Tot die conclusie kwam ik vanmorgen ook! Ik heb qua rompers niks groters dan 68...dus 't wordt toch eens tijd om daar wat van te gaan kopen!
masu, ja doe dat! adorable, heb je wel zijn simkaart geblokkeerd of was het een prepaid? davut is een van de jongste maar wel een van de zwaartste hahaha grappig dat maikel je echt ging aankijken en hoe gaat het met zindelijkheis trainning? senso, succes met het huishouden!
hema rompers vind ik ook fijn! Die heb ik ook een flink aantal. Verder c&a rompers (mijn mama werkt daar, dus shoppen met korting! ), die zijn ook fijn en lekker dikke stof. En prenatal rompers, ook die zijn fijn. Zeeman heb ik nog niet geprobeerd, toch maar eens gaan proberen dan.
@rompers, hier van alles Hema, Kruidvat, Prenetal.. vind alleen die dubbele maten zo lastig van 50/56 begint wel krap te zitten maar 62/68 is te groot...
@senso, vast een goed teken dat mamavan3 hier nog niet is. Of niet natuurlijk, dat ze het zoo druk heeft dat ze hier niet kan komen.... Dubbele maten vind ik niet zo lastig, ik kijk toch meer naar het model en de grootte dan dat ik echt naar de maat kijk. Dat zie ik meer als richtlijn, want sommige dingen vallen groot uit en andere weer klein... Hoe is 't met je huishouden, ben je al klaar?
mikail plast nog het hele huis onder en geeft niet aan dat hij naar de wc moet. joepieeeeee mijn schoonzus is er net achter gekomen dat ze al 5maanden zwanger is!!!!!! straks gauw naar der toe
huh 5 maanden zwanger?!?!?!?! wist ze van niets? @masu, nou de benedenboel (keuken, woonkamer, toilet) zijn weer schoon moet alleen nog stofzuigen. Daarna maar even richter bovenverdieping.. het schiet al op
Gefeliciteerd adorable!!! En 5 maanden al.....dat schiet al op! Lijkt me overigens best apart als je er dan pas achterkomt. Dan heb je eigenlijk 5 maanden van je zwangerschap 'gemist'...
ja ze let niet zogoed op haar cyclus en zit nog met zichzelf in de knoop, loopt bij een psycholoog, ze is haar 1e zoon verloren aan een zware handicap toen hij 8was, bijna heel zijn leven in het zh doorgebracht. heeft wel nog 2kindjes gekregen daarna ma het blijft knagen. hmmzzz kriebelt wel zeg!
adorable, gefeliciteerd! leuk en wel apart dat ze er nu pas achter komt maar als je er niet mee bezig bent en vooral je hoofd ergens anders zit snap ik het misschien wel. lijkt me wel apart, heeft ze niks gevoeld?
nou ik moet zeggen dat het hier heel erg kriebelt hoor maar wil eerst van wesley genieten en op vakantie enzo maar kan niet wachten totdat het volgend jaar juli is haha
Ben der wel, slechte nacht gehad.. L was om 3 uur klaar wakker,, wilde niet drinken wilde niet terug in bed. Dus om 4 uur haar bij mij genomen heeft ze een half uur liggen mopperen en is toen in slaap gevallen.. En de rest werd om half 7 wakker dus ben eigenlijk vanaf 3 uur wakker... Mamalijntje: ben erg benieuwd!! Adorble: zou toch nog echt wachten... Ik vind 3 kindjes onder 4 echt zwaar!! Kom gewoon niet aanmijzelf toe. Mag blij zijn als ik net even rustig kan douchen en mn make up kan doen..
ja best wel masu haha ma ik wacht nog eventjes hoor haha nee ze heeft niks gevoeld, was wel erg moe al een tijdje, ma dat verklaard nu wel waarom hahaha