ik ga dat topic even lezen, vind ik altijd erg leuk. Vroeger had mijn moeder een klein boekje met allemaal van die kinderuitspraken. Helemaal geweldig!
wat is het hier rustig! denk dat Kian wakker is Hier is Jos eindelijk in slaap gevallen! hèhè Nu even eten koken want hij zal rond 18.00 uur wel weer wakker worden denk ik.
Kian moest inderdaad om 17:00 zijn flesje Nu ben ik met het eten bezig en met manlief aan het bellen *multitasking!!!*
wat ben jij GOED bezig zeg ! Hier manlief ook gebeld maar hij is er om 18.00 uur dus ga nu het eten maar opzetten
kibbeling, ik ben ook jaloers! fijn dat stijn het ook zo goed doet daar! senso, jos is weer lekker gegroeid! hij is net zo zwaar als wesley vorige week! haha mlien, zelf maken is ook goedkoper hoor en ze zeggen eigenlijk dat je ze 3a 4dagen hetzelfde moet geven om aan de smaak te wennen en te kijken of ze een reactie krijgen op iets. wij hebben een goedkoop tussendoor jasje bij zeeman gekocht. mamavan3, leuke foto! mamalijntje, oh ik zou helemaal gek woden van de luizen en dan ook nog eens zo'n snuggere opmerking van het kdv! Grrr.. vanmorgen naar de ha geweest en hij kan er niks aan doen, we moeten het goed schoon houden en laten gaan. het komt heel veel voor bij baby's omdat de nagels zo zacht zijn. ik had vanmiddag een cake gebakken en hij was zo mooi gelukt! had hem om het aanrecht gezet om af te koelen, maar onze hond die wilde even laten weten dat het vandaag dierendag is en die heeft gewoon de helft van de cake opgegeten:x heb maar weer een nieuwe gemaakt en die krijgt hij niet!!
hihi tja ik heb gewoon een dikkertje! hahaha die hond van jou gewoon lekker de cake opgegeten, nou hij heeft groot gelijk hoor op dierendag! Goed schoonhouden is inderdaad het enige wat je kan doen denk ik, als het nou echt ontstoken raakt of pijn gaat doen zou ik hem met zijn voetje in een bakje soda houden (als dat lukt )
Sjezus, wat l*llen jullie veel zeg! En ik heb nog alles terug gelezen ook, maar reageren lukt niet hoor, daarvoor heb ik te weinig onthouden... Wat weet ik nog wel... @sammie, balen dat ze er niks aan kunnen doen. Idd goed in de gaten houden en wat senso zegt, evt in de soda (als dat mag met baby's) met die tenen! @mamalijntje, oeh, luizen wat een drama! En dan mag Jamie ook niet naar het kdv....is dat altijd zo? Want die luizen komen daar toch vandaan? Het is in ieder geval een hardnekkig probleem....sterkte daarmee, met al het gekam en gewas! Oh en die hond van sammie die de cake op eet, geweldig! Hij beloont zichzelf gewoon ff op dierendag! Lol! Dan maar een nieuwe cake bakken inderdaad! En hoog wegzetten dat ie er niet bij kan! Verder weet ik 't zo niet meer....maar het eten is bijna klaar dus we gaan ff snel eten. En ik heb hoofdpijn van de lange dag en de verkoudheid....bah bah. En voor senso: we eten sla en aardappeltjes
@Sammie; Haha, lekker ding die hond van jullie . Hopelijk is je 2e cake net zo goed gelukt als de eerste, anders zou het wel erg jammer zijn. Had je nog een speciale reden om de cake te bakken? @Masu; Lekker rustig aan doen dan vanavond na een lange dag! Kian lag tijdens het eten onder de babygym en hij had echt de grootste lol, hij was aan het krijsen en lachen, echt mooi om te zien. Hij had zich ook 180 graden gedraaid dus lag hij er opeens andersom onder, haha! Ik weet trouwens nog niet of ik morgen na het werk kan reageren omdat ik rond kwart over 6/half 7 thuis ben en 7 uur uiterlijk weg moet en ook nog moet eten daar ergens tussendoor, ben bang dat het donderdagavond gaat worden.. pfff dan zal ik wel veel terug moeten lezen hoor
@masu, daar ben je weer! wat heb jij een drukke dag gehad zeg. Lekker gegeten? ben wel benieuwd hoe je sollicitatiegesprek ging, of heb je dat al verteld en heb ik hem gemist? Heeft Amy het vandaag weer goed gedaan? @mlien, hahaha Kian had erg veel lol zo te lezen. Jeetje zal je wel missen hoor morgen en dan de hele dag niet komen, misschien zijn we dan al wel bezig in deel II @hier, eten weer op. Vaatwasser weer ingeruimd, Jos zijn fles gegeven en zijn kamer op orde gemaakt voor de nacht (luieremmer geleegd, slaapzak klaargelegd en dat soort ongein ) kan meneertje zo zijn bedje in.
Zo beide liggen weer op bed.. yara alleen helemaal overstuur want die heeft de hele dag niet geslapen en Jamie huilend om zijn speen maar die slaapt inmiddels! (vond het gisteren wel zielig maar hij slaapt zonder jeeee) Zo even met mijn voet in de soda.. Toastje erbij en een glaasje wijn. Manlief heeft laat bleh... -- Mlein alvast heel erg veel succes morgen!! Spannend je eerste werkdag en gelijk een lange dag! Wordt haasten voor je. En geweldig dat hij zich helemaal heeft omgedraait haha.. Masu lange dag geweest?? -- KDV ik snap er ook niks van. Wij kregen een belletje dat in hun beleid stond dat wij Jamie niet langs mochten brengen.. Nou vrijdag gaat hij gewoon heen. Heb ook gezegt dat hij echt niet de enige zal zijn.. Aangezien het ergens is begonnen.
En ik lees gewoon over jou heen solly solly... Heerlijk Jos al helemaal klaar! Hij heeft ook niet veel geslapen vandaag of wel?
@mlien, oeh, je gaat echt een dagtaak hebben aan dat teruglezen! Ik heb morgen een drukke dag en donderdag weer gewoon een werkdag, dus aan mij zal het niet liggen! @senso, dat had ik nog niet verteld, dus je hebt 't niet gemist hoor. Het duurde ff voordat ik gevonden had waar ik moest zijn, want ze waren overal aan de weg aan 't werken....zul je ook altijd zien! :x Op zich was het een prettig gesprek en ik kan direct beginnen, maar ik weet 't zelf nog niet wat ik ermee wil. Het is een klein dagverblijf wat wel al lang bestaat, maar het team is dus heel klein (4 vrouwen), waarvan er 2 ernstig ziek zijn geworden en een ander heeft aangegeven te stoppen. Dus alles moet daar weer goed op poten worden gezet. De vraag is hoeveel uur ik er daadwerkelijk kan gaan maken en wat het salaris wordt....Ik heb aangegeven het even te willen laten bezinken en ik neem donderdag contact op. Het is daar wat meer onzeker allemaal. Ik werk nu bij een grote organisatie, waar veel al goed geregeld is. En dichter bij huis. Voordeel van het andere is, dat ik Amy wel mee mag nemen. Das natuurlijk van de ene kant heel relaxed, maar heeft ook nadelen.... Het is gewoon moeilijk....dus ik denk er nog eens goed over na.... (hoop dat je 't een beetje snapt, het is een warrig verhaal geworden volgens mij... sorry daarvoor) @hier, Amy ligt even lekker te slapen. Vandaag was ons mam hier en 't is weer super goed gegaan. Dadelijk boven (net als senso) alles in orde maken, om kwart over 8 haar de fles geven en dan mag ze wiebelen tot ze moe wordt....en dan lekker naar bed! En wij ook op tijd, want we zitten allebei tegen het ziek worden aan...
@mamalijntje, oeps, tegelijkertijd aan 't typen! Ik vind 't ook wel vreemd, want het probleem wordt echt niet verholpen als Jamie thuis blijft....dan lopen er zoals jij al zegt nog zat andere kindjes die het ongetwijfeld ook al hebben daar rond! Plus Jamie wordt nu behandeld en dan sterft dat allemaal toch?
@mamalijntje, geeft toch niet kan gebeuren en zoveel had ik nou ook weer niet geschreven waar je wat zinnigs op kon zeggen pfff Yara de hele dag niet geslapen! vermoeiend hè.. goed hoor Jamie weer in slaap gevallen zonder speen Hier ook een mannetje dat weinig geslapen heeft, vanmorgen niet zijn 3 uurtjes kunnen slapen en het ook niet in willen halen in de middag.. Nu probeerd manlief hem op bed te leggen maar hij gaat steeds huilen (van vermoeidheid denk ik) en ik kan na zo'n dag even niet het geduld opbrengen dus mag manlief aan de bak Oh ja, leuke uitspraak van Jamie van die vruchtenhagel waar hij niet op kon komen
@Mamalijntje; Lekker rustig aandoen vanavond je hebt het druk genoeg gehad vandaag zo te zien. @Mama van 3; Hoe is het eigenlijk met jouw pols? @Masu; Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen. Mooi dat jij het druk hebt morgen, dat scheelt mij weer bijlezen *grapje hoor!*
@masu, ik snap je verhaal kan me voorstellen dat je wat twijfelt maar zou je het wel overwegen als je daar voor het aantal uren aan de slag kan wat je graag zou willen? Ik vind zelf inderdaad een grote organisatie altijd wel een prettig idee, waarom weet ik niet want ook bij ons is er flink gereorganiseerd maar toch een beter gevoel bij. Het zou leuk zijn om Amy mee te nemen maar aan de andere kant blijf je dan de tijden dat je werkt ook nog steeds mama denk ik. Terwijl het juist zo prettig is (vind ik) om ook een paar uur in de week met iets anders bezig te zijn. @hier, pff Jos wil echt niet slapen...
Precies, senso...dat is ook de keerzijde.... Maar als ik niet bij haar ben mis ik haar wel ontzettend... En waar ik nu werk is hier praktisch om de hoek en dat andere is een half uur rijden (klote verbinding dwars door Eindhoven heen). Ik denk dat ik 't niet doe, puur door die onzekerheid....ik wil wel enigszins weten waar ik aan toe ben.
Masu moeilijk moeilijk! Ik bekijk het even vanaf de moederkant. Wij hebben ook een leidster waarvan haar kleine op de babygroep zit en ik merk dat ze er niet altijd 100% bij is en toch stiekum haar kleine aandacht gaat geven. Vooral met de overdracht naar huis. En moeilijk hoor. Je komt in een oncopleet team. Wordt aanpoten dan. Zelf vind ik een groot bedrijf fijner. Al is het alleen om de arbeidsvoorwaarden. En 1.5 reizen is heel veel. -- Ok ploft nu echt op de bank neer..
@masu, maar je hoort haar ook te missen, je blijft natuurlijk mama kan me voorstellen dat je het niet doet hoor, vind reistijd ook wel belangrijk en ook om te weten waar je aan toe bent. Hier op 5 minuten loopafstand van mijn werk en ik vind het ideaal ben je toch weer sneller thuis bij je kleintje @hier, hoop dat Jos nu eindelijk gaat slapen... hij is alweer even beneden geweest en bij me gelegen met ogen dicht want hij is doodmoe maar toch huilen raar kind.. papa is nu met een hand op Jos zijn rug in bedje Jos aan het schuddelen hoop dat hij nu gaat slapen, het is in ieder geval stil...