Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Ik had hem toch niet op de lijst staan, hihi, misschien een keer per ongeluk er vanaf gehaald ofzo :p Jos is mooi gegroeid weer hoor!

@Weesje; Ik heb ook nog maar heel weinig van 74, dus moet ik ook nog in gaan slaan ja, maar voorlopig eens even kijken hoe lang hij met 68 gaat doen!

@Adorable; Gebruik je nog geen jbpm dan? Kian spuugde hier ook continu en toen ben ik gaan kolven icm jbpm en nu geef ik comfort voeding. 's ochtends na de bv spuugt hij ook nog heel vaak.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Bericht van Kibbeling! :D

Reisverslag deel 2.

Nadat we helemaal gewend waren zijn op maandag onze Disney kaarten gaan halen en zijn we gelijk door gegaan naar Disney. Als 1e zijn we naar Disney animal kingdom gegaan. Wat een mooi park en wat hebben we onze oen uit gekeken. Stijn heeft vanuit zijn reiswieg alles goed in de gaten kunnen houden en heeft af en toe geslapen.
    We zijn met Stijn naar de show van Ariel geweest en Stijn vond de opvallend felle lichte vissen helemaal boeiend. Hij zat helemaal met zijn hoofdje heen en weer te bewegen om alles goed te kunnen zien.
    Op dinsdag zijn we lekker wezen shoppen en wat een genot is dat hier zeg!! Lang leve de airco!! Iedereen heeft wel iets gekocht van nieuwe schoenen/slippers tot aan t-shirts en truien!! (Jaja truien in 35graden :D)
    Op woensdag zijn we naar de Disney studio’s geweest. Eerst hebben we attracties voor de kleintjes gedaan en toen deze sliepen zijn we de grote mensen dingen gaan doen. Lekker scheuren in de rollercoaster en een behoorlijke vrije val in de lift (ik ben ook geweest en bedacht weer waarom ik dat niet leuk vond!!!) Om 20.30 uur hebben we de show Fantasmic gekeken. Wat onwijs gaaf!! Op een gordijn van water lieten ze met lasers een mooie show zien en daarbij nog vuurwerk en een show. Helemaal te gek. Moe en voldaan kwamen we laat thuis.
    Op donderdag zijn we voor de 2e keer naar Animal Kingdom gegaan. We hebben de achtbanen gedaan (waarvan er 1 achteruit ging!!!) en in de middag kwam er nog een parade langs. We zaten op stoelen aan de kant en Stijn kreeg veel aandacht van de Disney figuren. Hij heeft zijn oogjes uit zitten kijken en veel zitten lachen.
    Op vrijdag zijn we naar Magic kingdom gegaan. Als 1e zijn we in de sneeuwwitje gegaan en we hebben zelfs een fastpas voor de peter pan gehaald :p
    Nadat we alle kinderdingen hadden gedaan en de kleintjes in slaap waren was het 8banen tijd. Op naar de space mountain (welke hier in Florida helaas niet over de kop gaat) waar broer en ik 3 keer in zijn geweest. Mark had het na 1x wel gezien.
    Bij het wakker worden van de kleintjes zijn we met de fastpas in Buzz light year geweest. Stijn heeft heerlijk naar alle lichtjes zitten kijken en oma maar rondjes draaien met hem.
    Zaterdag hadden we een Disney vrije dag. In de ochtend is Stijn met papa wezen zwemmen. Eerst was het hard huilen en brullen maar langzaam aan begon hij te wennen. Het was alleen best koud voor Stijn dus hebben we het kort gehouden. Na het zwemmen allemaal aankleden en nog lekker wezen shoppen.
    Zondag was eerst de planning om een Disney vrije dag te doen, maar aangezien de temperatuur zo aangenaam was zijn we naar Disney epcot geweest.
    Als eerste hebben we de show van Ellen gedaan en hebben we een tijdreis gemaakt. Alles in Epcot staat in het teken van toekomst en energie. We zijn met Stijn naar Nemo geweest en wederom wonnen de lichtjes zijn interesse.
    Vandaag (maandag) zijn we naar de kust gereden. We zouden een bird trial met de auto gaan doen maar helaas was de weg afgesloten. We hebben wel een andere route gedaan en bij het kijken naar Manatees (zeekoeien) zagen we een dolfijn!!! zwemmen. Zo gaaf om te zien zomaar midden in een rivier!! Verder hebben we nog herten langs de kant van de weg gezien, vlinders, schildpadden, veel roofvogels (variërend van gieren tot aan adelaar) en veel grote vieze spinnen!!! Helaas hebben we nog geen krokodil gespot!! (maar we hebben nog 2 weken de tijd heb ik gehoord)
    Tot zover even onze avonturen!!
    Liefs van ons allemaal

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ben jaloers... wat hebben zij een lol :D hihi

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha is mijn reactie ook Nacht! :p

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahahaha ja hij groeit erg goed! jongens zijn volgens mij ook altijd zwaarder dan meisjes ;)

Hier nog in maatje 62, eigenlijk net maar dat klopt dus wel met zijn lengte moet alleen niet te smal vallen ;) niet zoveel kleertjes in huis volgens mij maar moet de boel eens goed uitzoeken want zelfs maatje 50 ligt nog in zijn kast :)

Moesten trouwens zijn hoofd minder gaan ondersteunen zodat hij zijn nekje beter traint dit doet hij nog niet zo goed maar dat hoort volgens de kinderarts bij zijn prematuur zijn. Verder vond ze hem heel goed met zijn hoofd omhoog houden als hij op zijn buik lag (heb maar niet verteld dat Jos een buikslaper is hahahaha)

Zo nu even Gray's kijken van gisteren en ondertussen piepers schillen en boontjes doppen :D

@masu, ben benieuwd hoe je sollicitatie is gegaan!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik zou ook zo willen ruilen met Kibbeling, haha, maar helaas.....wij zitten hier....;)

Nou weer snel door naar de bso....tot later!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Het dochtertje van Enjoyllive (die hier pas even kwam buurten) was ook 4 weken te vroeg en heeft ook fysio gehad voor haar nekje omdat ze haar hoofdje bijna niet op kon tillen. Zal inderdaad vast wel goed komen. Kian kon zijn hoofd al stabiel recht houden toen hij 3 weken oud was ;)

Ik heb net Grey's terug zitten kijken, heb alleen het einde gemist omdat de opname toen stopte :(

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @kibbeling: wat gaaf zeg!!!! hier ook flink jaloers hihi, geniet er lekker van meid!!! xxx

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wat heeft die Kibbeling een avonturen daar zeg!

@mlien, jeetje met 3 weken al! volgens mij is Kian ook al heel sterk. Hoe hij ook gaat staan in die tummie enzo. Komt vast wel goed maar ik ondersteun altijd zijn nek, nu gewoon iets minder doet een soort en met van training en dan komt het vast goed.

@adorable, hier ook JBPM in de fles voor het spugen, werkt als een tiet :p

@masu, werkze!

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik verveel me!!.. Zelfs hier is het saai ;)

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahahaha je had juist zo'n zin in een lekker lui dagje samen met Kian! :D

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ja samen met Kian ja, maar de kleine man ligt al vanaf kwart over 1 op bed te ronken, nu verveel ik me dus :p

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahahaha zal je altijd zien, wil je je huis doorwerken is hij de hele dag wakker wil je lekker samen met hem knuffelen en kneuteren thuis gaat hij de hele middag liggen slapen ;):(

Jos is een beetje uit zijn ritme en wil niet echt slapen, hij slaapt de laatste dagen van 10.30 uur to 13.30 uur en dat miste hij nu vanwege het CB.. hij is lekker aan het mopperen..

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier is het in het weekend vaak raak dat wij weggaan tijdens slaaptijden van Kian, meestal heeft hij er gelukkig weinig last van. Ben vandaag alle voedingen en slaapjes maar bij aan het houden voor de gastouder, zij moet zelf maar een beetje een ritme zien te vinden.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    HIer is het in het weekend ook altijd wel raak, maar afgelopen weekend zijn we alleen in de middag weggeweest na zijn flesje van 13.30 uur dus kon hij gewoon lang slapen aan het eind van de ochtend.

Die gastouder zal het wel lukken toch? als het kindje geen vast ritme heeft dan zal ze wel moeten. Vind het ook lastig op het kdv hoor, nu doet hij weer 3 dagen dit ritme en het kan best volgende week ineens anders zijn. Maandag maar eens vragen hoe ze daar mee omgaan :(

Ben benieuwd hoe KIan het vind de hele dag bij de gastouder (en hoe jij het vind natuurlijk)

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik denk dat ze er wel mee om kan gaan, want volgens mij is ze heel makkelijk. Als ze dan gewoon in Kian zijn ritme meegaat vind ik het prima, we hebben al afgesproken dat we het bijhouden in een schriftje dus dat komt vast helemaal goed. Voor vandaag had ik eigenlijk vanmiddag een groentehapje gepland staan, maar omdat meneertje nog ligt te slapen wordt dat vanavond omdat zijn volgende fles om 17:00 komt, ik ga er gewoon lekker in mee. Komt het groentehapje nu een dag niet uit, dan niet, het is toch nog maar bijvoeding.

Heb wel besloten nu ik vandaag die broccoli vers gemaakt heb dat ik vaker groente en fruit zelf vers ga proberen te maken, is een heel stuk goedkoper en eigenlijk stelt het weinig voor :p

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha goed bezig Mlien, echt veel werk is het inderdaad niet. Even koken en dan pureren :D en uit een stronk broccoli haal je meerdere porties, dus goedkoper.

Heb je inmiddels al een beetje zin om te gaan werken?

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er ook nog... Heb wel tien keer nu mijn haar gewassen en blijf kammer.. Baal als een stekker. Belt het kdv ook nog eens op om te vertellen als Jamie nog luizen heeft mag hij niet komen uhhhhh waar heeft hij ze van dan???

Las dat Jos goed gegroeit was! stukje zwaarder maar even lang als Yaartje

Las dat Kibbeling echt een gave vakantie heeft! Stinkend jaloers.

Mlien zelf maken is zoveel goedkoper en je bent zo klaar. Stelt echt niks voor.

Mamavan3 heerlijk dat het goed bevalt! Kunnen je meiden mooi in liggen.

en toen was ik het kwijt sorry... Beetje in de jeukzweer hier en ben alleen met de twee draken.

Yara heeft de hele dag nog niet geslapen.. Weer een andere zalf voor haar ontstoken ogen van de dokter gekregen!

En morgen is het de dag......

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Ja, morgen de uitslag, spannend hoor!! Wij moeten volgende week dinsdag naar de uroloog, vind het ook spannend worden. Vervelend zeg van die luizen en dat Jamie dan ook nog eens niet naar het KDV mag!

@Senso; Ik heb er zin in! Helaas zijn mn kleren nog niet aangekomen dus moet ik gewoon in het 'netjes', dat vind ik wel jammer, maar ach, ik verzin wel wat om aan te trekken!

Kian ligt nog steeds te slapen, ouwe slaapkont ;)

Dit is trouwens echt een geweldig topic, lig helemaal dubbel; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/306378-leuke-kinderuitspraken.html

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oeeeeeeeeh spannend Mamalijntje morgen krijg je natuurlijk de uitslag!

Hier nog een meneertje wat niet wil slapen, moet zeggen dat ik het best vermoeiend vind hoor... hij vind alles leuk voor 10 minuten en begint dan weer te mopperen. Heb hem nu maar gewoon in bed gelegd met zijn tutteldoekjes en laat het hem maar even uitzoeken :D (tenzij hij natuurlijk weer begint te huilen dan ga ik wel heen, maar hij ligt nu gewoon een beetje te mopperen)

Echt stom dat Jamie dan niet mag komen, het komt daar toch vandaan???!?!? wat doen hun er aan dan.. :(

Deel Deze Pagina