Vervelend Mlien dat Kian vanaf 4 uur aan het spoken is geweest! Werkze vandaag en ik zal niet te veel kletsen
Goeiemorgen!!!! Mlien succes vandaag. Alleen balen van de vroege start Senso ook al vroeg wakker.. -- Hier slaapt Yara nog. Die was om 4 uur wakker geworden en heeft een klein flesje gedronken. Daarna sloeg de verwarming op hol dus is hier bloedheet. Jamie werd om 6 uur wakker maar manlief ging bij hem liggen. Nu allemaal aangekleed. Jamie moet naar de observatiegroep en wij moeten pas om 10:45 in het ziekenhuis zijn.
Laten huilen: Jamie konden wij niet laten huilen. Hebben wij 1x gedaan op advies van het cb en die had de bloeduitstortingen op zijn gezicht staan. Kind raakte niet meer uit het huilen. We hebben daarna 3 uur gezeten. Yara laten we wel huilen. Die heeft dit nodig als we een drukke dag hebben gehad. Daarna is ze rustig en slaapt ze heel diep.
@Senso; Wat vervelend dat ze zo vroeg al bij je in de buurt bezig zijn! @Mamalijntje; Veel succes met de uitslag vandaag, ben erg benieuwd wat er nu uitkomt. Ik geloof dat ik iets te vroeg uit bed gekomen ben, zit al 3 kwartier niks te doen
Wonder boven wonder heeft Jos nog niet echt zin om wakker te worden, hij vind de herrie van buiten zeker niet zo erg
goeiemorgen!' wat haat ik het als het langer donker blijft, pff kon me bed echt niet uit komen. mlien, veel plezier en fijn dat je weet dat je morgen wat langer kan blijven liggen. mamalijntje, succes vandaag, spannend hoor. senso, lekker die stratenmakers.
nou hij werd uiteindelijk om 8.30 uur wakker jammer alleen dat ik zelf niet meer geslapen heb vanaf de wekker van manlief! @sammie, heb ik gelukkig nog geen last van omdat ik er pas uit ga als het licht is hahahaha Zal wat worden als ik weer aan het werk moet pffffff dan moet ik er wel in het donker uit @mamalijntje, ik hoop het maar want door de stofzuiger slaapt hij jammer genoeg niet echt heen.. Bijna de uitslag, spannend! succes
Goeiemorgen meiden! @mlien, veel succes op je eerste werkdag! Hopelijk bevalt het! @senso, pff irritant hoor die stratenmakers! :x @sammie, somber he, wordt je wakker is 't nog half donker, bah! Hier trouwens hetzelfde als bij jou: Amy vindt mee in de douche heel fijn en lekker in het grote bad met ons ook. Het badje heb ik pas 2x gebruikt, hahaha! En de tummy is dus te klein...en verder gewoon wassen met een washandje. @mamalijntje, spannend vandaag! Misschien zijn jullie nu al onderweg (ik weet niet hoe lang 't rijden is...)....maar in ieder geval veel succes vandaag! @hier, iets beter dan gisteren, maar voel me nog niet echt top. Hoofdpijn is nog niet over, maar ik neem wel wat paracetamolletjes en dan gaan we toch maar naar de oma van mijn vriendin....anders moet ik 't weer afzeggen (heb ik al een keer gedaan vanwege Amy toen met haar prikjes)... Verder wel een goede nacht gehad gelukkig.
@masu, goeiemorgen! jammer dat je je nog niet echt beter voelt, ik hoop dat het met een paracetamolletje wel uit te houden is. Ja erg balen die stratemakers bah en dan om 7.15 uur starten en dan om 8.00 uur klaar zijn met herrie maken en dan werkzaamheden gaan doen die geen herrie maken begin dan met stille werkzaamheden zou je denken, op een gegeven moment ging zelfs de trilplaat aan nou dan schud je zowat uit je bed @hier, JOs in bed gelegd en hem even lekker laten babbelen terwijl ik zijn kast van maatje 50 verlost heb en ook van broekjes maat 56 56 shirtjes past hij nog goed dus die heb ik even laten liggen. Nu ligt hij lekker te slapen en ga ik maar een poging wagen aan het huishouden bleh
heeii meiden, @masu: ik geef hetzelfde advies als de rest, als je twijfelt.. niet doen! en doe het niet voor amy om bij haar te kunnen zijn, mijn exschoonzus werkt ook op een kdv en haar zoontje mocht ze mee nemen, die heeft ze daarna op een andere groep moeten zetten, omdat ze onbewust toch veel te veel bezig was met haar zoontje en hem anders behandelde als de rest. @huilen: als manlief niet thuis is dan laat ik hem huilen, dat kan makkelijk een half uur duren, stop wel af en toe zijn fiep erin, ma als manlief thuis is, dan laat ik hem niet zolang huilen en valt hij meestal bij mij in slaap, heel slecht weet ikk, ma zo slaapt hij het snelst en anders heb ik helemaal geen privemomentje met manlief, want die komt zo laat thuis. @sammie: balen van je cake, ma wel grappig eigenlijk dat ie zichzelf verwend Meiden hoe doen jullie de kindjes in de wandelwagen? maxi-cosie? wagenbak? liggend in het zitje? of beetje rechtop in het zitje? manlief is gister zijn telefoon vergeten mee te nemen op het terras, dus die zal nu wel gejat zijn, gister ging ie nog over ma nu is ie constant in gesprek, ik denk dat ze het simkaartje eruit hebben gehaald. Dus straks even vragen bij de pizzaria of hun hem hebben gevonden, en anders moet manlief nieuwe telefoon en sim..... dus hier om 12uur de deur uit, langs de pizzaria, dan door naar het zh voor davut en dan richting winkel van manlief. xxx
maatje 50 de deur uit? whahaha Davut draagt al 68 kleine dikzak maatje 50/56 is hier al een tijdje terug in de zak op zolder ik lig helemaal plat van het lachen hier, mikail is lekker aan het kakken, ma kijkt me de hele tijd zo zielig aan omdat hij geluidjes met zijn keel/neus maakt door het harde persen best zielig dat het zo moeilijk gaat, ma stiekem zo grappig hoe die me aankijkt
Voor mij lijkt het alweer zo lang geleden dat Amy maatje 50/56 aan heeft gehad! Nu zit ze in 68, maar de rompers worden in de lengte alweer echt te krap! Niet normaal hoe snel dat gaat! Broekjes en shirtjes maat 68 passen gelukkig nog wel! @adorable, ik denk ook dat het niet werkt hoor als ik haar meeneem. Als er dan 2 huilen waarvan er eentje ons Amy is, dan denk ik toch dat ik haar natuurlijk het eerste wil troosten....en dat vind ik ook niet eerlijk ten opzichte van de andere kindjes. Plus het is best wel eens fijn iets voor mezelf te hebben en dat is het niet als ik haar bij me heb. Hoe gaat het met de zindelijkheidstraining van Mikail? @senso, om kwart over 7 al?! Tss, das toch geen tijd, sowieso vind ik dat ze vanaf 8 uur of zo mogen beginnen, das tenminste een normale tijd! Ga je je huishouden weer doen? Goed hoor! Vandaag doe ik helemaal niks in huis! Amy heeft net een grote poepluier gehad, die is weer verschoond en nu ligt ze in de wandelwagenbak in slaap te vallen, maar ze wil nog niet echt... @wandelen, meestal gewoon in de maxi cosi, aangezien mevrouw alles wil zien. De wandelwagenbak neem ik wel mee als we echt lang weggaan, daar kan ze dan ook in slapen. Maar het past echt bijna niet meer....dat duurt geen maand meer denk ik. Hoe doe jij dat adorable?
hahaha Jos droeg natuurlijk ook geen maat 50 meer maar heb het nu toch maar uit de kast gehaald Hier ligt Jos nog lekker in de wagenbak omdat hij nog lekker slaapt als we gaan lopen. De bak is niet heel groot dus ik verwacht wel dat hij met een maand of 5 er niet meer in past Aaaaaaaaah die arme Mikail, en mama vind het nog grappig ook hahahaha is toch zielig! @masu, tja het is alweer een week geleden het huishouden dus moet er maar weer eens aan geloven en morgen heb ik geen tijd en vrijdag heb ik er geen zin in (nu ook niet hoor ) je hebt groot gelijk dat je niets doet hoor vandaag, doe maar lekker rustig aan.
Hahaha, ik heb daar inderdaad ook noooooit zin in, maar het moet gebeuren he?! Irritant gewoon dat je er nooit klaar mee bent, dan heb je 't schoon en na een paar dagen is 't toch weer vies.....pff! Ik ga 't vrijdag doen denk ik...(nou ja, het MOET wel ben ik bang )...
oud en nieuw ben ik ook wel benieuwd naar. mijn nichtjes sliepen het eerste jaar ook gewoon door waarvan 1 een slechte slaper was. gisteren toen schoonzus hier was hadden we het over de baby voetjes en we vonden haar voeten zo groot ze is 7 maanden nu, dus gingen we ze even op meten en ze zijn 10cm en toen die van wesley meteen even gedaan en die zijn 9cm!!! dus eigenlijk vallen haar voeten wel mee maar zijn die van wesley dan zo groot? ben wel benieuwd naar jullie baby's voetjes!
@ maat 50/56, heb ik al een tijdje niet meer in de kast, met maand 3 is dat allemaal uit de kast gegaan en nu ligt 62/68 erin. sommige dingen past hij in maat 68 maar veel is nog wel te groot of te ruim, dat heb je met een smal kind. romper worden hier ook te kort teminste die van bambino de rest zit wel goed. denk dat ik wel maat 74/80 ga aanschaffen aangezien ik daar nog helemaal geen romper van heb.
Dat is ook het irritante Masu, ben je klaar kun je eigenlijk van het weekend al weer overnieuw beginnen! Jos is ook weer wakker en ligt te mopperen in de box maar wil ook niet slapen.. ach ja @sammie, heb meteen even gemeten maar Jos zijn voeten zijn 8 centimeter precies met 3 maanden en 1 week..