Wat is er nog lekker gekletst hier vanavond! Hier inderdaad nog geen tandje zichtbaar, maar hij eet ook wel continu zijn vuistjes op, haha. We hebben geen filmpje meer gekeken maar NCIS, ook wel leuk. Kian heeft net de laatste fles op en gaat zo naar bed en ik ga lekker mee! Heb het wel gehad na de korte nachtjes, morgen nog een keertje uitslapen, dinsdag op tijd uit bed om 's avonds op tijd naar bed te kunnen en woensdag weer werken! Ik heb vanavond ook het programma Obese zitten kijken op RTL4, wel heel indrukwekkend, maar ook wel ongezond, die man was in 300 dagen 156 kilo afgevallen, is echt niet normaal!
jolien heeft een heeeele kleine snotneus... daardoor is ze wel al sinds half zes wakker, maar komt vandaag best handig van pas, aangezien we nu straks moeten vertrekken
http://www.vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2539741 even delen met jullie Ik vind het zo prachtig gemaakt dat ik er elke keer opnieuw ontroerd van ben
Nachtzon succes vandaag!!! Hier weer een goede nacht, denk dat de dames te moe waren om half 6 was f even wakker maar kwam omdat manlief aant douchen was.. Om 7 uur werdt l em t wakker die bij mij in bed genomen die liggen daar nog lekker te slapen en inmiddels ben k f de fles aant geven...
Gooooooooodmorning ladies, @masu, leuk filmpje van de corsowagen hebben we hem ook in actie gezien. Grappig om te weten dat jij daar ergens onder zat @nachtzon, succes vandaag! @mama van 3, yeeeeeeeeeeeeeeuh een goeie nacht voor jou, die heb je meer dan verdiend! Welke van je 2 meiden is nou het meeste wakker, F? @mlien, woensdag al weer werken, heb je er zin in? @hier, goeie nacht gehad op 2 speenmomentjes na maar goed. Jos heeft geslapen tot 8.15 uur en is daarna in bad geweest en heeft om 9.00 uur zijn flesje gehad. Ik had een lakentje strak over hem heen gedaan en hij is niet meer helemaal tegen de zijkanten gekropen, vanavond maar weer doen. Ik dacht dat het mooi weer zou worden maar hier is het bewolkt hoe is het bij jullie?
Sneso: op t moment is l het meest wakker, maar 2 weken terug was het andersom. Ze wisselen elkaar lekker af. Fijn dat jos goed heeft geslapen!!lekker badje, doe ik hier s avonds altijd. Pff man komt vanavond pas laat thuis dus moet alles alleen doen. Gelukkig was er gister bij mn mama nog eten over en dat heb k meegenomen, zodat k niet hoef te koken scheelt weer! Gister trouwens een redelijk gesprek gehad met mn man. Hij bekende dat die soms wel heel makkelijk is met de dames naar mij toe. Zodra ze onrustig worden krijg k ze op schoot geworpen.. Nunog de nachten want die mag/moet hij ook meer gaan doen! Hij heeft in ieder geval wel geleerd wamt gistr heeft hij alleen de bedronde gedaan, en speen geven paarbkeer! Hopelijk houdtt die dat vol
Wat een deugnieten zijn het toch, lekker elkaar afwisselen! als ze nou gewoon alles even tegelijk doen In de avond is Jos hier niet te genieten dus dan badderen wordt brullen, en manlief is ook pas rond 18.30 uur thuis dus koken, eten en Jos komen tegelijk. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je man want zo kon het ook eigenlijk niet... enne gewoon zorgen dat hij de bedronde volhoud hoor dan heb jij ook nog even wat tijd voor jezelf. Oe vanavond helemaal alleen met je 3 kindjes, pittig hoor gelukkig hoef je niet te koken dat scheelt altijd wel vind ik
@MV3; fijn dat je een goeie nacht gehad hebt! Hopelijk beseft je man nu meer hoe zwaar het kan zijn en gaat hij wat meer helpen. Mijn man doet dat ook vaak als hij even niet meer weet wat hij met Kian moet dan geeft hij hem maar aan mij, lekker makkelijk @Senso; Jammer dat Jos vannacht 2x voor zijn speen kwam. Hier is het echt prachtig weer. Ik heb op zich wel zin om te werken, maar andere kant ook niet, dus heel dubbel allemaal. Hoop dat ik het gewoon weer helemaal leuk vind als ik aan het werk ben. Hier ook een goeie nacht gehad, laatste fles om half 11 gegeven en hij kwam om half 8 vanochtend weer. Ik wilde heel lang uitslapen vandaag, maar meneertje besloot dat hij moest poepen en lag dus om half 10 met een volle luier naast me wakker, helaas...
Goeiemorgen dames! @mamavan3, wat fijn dat je een goed gesprek met je man hebt gehad. Het was ook wel nodig he? Hopelijk houdt hij het vol en anders gewoon weer ff om de tafel gaan zitten, het kan toch niet zo zijn dat alles op jouw schouders terecht komt...dat houdt geen mens vol! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @senso, fijn dat je nacht weer goed was! Hier lekker weertje, zonnig en geen bewolking (blauwe lucht), dus wie weet komt dat bij jullie ook nog wel! @nachtzon, heel veel succes vandaag! Dat zijn wel pittige onderzoeken hoor....ben heel benieuwd hoe alles gaat! Krijg je meteen al een soort van uitslag of laat het nog op zich wachten? @mlien, tja, zo'n poepluier zit ook niet lekker, daar zou ik ook wakker van worden! Als Kian straks nog wat gaat slapen kun jij er misschien ff bij kruipen? Wel fijn dat je nacht goed was! Heb je d'r zin in woensdag? @hier, ook een goede nacht, Amy lag al in bed toen wij thuis kwamen van 't dansen (kwart voor 9) en vanmorgen om kwart over 9 was mevrouwtje weer wakker. Net het flesje gegeven en haar lekker ff onder de babygym gelegd. En ik merk dat het stil is en ze nu alweer lekker ligt te duimen....en ze is nog geen uur wakker, dat kan toch niet?! Heel vreemd....maar misschien blijft ze nog wel ff wakker hoor (inmiddels zie ik dat de duim er weer uit is en ze weer gaat spelen met die dingen aan de babygym....en nu issie weer in haar mond...). S-ma komt om half 12 en dan ga ik naar 't werk. Dus spreek jullie vanmiddag tussen de bedrijven door weer en anders vanavond weer!
@mlien, jaloers op het mooie weer bij jou en bij Masu, hier nog geen zon gezien. Kan me voorstellen dat het dubbel is om weer aan het werk te gaan, ergens is het ook wel weer leuk maar aan de andere kant blijf je natuurlijk liever bij je mannetje. Moet zeggen dat het hier nu ook wel dichterbij komt hoor 31 oktober ga ik weer beginnen, wel zin in maar zie er ook wel tegenop om Jos 3 dagen bijna niet te zien.. FIjn dat Kian een goede nacht had maar jammer genoeg heb je niet kunnen uitslapen nou ja, op zich is 9.30 niet verkeerd toch @masu, goeie nacht weer! Kan ook zijn dat Amy even lekker aan het bijkomen is van haar lange nacht en lekkere flesje en nog geen zin heeft om te gymmen
@senso, dat was het waarschijnlijk, want nu ligt ze volop te bewegen en te brabbelen onder de gym! Ik zal een beetje zon jouw kant op sturen.
@masu, schattig hoor dat je meisje ook even bij moet komen hihihi bedankt, ik hoop dat het helpt en het zonnetje hier nog doorkomt. @sammie, zie dat je online bent dus goeiemorgen, Wesley lekker geslapen?
hier ff gestofzogen en 3 keer het speentje bij Jos teruggestopt flessen zijn weer afgewassen en de voedingsbakjes zijn weer gevuld en oh ja ik heb mezelf ook weer gemakeupt (is vast geen woord maar vond hem wel leuk bedacht )
goeiemorgen! ik ben al een tijdje wakker maar heb gewoon geen tijd als wesley wakker is. hier wel een goede nacht gehad op een paar keer de speen erin doen na dan. maar ach hij slaapt meteen verder en ik dan ook. ik denk dat we het ergste van de sprong wel hebben gehad, het is alleen met slapen nog in de nacht dat hij wakker wordt en dat doet hij eigenlijk altijd in een sprong. hij slaapt nu al een uur heel vast dus wie weet is dat ook weer zoals normaal. vanmorgen heb ik hem de andere helpt van het fruitpotje gegeven, maar hij zat echt te kokhalzen dus heb het maar weggegooit en snel een banaanliga hapje gemaakt. die heeft hij op zitten smullen. mamavan3, wel goed dat jullie gepraat hebben en hopelijk veranderd hij echt en anders weer praten. masu, lekker werken en jij hebt echt geluk met zo'n uitslaper! werkze vandaag senso, opzich ook geen verkeerde nacht toch? wesley gimng met 3 maanden ook over op 4 flessen. hij hoefde de nacht fles van 00.00uur niet meer. mlien, gewoon lekker terug in bed gaan als kian weer gaat slapen.
@sammie, fijn dat waarschijnlijk het ergste van de sprong achter de rug is. Nee hoor hier geen verkeerde nacht 2 x het speentje maar dan slapen we inderdaad meteen weer verder Hij heeft nu de volgende tijden (dit is dan de derde dag als hij het weer zo doet) 09.00 - 09.30 uur fles 180+6 13.30 - 14.00 uur fles 180+6 18.00 - 18.30 uur fles 180+6 23.00 uur fles 180+6 (en een beetje rijstebloem) Bij jullie is het nog slechter weer dus met je soms wat regen, hier gelukkig niet maar het is echt geen mooi weer. Ik hoop voor je dat Wesley weer lekker in zijn slaapritme komt, maakt het wel iets makkelijker af en toe als je gewoon weet dat hij lekker een uurtje gaat slapen, heb je ook wat tijd voor jezelf.