:(

15. AHzondag

ik ook niet:(

16. AHzondag

het zijn niet eens de kleertjes maar meer de hydrofieleluiers haha
    gebruik er best veel en ja ze zijn bijna allemaal wit en daarbij heb ik ook nog handdoeken was en onze eigen kleren dus ja wat ik vroeger deed 1 x in de week alles op 1 dag wassen gaat niet meer anders moet ik de kamer vol met wasrekken zetten!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hoe krijg je dat dan voor mekaar sammie, dat je zoveel hydrofiel luiers gebruikt?

Ik zie het al voor me....heel die kamer vol wasrekken, hahaha! :D:D

18. AHzondag

hahaha, ik heb geen idee. gewoon wassen, voor het douche, op de aankleedkussen vindt het ook apart!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahahaha! :D
    Ik heb ook een hydrofiel op 't aankleedkussen liggen, een flanellen onder haar hoofdje in de box en 2 hydrofiele luiers in de kinderwagen (om over haar heen te leggen of ervoor te hangen tegen de zon...)
    maar dan NOG kom ik niet aan 3 a 4 keer wassen per week, hahahaha! ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Pfff....Amy slaapt nog steeds....en ik wil zo naar de prenatal maar ik wil haar niet wakker maken...

Deel Deze Pagina