Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; het is te hopen dat Jos nu lekker gaat slapen, vind dat altijd lastig als ze oververmoeid zijn!

Kian heeft net ook weer in de tummy gestaan... gezeten is hier absoluut niet van toepassing, gekke bliksem, hij ging weer alle kanten op en alleen maar willen staan, als ik hem vast pakte ging hij gillen van boosheid, haha. Zo meteen de fles geven en dan gaat hij ook lekker naar bed toe!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @Mlien, Jos slaapt inmiddels.. je kan dan ook geen kant met hem op, bij je liggen wil hij wel maar dan valt hij in slaap en dat wil hij weer niet... in zijn bed liggen wil hij ook niet... najah gelukkig morgen voor hem weer een normale dag.

hahaha die Kian, dat is toch echt een deugnietje hoor! echt een bengeltje, wat nou zitten hihihi

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlein, over dat staan heb ik even aangekaart bij het cb, want hier ook een joch dat niet meer wil zitten op schoot. maar zij raadde ons echt aan om het niet toe te laten en als we het dan toch deden zijn lichaam onder steunen. het is namelijk heel slecht voor de botten en gewrichten waardoor ze o been kunnen krijgen. ik vind het heel moeilijk wnat hij gaat dan zo hard huilen en word echt kwaad dus dan maar met steun van ons.

masu, moeilijk maar geen goed gevoel niet doen! als je straks spijt krijgt dan denk je toch had ik maar naar mijn gevoel geluisterd.

mamalijntje, ergens snap ik het wel dat ze natuurlijk niet willen dat er kindjes met luizen ernaar toe gaan, maar jij bent begonnen met behandelen en ik vindt dat ze alle kindjes even moeten nakijken of een brief moeten sturen naar de ouders of die het even willen nakijken, want anders verhelpen ze het probleem zelf ook niet.

senso, lastig hoor dat jos niet wil slapen. ik wordt zelf altijd heel geirriteerd dan en laat mijn man het dan ook even oplossen:)

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    haha die kian in de tummy..geweldig, vond die foto vorige keer ook zoo grappig:)

senso-Gelukkig slaapt jos nu!
    F was ook heel moe, begon om 18u al te jengelen..ik met haar rondlopen en beetje zingen viel ze in mn armen in slaap de schat:) Toch maar nog even in badje gedaan, daarna gedronken en kw voor 7 lag ze heerlijk te slapen.

Ik baal hier als een stekker want mn pakketje van de v&d is niet gekomen en zou tussen 12 en 18u bezorgd worden:x

Eeeeen onze hond is ook extra leuk geweest met dierendag maarniet heus..ik kwam beneden heeft ie mn siliiconen massagekussentje van de borstkolf half opgevreten grrrrr

5. AHzondag

weesje, jou hond dacht ook het is dierendag dus ik mag lekker stout zijn haha. kan me voorstellen dat je het niet leuk vond. ik was al over de zeik met die cake haha

mlien, ik had cake gebakken omdat ik daar ineens zo'n zin in had.
    deze is ook goed gelukt hoor.

wesley ligt vanaf 20.00 lekker op bed en ben benieuwd hoe de nacht gaat lopen. hier is de dag ook zo anders verlopen voor hem maar hij heeft er verder geen last van gehad. hij was ook zo vrolijk vandaag echt lachen en brabbelen. hij heeft onze kleine hoind ook ontdekt en is helemaal weg van haar en zij van hem.

schoonzus was hier vanmiddag en haar kleine vond kiki ook zo leuk en zij haar ook. ben er wel verbaasd over dat ze zo goed met baby's/ kinderen om kan gaan meestal zijn chihuahua's daar niet zo van.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Het is ook niet zo dat hij hele dagen staat hoor, zitten is ook erg favoriet. Ik probeer het ook zoveel mogelijk te beperken omdat ik weet dat het niet goed is.

@Weesje; Balen dat de hond je kolf (of een onderdeel daarvan dan) heeft aangevallen!

Kian ligt net op bed en heeft het nu op een brullen gezet, hoop dat hij snel gaat slapen, maar betwijfel het omdat hij vanmiddag 3,5 uur geslapen heeft...

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, ben niet vaak ongeduldig met Jos maar ben erg moe en dat helpt niet mee, maar manlief heeft het gelukkig opgelost ;)

fijn dat Kiki het zo goed doet met kindjes anders is het toch wel heel vervelend. Het lijkt wel alsof Wesley helemaal uit zijn sprong is, gelukkig maar kunnen jullie weer een beetje bijtanken.

@weesje, wat balen dat je pakketje van de V&D niet aangekomen is.. blijf je dan wel voor thuis. Oe dat is niet leuk dat je hond dat massagekussentje heeft aangezien voor zijn cadeautje voor dierendag :(

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    En Kian slaapt :D :p... nu ga ik verder Desperate Housewives kijken ;)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, hoop het ook dat Kian zo lekker in slaap valt..

@laten huilen, toch even jullie meningen weten. Hier vind ik het namelijk heel moeilijk om JOs te laten huilen dus ga vaak op en neer naar boven als hij gaat huilen, als hij een beetje ligt te jengelen of ligt te mopperen dan laat ik hem altijd maar gewoon gaan. Hoe doen jullie dat?

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ooooooh gelukkig Mlien, fijn! veel plezier met Desparte Houswifes :D hier net Cougar Town van vorige week gekeken, vond hem weer leuk!

11. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    als het echt (overstuur)huilen is pak ik dr ook op hoor, even troosten. Anders laat ik haar wel huilen, maar is dan meer jammeren

12. AHzondag

senso, over het algemeen laat ik wesley niet huilen, maar met naar bed gaan heeft hij gewoon even een mopper moment nodig dus dan ga ik vaak even naar de badkamer en doe ik daar mijn make-up of was even zodat hij even vast zich af kan huilen, maar dat is eigenlijk niet langer dan 2/5 min en dan doe ik de speen in en gaat hij slapen. overdag huilt hij weinig tenzij er een sprong is maar dan nog heb ik niet altijd meteen tijd om het te troosten zoals met eten laat ik hem even mopperen want anders kunnen wij ook niet eten en met zijn eten als hij echt honger heeft dan schreeuwt hij dus dan kan ik maar beter opschieten en hem laten gaan. weet heel goed nu welke huiltjes wat zijn en wanneer hij echt verdriet of pijn heeft.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @weesje, oeh dat is niet zo mooi dat je hond dat gedaan heeft...
    Zou 't dan toch aan dierendag liggen? ;)

@senso, ik laat Amy wel jammeren, want dat doet ze gewoon vaak voordat ze in slaap valt. Maar echt huilen niet, dan ga ik haar troosten. Anders huilt ze net zo lang tot ze mega overstuur is en dan duurt het alleen maar langer haar weer rustig te krijgen.

@mamalijntje en sammie, wat jullie zeggen klopt precies...ik moet ook naar m'n gevoel luisteren. Dat doe ik ook eigenlijk altijd en dat werkt voor mij het beste! Bedankt voor jullie wijze woorden! (klinkt zo stom, maar jullie slaan de spijker op z'n kop!)

@staan, Amy zet ook altijd af met haar voetjes, maar zitten op schoot vindt ze prima, zolang ze alles maar kan zien. Dus lekker tegen me aan is er niet meer bij. Wel lekker met haar rug tegen mij aan hangen, dat vindt ze heel fijn.

@tummytub, dat past hier niet meer hoor, Amy is daar echt te groot voor geworden vind ik.

@huilen, Amy jammert altijd voordat ze in slaap valt, maar echt huilen idd alleen in een sprong. Ze is eigenlijk best een vrolijke baby (hoor ik ook van iedereen :D).

@hier, net 'je zal 't maar zijn' gekeken, echt interessant! Amy ligt in bed, maar lag net de hele tijd te brabbelen en af en toe wat te jammeren en te zuchten.:(
    Heel vreemd, maar we hebben d'r op een gegeven moment maar gelaten en nu is 't stil boven....dus 't zal wel goed zijn.
    Verder voel ik me echt belabberd, mijn hoofd bonkt en volgens mij heb ik verhoging en een ontsteking in m'n oor....gelukkig ben ik morgen vrij.
    's Middags met een vriendin en Amy naar haar oma, tenminste als ik me wat beter voel.
    In ieder geval duik ik zo meteen m'n bedje in! Trusten allemaal!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, heel erg veel succes morgen! Spannend hoor!!!!!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Th@nks meiden, zo doe ik het dus ook. Jammeren/jengelen/mopperen dat vind ik niet erg maar huilen dan ga ik toch troosten want anders raakt hij echt overstuur en dan is er geen land meer met hem te bezeilen. Denk af en toe dat manlief vind dat ik te snel heen ga..

@tummy, ik probeer het af en toe nog wel maar Jos vind het niet meer zo leuk. Hij gaat liever in het badje en dan lekker trappelen met zijn benen en zwaaien met zijn armen en ondertussen heel verliefd naar je kijken :D

@masu, beterschap meis. Lekker naar bed met een molletje, hoop dat je je morgen wat beter voelt. Welterusten

@Mamalijntje, ik weet niet hoe laat je in het ziekenhuis moet zijn dus ook vanaf deze kant succes morgen. Ben benieuwd of het KMA is.

@hier, ik duik ook mijn bedje in. Ben kapoet.. net nog even receptjes aan het zoeken geweest, ga nog wat hapjes maken voor mn neefje :)

Zo meiden ik zeg alvast welterusten en hop hop hop naar een goede nacht :D

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Laten huilen; Hier laat ik Kian wel huilen hoor, maar wel alleen als ik zeker weet dat er echt niks is. En ik laat hem ook niet overstuur gaan want dan ben ik alleen maar verder van huis.

@Masu; Niet te hopen dat het echt doorzet en dat je ziek wordt, anders in ieder geval beterschap!

Ik ga naar bed toe, wekker gaat morgen om 6:15, neem maar even ruim de tijd om op tijd weg te kunnen morgen, mocht ik veel tijd overhouden kan ik de volgende dag altijd de wekker nog iets later zetten, maar denk niet dat ik veel tijd over houdt! :p

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, werkze morgen! ik zal aan je denken :D

18. AHzondag

mlien, succes en werkze hoop dat een leuke dag hebt.

mamalijntje, spannend morgen! hopelijk krijgen jullie duidelijkheid.

@badje, hier wordt zelfs het badje bijna niet meer gebruikt. welsey vindt douche veel leuker en mijn man ook! denk dat hij 1x in de week in bad gaat en verder douche of wassen.

masu, hopelijk neem je de juiste beslissing.
    morgen weer een drukke dag, hopelijk blijft de oorontsteking uit en valt het morgen allemaal mee.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Dank je Senso en Sammie!

Ik ben blij dat ik vroeg mn mandje ingedoken ben gisteravond want Kian heeft me vanaf 4 uur wakker liggen houden. Niet teveel kletsen he vandaag! ;)

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik haaaaaaat stratemakers!!!! :(

Eerst de wekker van manlief, die is de deur uit beginnen de stratemakers met stenenschepen met de shovel... Nou dat wordt niet meer slapen want Jos wordt er ook wakker van :(

Deel Deze Pagina