Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

het is vaak ook maar 1 wasje he het zijn geen 3 a 4 wassen die ik draai. het is eigenlijk meer omdat ik anders niet alles kan laten drogen op het rek. donker, wit, gekleurd/handoekenwas. dus dan kom je wel op 3 a 4 keer in de week.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik mik gekleurd en wit altijd bij elkaar, in het begin met zo'n colour catcher.
    En als ik donkere was draai en ik heb iets gekleurds wat uitgewassen moet worden, dan mik ik dat er gewoon bij.
    Ik kijk echt niet nauw wat dat betreft....dus dan heb je niet veel wasjes in de week, haha! :D

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Pfffffffff wat kletsen jullie veel :D

@wasjes, hier 2 of 3 wassen in de week wel licht bij licht en donker bij donker

@hydrofieldoeken, gebruik ze hier voor het afdrogen en onder het het hoofdje van Jos in de kinderwagen niet zo heel veel dus.

@hier, strijk is gedaan (pfffffff 2 uur bezig geweest) maar lekker gevoel dat alles weer weg is. Jos slaapt nog steeds al vanaf een uurtje of 10.30 uur, heeeeeeeerlijk ;)

@mlien, mijn god 4 uurtjes slaap :$ hoe kan het dat je hier nog kunt typen! leuk dat je de bank al zo snel kunt ophalen :D ook ik kan het plaatje niet openen.

Zoooooooo even lunchen!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goed bezig senso!!!! :D
    En die Jos ligt nog lekker te slapen...fijn hoor!

Amy is inmiddels wakker (ze heeft anderhalf uur geslapen = zeer netjes!) en Mark heeft haar net het broccolihapje gegeven. Het ging alweer beter dan gisteren en ze leek 't ook minder vies te vinden.:)
    Om 1 uur nog ff een flesje en dan richting Eindhoven (de ikea is ook open dus dan moeten we daar natuurlijk ook ff doorheen wandelen he ;))

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik kan het plaatje nu ook niet openen inderdaad, maar kan geen andere vinden dus ik maak volgende week wel even een foto :p

Hier draai ik ook zo'n 3 a 4 wasjes in de week, ook over de week verspreid omdat ik anders niet genoeg ruimte heb om het op te hangen. Wit doe ik bij wit, verder handdoeken, sokken en boxers bij elkaar en donkere en gekleurde was doe ik ook bij elkaar. Hydrofielen gebruik ik eigenlijk niet zo heel erg veel, toen Kian zoveel spuugde vlogen ze er doorheen.

Straks gaan we nog even boodschappen doen en verder staat voor vandaag niet veel op de planning, lekker hoor!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan wachten wij ff geduldig op de foto mlien...
    Ben wel benieuwd naar je bank! Is 't een leren of een stoffen en welke kleur heeft ie?
    Dan kun je alvast een tipje van de sluier oplichten...;)

@was, ik heb gewoon 3 wasrekken, dus altijd plaats genoeg om 't op te hangen! ;)

Nou, ff snel flesje maken, Amy eten geven en dan gaan we eindelijk....pff....

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik zou willen dat ik ruimte had voor 3 wasrekken haha, ik heb er 1 en eigenlijk heb ik daar al geen ruimte voor :p

Het is een stoffen bank, hij is grijs, iets lichter dan die van jou denk ik Masu (van wat ik op foto's gezien heb ;))

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    veel plezier Masu!

Ben benieuwd hoe laat Jos van plan is om wakker te worden... hij slaapt nu nog steeds :D

Hier lekker in de tuin, speelkleed met babygym liggen klaar voor Jos ;)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, oeh klinkt heel mooi! :)
    Hier idd ook een stoffen grijzen bank en die bevalt heel goed!

@senso, heerlijk weer om lekker in de tuin te zitten he?! Gisteren en eergisteren hebben we ook in de tuin gezeten, Amy op het speelkleed en wij lekker met de voetjes omhoog in de schaduw....niks mis mee! :D

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nope inderdaad niets mis mee :D vermaak me wel, maaaaaaaar misschien straks nog wel even een stukje wandelen ;)

11. AHzondag

wesley heeft met veel moeite toch nog bijna twee uur geslapen.

mlien, ik heb ook een grijze bank vindt dat toch de mooiste kleur op dit moment voor een bank.

ik heb het idee dat wesley's teentje ontstoken raken. zijn grote tenen zin rood aan de zijkant en het lijkt wel alsof zijn nagel eronder groeit, morgen maar even de ha bellen. hij heeft manliefs tenen en die heeft al een paar keer een ingegroeide teennagel gehad toen hij klein was en ben zo bang dat hij ook krijgt. het ziet er wel zo uit:( hij heeft er volgens mij geen last van.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @bank, hier een leren donker bruine bank (wel modern) en 2 beige lichte stoelen. Verder zijn de spullen ook licht en donker bruin :D

@sammie, toch goed dat Wesley 2 uur geslapen heeft, ben benieuwd wat hij vanmiddag doet met slapen. Hoor het wel vaker hoor dat de grote teentjes van die kleintjes ontstoken raken omdat het nageltje het vlees in groeid. Zou inderdaad ook even langs de huisarts gaan voordat hij er wel last van krijgt.

@hier, Jos slaapt nog steeds nu al ruim 3 uur (heb al ff gespiekt maar hij ademd nog wel hahaha)

13. AHzondag

Senso, lekker hoor miss slaapt hij van voeding tot voeding. Deed wesley wel altijd.
    Het ook dus wel vaker voor dan ga ik zeker morgen bellen

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Zooooooo wat is het hier rustig ;) lekker aan het genieten van het mooie weer allemaal? :D

Jos had om 8.45 uur een flesje gehad en moest dus eigenlijk weer om 12.45 uur, uiteindelijk werd hij wakker om 13.45 uur dus om 14.00 uur maar een flesje gegeven :( nu tussen 18.00 en 18.30 uur nog een flesje en dan om 23.00 uur. Dus weer 4 flesjes vandaag..

Verder heeft hij net ongeveer 1.5 uur buiten op het speelkleed liggen spelen en toen was hij weer een beetje moe, net maar weer in zijn bedje gelegd. Ben benieuwd hoe lang hij nu gaat slapen, zal wel een uurtje zijn ongeveer.

Verder niet aan de wandel geweest (geen zin in) maar lekker in de tuin gezeten :D

Wat gaan jullie eten vandaag meiden? hier eten we ijsbergsla en aardappelbolletjes uit de oven met een runderbeefburger hmmmmmmmmmmmmm ;)

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er ook weer! Heerlijk in Callantzoog wezen wandelen en op het terras gezeten. Helaas werd het steeds drukker en drukker dus zijn we naar huis gegaan.

Geen idee wat we gaan eten. Wilde ovenpasta mozzerella maken maar we hebben (heel slecht) een patatje gegeten daar dus zitten we nog behoorlijk vol.

Yaartje ligt heerlijk te kletsen in de box en Jamie zit van top tot teen onder de modder.. Zal zo eens een foto maken.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeeey Mamalijntje,

ja het zal wel onwijs druk zijn geweest in Callantsoog maar wel gezellig er zo even tussenuit. Patatje altijd lekker en je hoeft echt niet elke dag streng te zijn voor jezelf anders hou je het niet vol dus af en toe lekker van genieten :D ben errrrrrug benieuwd naar je fotospam!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jos doet het dus netjes op zijn 4 flessen! En slaapt ook goed zeg. En 1.5 spelen is lang hoor! Heerlijk in de buitenlucht lekker joh.

En fotos staan op mijn mobiel. Moet ik nog even op de pc zetten. maar komt goed!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ja hij heeft blijkbaar genoeg aan die 4, volg hem nu gewoon en dat geeft een stuk rustiger gevoel. Ik sta er inderdaad versteld van hoeveel hij slaapt af en toe maar het klopt eigenlijk wel allemaal.

Vanmorgen was hij bijv. om 8.00 uur wakker en is hij om 10.15 uur weer naar bed gegaan, vanmiddag om 13.45 uur wakker en om 15.30 uur weer naar bed gegaan.

Straks komt hij er uit en is hij weer wakker tot 19.00 - 19.30 uur en dan gaat hij weer naar bed tot morgenochtend.

Mama is happy :D

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; lekker toch als je zo'n schema hebt en Jos doet het er goed op! Ze geven het echt zo goed zelf aan wat ze willen vind ik!

@Mamalijntje; Lekker even op het terras gezeten, ben jaloers!

Wij hebben boodschappen gedaan nadat manlief en Kian nog een tijdje hadden liggen slapen op bed, haha. Vanavond gaan we eten bestellen, dus weet nog niet wat het gaat worden :D

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, vind het ook verwonderlijk dat ze dat allemaal zelf zo goed aangeven, knappe kindjes hebben we toch :D

lekker eten bestellen, ben benieuwd wat je gaat eten. Verder lekker rustig aan gedaan (vooral manlief en Kian hahaha)

Deel Deze Pagina