Wij zijn weer terug! Yara heeft KMA. Was te verwachten en ben onwijs blij dat we nu verder kunnen en dat ik naar me gevoel heb geluisterd dat het niet goed zat!!!
He mamalijntje! Fijn dat je nu weet wat het is! Dan kun je je nu daarop instellen... Zie je wel, het mamagevoel was weer juist! @mamavan3, het zit je niet mee....*knuffel*
hahahaha die Adorable! begint gewoon nu al te kriebelen hahahaha @mama van 3, hè jeetje wat een vervelende nacht weer.. kan me voorstellen dat je het zwaar vind 3 kindjes onder de 4. vanaf hier ook een *dikke knuffel* @mamalijntje, wat fijn dat je de uitslag hebt en dat je gevoel dus juist was. Dat mama gevoel is toch wel een fijn stuk gereedschap @hier, jeetje net als gister is Jos een beetje "lastig" hij is doodmoe maar wil niet slapen Hij ligt nu na een hoop gemopper en gejengel en gehuil eindelijk te slapen maar ja nu zal hij over 3 kwartier wel wakker worden want dan moet hij zijn fles. Wil nu eigenlijk niet stofzuigen of boven aan de gang want ben weer bang dat hij wakker wordt hij slaapt nl. niet echt diep op dit moment... najah dan maar even wachten
Gewoon ff wachten dan senso. Hier juist een slaapkopje...Amy ligt al vanaf 11 uur te slapen, dus das nu al ruim anderhalf uur! Heel lang voor haar doen. Eigenlijk wilde ik om 12 uur het groentehapje doen....want om kwart over 1 moet ze haar flesje weer en daarna gaan we richting Limburg. Als ze nu snel wakker wordt krijgt ze nog een groentehapje en anders maar niet....
@masu, dan maar een keer geen groentehapje, morgen weer een dag toch? wel lekker dat Amy al 1.5 uur ligt te slapen, is weer lang voor haar doen ga nog wel even de planten water geven en misschien toch maar even stofzuigen maar dan alleen beneden met de deur dicht. Dan moet hij er geen last van hebben volgens mij Veel plezier bij de oma van je vriendin.
Thanx senso! En jij stofzuigse! Ze is nog steeds niet wakker....dus ben bang dat 't geen groentehapje wordt vandaag. Ben d'r ook weer weg van. Om kwart over 1 haar flesje en dan rijden we aan. Later!
zoooooooo beneden is alles klaar, toch maar gestofzogen en meneer is er niet wakker van geworden ligt nog steeds innig verstrengeld met zijn doekkie Straks boven, als hij in een goed humeur is, leg ik hem gewoon op het grote bed met wat speelgoed
Mlien heeft een makkie straks met terug lezen haha... Heb ook niet veel te melden. Yara is voorbeeldig geweest en Jamie is een echte Womennizer! Die heeft vandaag zijn liefde verklaard haha... Vind jou lief : tegen d. op de creche. en daarna gaf hij een dikke knuffel. En ik heb toch nog bekkeninstabiliteit maar das niet zo heel erg. Komt goed!
zo hee echt rustig hier hihi mamalijntje-fijn dat je weet dat het KMA is en kan je daarnaar handelen! Die onzekerheid lijkt me ook maar niks. Moet je voor de bekkeninstabiliteit iets van oefeningen doen ofzo? En zeiden ze nog iets op het KDV over de luizen? Ik ga straks sporten om 20u als F lekker op bed ligt. Ik ga denk gelijk maar een abo afsluiten! Krijg ook 15 euro terug elke maand via mn werk dus dat is lekker! Maar eerst maar eens een lesje bodyjam meedoen, hoop dat het leuk is. Ook wel eens zumba meegedaan maar vond ik niet zo, dus ben benieuwd hoe dit is. Anders volgende x steppen of pumpen Vandaag samen met zus de stad in geweest, was leuk! Heb weer wat kleertjes voor F gekocht, toch nog maar wat 68 dit keer O en mn v&d pakketje is binnen gelukkig! Gaan jullie nog wat doen vanavond?En wat gaan jullie eten?Wij HAK mexicaanse bonenschotel in wrap=pas ondekt=lekkerrr!
Oja en gefeliciteerd Adorable met je aankomende nichtje/neefje! Jammer dat ze het pas zo laat weet inderdaad, ben je maar zo kort zwanger
@weesje, bodyjam is super leuk! Dat deed ik ook altijd bij de sportschool hier, maar omdat er weinig animo voor was wordt het nu niet meer gegeven.... Je moet veel pasjes onthouden, maar ik vind dat juist een pluspunt. Zumba wordt op den duur saai vind ik. Veel plezier vanavond! @senso, hier ben ik weer! Een voordeel als wij er niet zijn: dan krijg je tenminste je huisje op orde! @mamalijntje, Ah wat schattig van Jamie! Wel balen dat je nog last hebt van BI! Heb je er veel last van? @hier, net terug uit Limburg. Het was erg gezellig bij de oma van m'n vriendinnetje en haar moeder en zoontje (10 jaar) en nichtje (ruim 1 jaar) waren ook nog geweest. Gezellige boel dus! Amy heeft zich weer voorbeeldig gedragen, veel gelachen naar iedereen en ze keek haar ogen uit! Zoveel te zien natuurlijk! Rond 4 uur werd ze moe en toen zijn we naar huis gereden. De hele terugweg heeft ze dus ook geslapen. Daarna heeft ze hier 't flesje gekregen van papa en nu ligt ze lekker in de box te spelen. Wat is 't toch een lekker ding....*smelt*.....
@eten, wij eten spinazie met aardappels en vleesje. @vanavond, ik doe niet veel meer. Ik ben nog steeds niet helemaal fit, dus ik kruip vanavond lekker op de bank. Hoop dat er iets leuks op tv komt!
ik heb even een vraag zouden jullie dit doen? het is vanaf 4+ dus wesley zou er al inmogen. Dolle pret voor zowel baby als peuter met de luxe baby activiteitentafel. Het stoeltje kan 360 graden om de tafel heen draaien dus de baby kan overal eenvoudig bij. De activiteitentafel biedt maar liefst 15 activiteiten! Zo kan je kind op de felgekleurde piano kiezen uit melodietjes, gekke geluidjes of pianotoetsen. Daarnaast geniet je baby of peuter van de bewegende beestjes met geluid. Zie de bij ronddraaien! Zowel baby's als peuters zullen urenlang geboeid zijn met deze leuke activiteitentafel. Het stoeltje is speciaal ontworpen om mee te groeien van baby tot peuter. Het is eenvoudig te verwijderen, om het speelgemak van je oudere kind te vergroten. De zitting van het stoeltje kan gewassen worden in de wasmachine.< br /> Speciaal ontworpen om mee te groeien van baby- tot peuterjaren. Het stoeltje kan 360 graden om de tafel draaien zodat de baby overal bij kan. Het stoeltje is eenvoudig te verwijderen, zo kan de peuter fijn spelen. Speel de piano en luister naar de leuke melodietjes en grappige geluidjes van het boekje. Druk op de kop van de kikker en er bewegen speelgoedjes in het rond. Met maar liefst 15 activiteiten! Inclusief: spinnend balletje, baby-veilige spiegel, beweeglijke bij en twee insecten. Het zitje van het stoeltje is machine wasbaar. Het stoeltje is geschikt voor baby's die zelfstandig kunnen zitten, 76 cm lang zijn en max. 11 kg wegen. Werkt op 3 x C batterijen (LR14).
@sammie, ik persoonlijk niet. Ik heb al verschillende keren gehoord dat zo'n loopachtig geval slecht is voor de ontwikkeling van de heupjes. Of het waar is weet ik niet, maar ik neem liever geen risico. Misschien dat je het eens kunt vragen op het CB? Misschien zijn er wel geen bezwaren en dan kun je 't gewoon gaan gebruiken.
masu, fijn dat het gezellig was en dat amy zich weer goed gedragen heeft. lekker op tijd naar bed vanavond. wij zijn even naar dronten geweest niks bijzonders gedaan daar. hen rompers en t-shirts ingeslagen maat 74/80 en ook maar 68 want het zag er nog groot uit. heb altijd die mouwloze van de hema 6 stuks voor 9 euro maae\r die waren daar vervangen door lange mouw dus morgen maar even hier kijken. we hebben ook een speen 6+ voor wesley, want deze was echt te klein, hele afdruk rond zijn mond en liet hem steeds los en zijn mond slot niet meer goed erom heen.
Raar dat het niet in het boekje staat. Fijn dat je rompers hebt ingeslagen, dat ga ik deze week ook nog ff doen. Maat 74/80 inderdaad, want mevrouw groeit zo ontzettend hard! Als zijn speentje te klein wordt moet je idd maar over naar een wat grotere. Hier liggen de spenen stof te vangen....als ik de speen in haar mond doe spuugt ze 'm gewoon uit en pakt haar duimpje... Hebben jullie al gegeten? En wat gaan/hebben jullie eten/gegeten?