Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Dames ga niks bijlezen hoor....sorry..druk weekend achter de rug.. Nja ben nog niet klaar, zo nog even alles op bed leggen.

Gistermiddag naar mn ouders gegaan en daar geslapen, vandaag de verjaardag van mams gevierd vandaar. En vanmorgen heerlijk wezen zwemmenmet de kids! F en l vonden het echt heerlijk. Hebben 45 minuten int water gelegen toen even in zo box gelegd en wilde ik flesjes maken maar ze waren al in slaap gevallen.. Dus toen hebben ze daar heerlijk een uur lang geslapen.. Nu zijn ze wel iets geprikkeld door de verjaardagmaar ach misschien zijn ze nog zo moe van zwemmen dat ze goed gaan slapen...

Zal zo even een foto spammen:)

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Geweldige foto's MV3!

Ik wil ook zo graag eens gaan zwemmen met Kian, maar manlief ziet het niet zo zitten omdat hij niet voor maar heel eventjes naar het zwembad toe wil, vind het zo jammer, want alleen vind ik het gewoon eigenlijk net iets teveel werk.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo ben ik weer even.

Senso hoe gaat het nu met Jos? In dromenland?

Mamavan3 wat een gave fotos en wat straal jij zeg op die ene foto! Lijkt me wel een hele contructie om alle kids in bad te krijgen haha

Sammie kan me voorstellen dat het even heel druk was voor Wesley maar gelukkig vond hij het daarna gezellig. Slaapt hij nu?

Weesje wat heerlijk dat je meisje nu een voeding laat staan in de nacht en knappe meid zo omdraaien haha sta je wel even raar te kijken als je haar benen voelt ipv gezichtje. Fijn dat je even hebt kunnen slapen. En heerlijk dat je een paar dagen vrij bent. Wat voor werk doe je?
    Hoe gaat het met de tuitbeker?

--

Zo ik plof op de bank. Manlief heeft vroeg morgen dus ik ook! Werken en daarna eten en sporten dus zal er weinig zijn morgen.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Leuk filmpje!! Je meiden eten ook al hun handen op haah

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @weesje, leuk dat F zo lekker vrolijk is, scheelt altijd de helft vind ik :D ben benieuwd net als mamalijntje hoe het met de tuit gaat? heeeeeeeerlijk even een dutje doen, als ik het nodig heb doe ik het ook hoor als het kan dan kan het en dan moet je het lekker doen. Bijna 4 dagen vrij meid, nog even doorzetten!

@sammie, kan me voorstellen dat je dan denkt laat maar, misschien heeft hij niet meer nodig dan dag uurtje. Hoe is hij de rest van de tijd geweest? wel vrolijk?

@mlien, th@nks voor de tip Mlien :D Volgens mij heeft de Hema ook Jip & Janneke gel, misschien is dat wat?

@mv3, jeetje best een druk weekend gehad zo te lezen en toch nog zo actief na zo'n korte nacht! respect! ;) wat een onwijs leuke foto en van dat filmpje heb ik echt genoten :D wat een heerlijke kids, alle 3! en lekker kluiven he die meiden van je hihihi

@mamalijntje, jaaaa uiteindelijk lag Jos effe voor half 8 helemaal in dromeland. Yara ook al in dromeland? je hebt weer een drukke dag voor de boeg, werkze alvast en ik vind je een bikkel met je sporten. Je bent ECHT goed bezig! daar mag je trots op zijn :)

@hier, even lekker gedoucht en gezellig gedaan met manlief :) Nu lekker op de bank en dan zo lekker naar bed nog even lezen en dan na Jos zijn laatste flesje lekker slapen :)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En daar zijn we weer! :)
    Pff....het was weer een vermoeiende dansles....wel leuk, maar ik ben er moe van zeg!
    Ons mam heeft Amy haar flesje gegeven en in bedje gelegd en ze ligt nu lekker te slapen.

@weesje, hahaha, das ook ff schrikken, heb je ineens haar beentjes vast als je haar bovenlijfje verwacht! Wat een beweeglijk meisje heb jij zeg! Ik ben, net als senso en mamalijntje, benieuwd hoe het nu met de tuitbeker gaat!

@mlien, mmmm spareribs! Manlief is daar echt fan van! Weet je al welke film jullie gaan kijken?

@mamalijntje, drukke dag heb je morgen weer! En weer sporten, jij bent echt goed bezig!

@mamavan3, wat een leuk filmpje zeg! En super die foto's! Je kunt echt zien dat ze 't naar hun zin hebben! Wat is dat voor ding waar ze in drijven? Dat ziet er namelijk echt heel makkelijk uit.

@sammie, dus Wes is een beetje aan 't rommelen met z'n slaapjes? Als je dan gewoon eens ff zijn ritme bekijkt en volgt? Dus hem gewoon in bed leggen als ie aangeeft moe te zijn? Zo doen wij 't met Amy en de ene keer slaapt ze eerder en langer dan de andere keer. Ik vind 't allemaal wel best.
    Oh....ajax verloren (wij waren te laat terug, dus 'k heb niks van de wedstrijd gezien).....:(

@senso, nog lekker op de bank? Wat ben je aan 't kijken? Wij gaan nu 1 tegen 100 kijken en daarna studio voetbal.

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: dat zijn babybanden.. je hebt ze van verschillende merken.. de vierkante is van babysafe en die ronde gewoon van de etos.. Heerlijk je moet ze wel in de gaten blijven houden maar zo hebben wij net nog even wat meer ruimte voor T..

Hihi ja hier stoppen ze af en toe hun hele vuist in hun mond.. haha maar ik denk dat hier vooral tandjes op komst zijn..

Haha senso lekker toch moet soms ook tijd voor vrij worden gemaaktl;)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    hey meiden,
    net gedaan met een superlekkere bbq met ouders en schoonouders :D morgen alle onderzoekingen voor mijn maagverkleining, dus moeten we vroeg opstaan :( maar goed, ik kijk er al ontzettend naar uit :D

is er hier eigenlijk al een baby met zijn/haar eerste tandje? Jolien heeft een wit streepje onderin links :D zie het niet megaduidelijk, dus we never know, wel heeft ze ondertussen niet meer genoeg met haar handen maar knabbelt ze enorm graag op mijn vinger :) (terwijl ze mijn arm met twee handen vasthoud, zodat ik mn hand niet weg kan trekken :p)

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, volgens mij is die dansles behoorlijk goed voor je conditie :D lekker toch, slaap je vast extra lekker! Toch erg prettig hoor dat Amy zich ook door je mams zo makkelijk op bed laat leggen.

We zijn nog een stukje wegmisbruikers aan het kijken maar ben ondertussen gewoon lekker aan het internetten ;)

@mv3, die zwembanden zijn echt onwijs handig. Zou zonder maar bang zijn dat ik JOs uit mijn handen liet glijden ;) oeh tandjes, mag toch hopen dat ze niet bij allebei tegelijk doorkomen :$ want daar krijg je dan nog een hele kluif aan denk?

Hihi ja inderdaad, was al weer even geleden dus heb mezelf even opgepept :p

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @nachtzon, vervelend morgen vroeg op maar het is voor een goed doel! kan me voorstellen dat je er erg veel zin in hebt :D Volgens mij komt er bij Wesley (Sammie) een tandje door en bij Fenna (Wees) ook. Lekker kluiven die Jolien hahahaha

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @nacht, kan me ook voorstellen dat je er zin in hebt! Jammer dat het zo vroeg al moet beginnen he? ;)
    Wat voor onderzoeken ga je allemaal krijgen morgen?

@senso, het is zeker goed voor m'n conditie. En die is ver te zoeken, dus 't is erg goed dat de dansles weer begonnen is! :D
    Wegmisbruikers kijken we hier ook wel eens, manlief vindt dat altijd leuk om te kijken.

@tandjes, idd bij de kleintjes van weesje en sammie.
    Hier nog niks te bekennen (maar volgens mijn voorspelling duurt 't ook nog ff ;)).

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, conditie wordt vanzelf beter met die dansles van je :D wat had jij voorspeld met het eerste tandje van Amy? volgens mij had ik bij Jos 5 maanden en 28 dagen.

15. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    oo gaaf filmpje en foto's mamavan3!!

En met de tuit gaat het best goed weer..somds moet papa wel geduld hebben en lopen en zingen en tegelijkertijd proberen maar meestal lukt het uiteindelijk!
    Zoniet dan komt hij haar brengen of ik kom naar huis. Ook goed. Heb wel wat meer rust gekregen door zo te denken..

En idd hier een tandje aan het doorkomen nachtzon, ook een witte punt links voorin onderin..maar duurt lang voordat het echt doorkomt.
    Wel een grote stap nachtzon zo'n maagverkleining, wil je dat al lang?

mamalijntje-goed bezig hoor met sporten!Ik ga vanaf as week ook beginnen, denk met 2x in de week hoor. En ga dan een paar lessen uitproberen samen met schoonzus op een nieuwe sportschool. Heb er zin in! Voor de zwangerschap deed ik ook vaak steppen en bodypump. Van te voren heb ik meestal niet zon zin maar als ik er ben vaak wel;)
    En ik ben verpleegkundige op een revalidatie-afdeling!

mlien-kan je niet met een zus/broer/vriendin samen gaan als je man niet mee wilt zwemmen?Het is veel gedoe ja maar het is zooo leuk! en ze slapen zo lekker erna;)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik had 5 maanden en 21 dagen voorspeld. Dus wie weet....;)

@weesje, kan me voorstellen dat het wel rust geeft door zo te denken. Het is ook gewoon niet anders.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
  18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @weesje, wel fijn dat ze niet constant de tuit weigert en als ze dat dus wel een keertje doet dat ze gewoon naar jou of jij naar haar toe komt kan me voorstellen dat het een stuk meer rust met zich mee brengt.

@masu, ben wel benieuwd naar die tandjes. Ze hebben er lang last van en duurt een tijdje voordat ze echt doorkomen zo te lezen bij Sammie en Weesje ;)

@hier, ga naar boven nog even lezen en dan na Jos zijn fles lekker slapen. Welterusten meiden en tot morgen!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik duik zo ook m'n bedje in, lekker studio voetbal in bed kijken! :D
    Weltrusten allemaal!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    haha die bloemencorsowagen lijkt precies een rijdende taart :D vind m super!!!
    weesje, ik heb al sinds 11 jaar overgewicht en wil het geen jaar langer meer...
    morgen dus echo van maag, maagspiegeling( dus onder narkose) psychiaterisch gesprek en gesprek met dieetiste...

Deel Deze Pagina