pffn had vanalles getypt en weg is het weer Vandaag gewerkt en nu lekker 4 dagen vrij, jeey! Morgen lekker dagje thuis samen met F, dr kledingpakketje van de v&d (prijzencircus) wordt bezorgd tussen 12 en 18 en als het goed is ook de maxicosi voetenzak van de prenatal. Verder zie ik het wel wat ik ga doen de komende dagen, lekker per dag bekijken Weltrusten mamavan3!Hopelijk gaat het morgen beter met je pols! pff mamalijntje, sterkte met de luizen! dees-fijn toch dat dominique zo vlot is, en leuk filmpje!
@Masu; Mark doet inderdaad vrij veel als ik dit zo lees! Mijn man wast af en toe af en uhm... doet verder eigenlijk niks? In het schema is het de bedoeling dat hij ook 1x in de week gaat stofzuigen en dweilen en ook op schema op gaat ruimen, omdat hij zo'n enorme rommelkont is.
@Weesje; Vervelend dat je getypte tekst steeds weg is! Lekker hoor een paar dagen rustig aan doen, lekker van genieten! Mijn sma had ook een paar shirtjes bij de V&D gekocht voor Kian, van Disney, ga er morgen alleen 1 proberen te ruilen omdat ik die niet zo leuk vind.
Hahaha, ja wie weet helpt zo'n schema wel! Tot nu toe wel he? Hier kookt degene die 't eerst thuis is meestal. En dat is op ma, di en do sowieso manlief. Maar hij doet 't graag en ik ook dus maakt ons nooit zoveel uit wie er kookt. Mark ruimt altijd de vaatwasser in en het ligt er maar net aan wie 'm weer uitruimt. Ik houd hier de benedenverdieping bij, hij de bovenverdieping en al het sanitair. En de bedden verschonen doet hij ook (oeh...hij doet eigenlijk best veel als ik 't zo lees....). Tuin voor en achter houden we samen bij. Boodschappen doe ik meestal en de was doe ik ook altijd. Maar niet heel strikt hoor, de ene keer wisselen we zo eens wat taken....maar hij doet gelukkig wel veel in huis. @sammie, ik zou zeker ff naar de huisarts gaan. Je kunt er maar beter op tijd een deskundig iemand naar laten kijken toch?
2x gepost....mmmm vaag.....zp deed al zo moeilijk... @mlien, als je straks werkt is het wel fijn dat je man wat meer meehelpt. Anders komt er wel veel op jouw schouders terecht. Nu is in ieder geval even visueel gemaakt wat er van 'm verwacht wordt, wie weet is dat de truc...
masu, de assisente zei dat de dokter er niet zoveel aan zou doen maar als we wilden konden we komen. dus heb toch die afspraak gemaakt. hier doet manlief eigenlijk alles wel maar dat komt omdat ik niet veel kan en dat vindt ik echt heel erg. voel me soms zo nutteloos.
@sammie, slim van je. Gewoon die arts ff laten kijken, dan weet je tenminste ook of het heel erg is en of je er eventueel iets aan kan doen. Snap dat je je soms nutteloos voelt. Als ik een slechte periode heb kan ik ook niet veel doen in huis en dan doet Mark bijna alles en daar voel ik me dan zo schuldig over. Maar het is niet anders he! En jij doet nu super veel met Wesley!
Nee de laatste tijd gaat het eigenlijk erg goed. Wel heb ik geregeld een dag dat mijn gewrichten pijn doen en dan kan ik niet zoveel. Maar het blijft een ziekte die, zoals artsen het noemen, grillig verloopt. Het kan altijd opvlammen, maar dat heb ik sinds mijn diagnose nog niet gehad gelukkig! Ook denk ik dat ik m'n lichaam inmiddels vrij aardig ken, dus ik trek wel op tijd aan de bel! Jij zit niet continue in de rolstoel toch? Of hoe moet ik het me voorstellen als jij zo thuis bent bijv?
thuis ''loop'' ik met rolator en de kinderwagen als ik wesley moet vervoeren. als we weggaan dan zit ik in de rolstoel. heb eigenlijk heb iok ook nergens last van zoalng ik maar naar mijn lichaam luister en dat is soms in de praktijk lastig vooral met een kind zo ervaar ik dat. het enige waar ik echt snel last van heb is mijn nek.
En vanaf waar ben je dan verlamd? Gedeeltelijk denk ik he, anders lukt waarschijnlijk lopen met rollator ook niet toch? En heeft je huis aanpassingen gekregen? Vind je 't niet vervelend om al die vragen te beantwoorden? Maar ik ben dan gewoon benieuwd hoe het dagelijkse leven er voor jou uitziet...
vind het niet erg hoor. ik ben gedeeltelijk veramd maar ook weer niet want kan mijn benen wel gebruiken. incomplete dwarslaesie heb ik. sommge zenuwen worden niet aan gestuurd en daardoor kan ok sommige spieren niet gebruiken. eigenlijk zou ik vanaf c7 verlamd moeten zijn dus vanaf mijn nek. ik heb heel beel geluk gehad. ons huis heeft wel aanpassingen maar de gemeente heeft dat een beetje goedkoop opgelost dus niet alles is naar wens.
Oh ok....dat klinkt echt alsof je inderdaad er heel veel geluk mee hebt gehad!!! Als je echt helemaal vanaf c7 verlamd was zou je volgens mij hier ook niet meer kunnen typen! Dat neemt niet weg dat het wel echt lastig is en het is en blijft natuurlijk een beperking. Jammer dat de gemeente dan niet kijkt naar wat voor jou de beste oplossing is, maar toch weer alleen maar naar wat voor hen het goedkoopst is.... Fijn dat je er wat over hebt willen vertellen sammie! En knap hoe je dat allemaal doet met Wesley hoor!
En nu duik ik m'n bedje in! Morgen een drukke dag. 's Ochtends sollicitatiegesprek, daarna TSO, daarna BSO en daarna doe ik denk ik helemaal niks meer! Trusten meiden!
Succes morgen Masu!! @Sammie; Dan heb je echt wel 'geluk' gehad, voor zover je daar van kan spreken. Wat je zelf ook altijd al zegt heb je het volgens mij ook enorm getroffen met je man dat hij heel goed voor je zorgt en veel voor je over heeft, fijn hoor! Ik ga Law & Order nog afkijken en dan ook naar bed.
als ik echt verlamd volgens het boekje zou zijn dan had ik waarschijnlijk in een tehuis ofzo gewoond want heb je echt veel zorg nodig. ik ben ook echt blij dat ik zo eruit ben gekomen. dankje voor je lieve woorden!