Hey Ladies! Hier weer terug van de prenatal. Een dikke winterslaapzak gekocht voor Amy, een heel leuk shirtje en slabbertjes. Verder bij ikea nog een speelkleed voor bij ons pa en ma, 2 kussentjes voor bij de bank (Taco had de oude gesloopt namelijk...) en wat bakjes. Dus wij zijn weer voorzien! Amy heeft het weer super goed gedaan, heerlijk rond gekeken en af en toe wat gedut. Nu is manlief een poging aan 't doen het flesje te geven, maar Amy brabbelt liever dus 't schiet nog niet echt op.... @senso, het is eigenlijk ook veel te heet om te wandelen! Ik heb gewoon een blaar gelopen... En in de ikea heb ik Amy uitgekleed en haar in d'r romper gelegd, want het was gewoon kei warm! En Jos zal wel gewoon genoeg hebben aan 4 flesjes denk ik. @mlien, mmm eten bestellen, misschien hier ook.....ik weet namelijk echt niet wat we moeten gaan eten. Heb ook niet echt ergens zin in... @mamalijntje, het zal wel druk geweest zijn ja! In de prenatal en ikea was het opvallend rustig....niemand gaat daarheen met zo'n mooi weer natuurlijk. Ben heel benieuwd naar die foto! @sammie, 't is niet te hopen dat z'n teentjes ontstoken zijn....Idd, op tijd ermee naar de dokter, dan ben je er in ieder geval op tijd bij en is er makkelijker iets aan te doen denk ik... @eten, geeeeeen idee..... @bank, hier dus ook een stoffen grijze bank met 2 suede-achtige grijze stoelen met een zwarte leren rand. Ik ben ook echt pro grijs!
Ik had gisterochtend trouwens de tondeuze over Kian zijn haar heen gehaald Eerst schrok ik echt toen ik zag dat het zo kort was, maar toen ik er eenmaal wat gel indeed was het toch een heeeeel stuk beter Bekijk bijlage 187116
@masu, lekker geshopt dus vind Ikea altijd wel leuk hoor maar niet als het zo druk is, jullie hadden dus een mooie dag uitgekozen! Hè getsie een blaar, bah pijnlijk! @mlien, lekker kort koppie hoor heeft Kian, staat hem goed! wat voor gel smeer je in zijn haar? nog speciale voor baby's?
@Senso; Soms doe ik nog babygel, maar dat gaat er altijd zo enorm snel uit. Als we echt weggaan doe ik 'grote mannengel' of haarlak, werkt ook goed
So he, al grote mannengel! Hij wordt ook al zo'n grote man he! @senso, mijn blaar is idd niet echt relaxed en vanavond ook nog dansen...das dan helemaal niet echt fijn...
Is wel balen dat je moet dansen met blaar inderdaad, heb je geen blarenpleisters in huis? Vind ik altijd wel goed werken! Haha, vond het wel grappig 'grote mannengel'
Mlien ook heel lekker bestellen! Wat ga je eten? Vind het superstoer dat jij Kian zijn haar met een tonduese durft te doen! Maar moet wel zeggen dit staat hem heel erg goed. En fijn dat Kian tegen de grote mannengel kan haha.. Hier is Jamie als de dood voor de tondeuse dus alles moet geknipt worden en dat zit er niet altijd even fraai uit. Senso ja slimme kindjes zijn het he! Daarom gaf ik al aan volg je gevoel en laat hem maar eens bepalen en moet je kijken! Hij slaapt, speelt, eet en dit de hele dag zonder mopperen heerlijk toch! Masu dus goed geslaagd. Ik waag me nooit in die winkels want ik koop altijd veel te veel! Maar Amy ligt er dus lekker warmpjse bij deze winter. Balen dat je een blaar hebt. Maar hopelijk kan je gewoon dansen zonder pijn! Alvast heel veel plezier. -- Hier ligt Yara in de box. Valt al bijna in slaap. Jamie is onder de douche geweest (niet zijn hoofd angsthaas) en nu eet hij vla. WIj gaan zo heerlijk mozzerella schotel uit de oven eten en dan straks lekker toastjes eten.
Is ook grappig! Die blarenpleisters zijn super fijn, maar die heb ik niet.... Ik zal ons mam eens bellen, misschien dat zij ze nog heeft liggen en ze komt toch op Amy passen. Dan kan ze ze mooi meenemen!
@mamalijntje, lekker avondeten hebben jullie! Wat zit er nog meer bij die mozzarella schotel (behalve mozzarella dus?)? Fijn dat Jamie weer schoon is!
Tomaat, gehakt, kruidenmix van knorr volgens mij.. ui en water met melk voor de kruidenmix. Peper en penne ragette en smullen maar.
Ik heb een mixzakje gehaald en daarop staat alles haha.. Is van Knorr Ovenpasta. Knorr Ovengeheim Tomaat-Mozzarella | Knorr Maar heel lekker!!!!
lijkt mij ook lekker! mijn zussen kwamen vanmiddag even langs met die meiden wat een drukte met die twee van 4 jaar, de oudste is lekker met wesley op de bank gaan zitten en dat ze vond ze mooi. alleen waren ze in het begin iets te druk waardoor wesley ging huilen maar dat is niet zo gek vind ik. mamalijntje spammmmm!!!
@masu, oeh vervelend dan ook nog dansen met die blaar. Sterkte maar toch ook veel plezier @mamalijntje, ja maar soms is dat best lastig omdat je er soms best onzeker van wordt.. maar we gaan zo maar lekker door Lekker gegeten? @mlien, hier toch maar eens kijken voor kleine mannengel had er van de week mousse in van mij maar dat werd er niet mooier op @sammie, Wesley heeft het dus goed gedaan vandaag? heeft hij nou vanmiddag nog geslapen? kan me wel voorstellen dat hij eerst even heeft gehuild het is ook niet niks die drukke meiden maar wel gezellig dat je zussen even op visite geweest zijn. @hier, had ik even een heeeeeeeel zielig mannetje hij had vanmiddag maar 45 minuten geslapen dus was echt kapot maar was heel erg aan het vechten tegen zijn slaap. Hij was helemaal over zijn toeren dus maar even bij me gehouden en even lekker schudden en wiegen en toen viel hij in slaap. Hij ligt nu sinds 5 minuutjes in zijn bedje, lekker guppie
Heee meiden, Hier ik ook weer even. Vandaag gewerkt helaaas met het moooie weer. Maar gelukkig maar tot 13u, vanmiddag zouden we nog een stuk wandelen maar ik was zooo moe..kon echt geen stap meer zetten dus ben tegelijk met de kleine meid een middagdut gaan doen van 3 uurtjes. Was echt nodig! Mogen weer werken en dan lekker 4 dagen vrij F is nog steeds lkker vrolijk, heeerlijk Ze doet alleen een voeding minder nu, ze had om half 2 gedronken en toen geslapen tot half 5. Toen maar groentehap gegeven want ze wilde niet drinken, naar de winkel gewandeld (lekker biefstuk en sla met aardappeltjes gehaald) en toen gaf ze pas rond 18.15u aan dat ze honger had. Dus toen pas drinken gegeven en weer naar bed. Vanacht wilde ik haar oppakken (in het donker ntuurlijk) voel ik ineens twee benen in plaats van haar bovenlijfje haha had ze zichzelf gewoon 180gr omgedraaid! Ik dacht echt huuh wat voel ik nou?hihi Vanmiddag lag ze ook weer dwars in haar bed te slapen met de benen tussen de spijlen..lekkere draaikont Wat zijn de plannen voor vanavond? Ik ga zo nog ff afwassen helaaaas moet ook gebeuren he, maar dan lekker de bank op..samen met manlief t laatste seizoen van gooische vrouwen kijken! EN hij heeft beloofd me een rugmassage te geven joepiieee!
oo Mlien gaaf kapsel hoor van Kian! Echt een stoer mannetje F dr haar begint de laatste tijd eindelijk een beetje te groeien
mlien, leuk dat je kian geschoren hebt, ziet er goed uit! senso, wesley heeft vanmiddag met moeite 1 uur gelapen. ben demnk ik wel 5x naar boven geweest en toen was ik het zat dan maar niet. ik denk dat we echt even moeten zoeken naar nieuwe slaap momenten. weesje. opzixh wel fijn dat ze een voeding weg laat, helaas niet vand e nacht wie weet komt dat binnenkort. lekker dat je even een dutje hebt gedaan
@Senso; Ik zou niet die zwitsal gel kopen, want dat stort echt in zodra het opgedroogd is, heb je helemaal niks aan. @Weesje; Lekker toch een middagdut(je), als ik moe ben en ik heb er de tijd voor doe ik dat ook zeker hoor, is echt genieten vind ik! Leuk dat F haar haar nu ook gaat groeien, bij meisjes moet het natuurlijk toch wel lang worden uiteindelijk, hier was het echt geen gezicht meer zo lang waren sommige haren. Ik heb uiteindelijk lekker spare ribs gegeten . Nu zit ik op de bank met de laptop, manlief achter de computer een spelletje te spelen, straks gaan we waarschijnlijk nog een filmpje kijken.