Ik wist dat Callie met Arizona was. Ik wist niet dat ze een kind heeft met Sloan! En dat Christina zwanger is!!!! En Meredith en Derek hebben een kind?!?!?! Toch?
@Sammie; I know, ik zat mezelf net te bedenken dat alles bij mij ook nog wel vers in mn geheugen zit van de laatste afleveringen. Kan niet wachten tot het morgen is *en dan mag morgen ook wel een paar maanden duren, anders moet ik namelijk overmorgen echt aan het werk... *
@Masu; Jep, een geadopteerd kindje vanuit het 'project' van Alex, die de kindjes uit Afrika (denk ik) wilde helpen die daar geen medische hulp konden krijgen
weltruste mama van 3 wesley heeft twee ingegroeide teennagels denk ik. senso, ik vindt sommige nederlandse series wel oke off the map heb ik niet gevolgd.
@sammie, is volgens mij een afwijking van mij hoor vind nederlandse series niet leuk, nederlandse films niet leuk en ik lees ook geen boeken van nederlandse schrijvers want dat vind ik ook niet leuk erg hè
Welterusten MV3! Pff, ik heb me hier toch een partij last van mn rug, denk ik toch iets teveel gedaan vandaag! Heb vandaag ook een schema gemaakt voor de wekelijkse taken hier, manlief stond vanavond op voor de afwas en hij heeft het ook netjes gedaan, hoop dat het gaat werken.
@mlien, ai dat is niet prettig last van je rug.. wel goed dat je mannetje de afwas heeft gedaan dus het helpt wel zo'n schema
@Sammie; Jullie hebben ook geen vaatwasser dus? Manlief heeft hier niet altijd tijd om af te wassen omdat hij 's avonds vaak ook nog weg moet, maar hij gaat als het goed is vanaf nu op de dagen dat ik werk koken
Hahaha, ja wie weet helpt zo'n schema wel! Tot nu toe wel he? Hier kookt degene die 't eerst thuis is meestal. En dat is op ma, di en do sowieso manlief. Maar hij doet 't graag en ik ook dus maakt ons nooit zoveel uit wie er kookt. Mark ruimt altijd de vaatwasser in en het ligt er maar net aan wie 'm weer uitruimt. Ik houd hier de benedenverdieping bij, hij de bovenverdieping en al het sanitair. En de bedden verschonen doet hij ook (oeh...hij doet eigenlijk best veel als ik 't zo lees....). Tuin voor en achter houden we samen bij. Boodschappen doe ik meestal en de was doe ik ook altijd. Maar niet heel strikt hoor, de ene keer wisselen we zo eens wat taken....maar hij doet gelukkig wel veel in huis. @sammie, ik zou zeker ff naar de huisarts gaan. Je kunt er maar beter op tijd een deskundig iemand naar laten kijken toch?
mlien, geen vaatwasser hier. mis het ook niet zo eigenlijk. heb meer een hekel om dat ding uit te ruimen dan een afwas te doen.