wesley is uit zijn sprong durf het nu ook echt te zeggen!!! hij kan ook zoveel nieuwe geluiden 1 daarvan is baba en dat klinkt echt als papa zo schattig
Ik heb even tijd gemaakt voor jullie!! @Mamalijntje; Fijn dat je nu weet wat het is, dan kan je er naar handelen. Het is natuurlijk niet fijn dat ze het heeft, maar dat is logisch natuurlijk! @Sammie; Voetje is hier 10,5/11 cm heb gelijk ff gemeten. Ik zou dat ding ook (nog) niet kopen omdat het niet goed kan zijn dat je kindje er zo inhangt wat het dan eigenlijk is. Hier een heftige eerste dag gehad, het was heel erg druk!! Heb de benen uit mijn lijf gelopen. Toen het systeem me 1x was voorgedaan heb ik de rest van de dag gewoon brillen verkocht alsof ik al jaren niet anders deed, snapte er af en toe geen hol van maar ach, ik zie het nog wel als ik iets verkeerd gedaan heb Ze waren in ieder geval erg blij met me gelukkig. Morgen weer een (drukke??) dag, morgenochtend zal ik hier denk ik nog even koekeloeren! Nu moet ik weer weg! Ow ja, met Kian was alles helemaal super gegaan weer!
@weesje, goed bezig met je sporten! veel plezier hier hebben we bami gegeten. @sammie, deel de mening van Masu ook ik zou geen loopstoeltje doen vanwege dat ze slecht zijn voor de heupjes (tenminste sommige zeggen van wel sommige zeggen van niet) Wat fijn dat Wesley echt uit zijn sprong is en dat hij geen last van zijn tandje heeft, kun je weer een beetje opladen. @hier, geeeeeeeen idee wat er met me aan de hand is, zal wel ongesteld moeten worden. Kan de hele middag wel janken om niets en voel me moe, zweet me rot en heb koppijn. Geen leuke combi.. dus vandaag helemaal niets gedaan boven Jos was ook een beetje drammerig dus dat werkte ook niet mee... Zo papa zit nu met Jos en ik ga zo even zijn kamertje opruimen en dan onder de douche. Ga morgen toch kleinere flesjes aanbieden om de 3,5 uur uur nu eet hij om de 4,5 a 5 uur maar dat is net te lang het laatste half uur is hij erg sjaggo. Kan dus beter kleinere hoeveelheden korter op elkaar doen want hij geeft ook weer meer zuur op dus het zit hem niet helemaal lekker lijkt wel weer
jeeeeeeeeeuj Mlien, je eerste werkdag zit er op!!! goed gedaan je zult wel helemaal kapot zijn als je vanavond thuis komt. Fijn dat Kian het zo goed gedaan heeft vandaag, dat geeft vast een lekker gevoel Fijne avond meis!
mlien, fijn dat je een leuke dag hebt gehad en fijn dat kian het weer goed heeft gedaan. senso, ik ga denk ik ook geen loopstoel doen heb er niet een ruimte voor. de meiden van mijn zussen hebben het ook gehad en nooit ergens problemen mee gehad. denk dat als je ze een kwartier tot een half uur per dag erin zet geen kwaad kan maar sommige ouders zetten de baby's er de hele dag in. ik heb een ander ding gezien van vtech en die kan ook gewoon zonder poten dus kan gewoon op de bank of op het kleed.
@sammie, is toch altijd lastig vind ik met waar je nu van uit moet gaan de ene zegt dit de andere zegt dat.. die van V-tech is toch een betere oplossing
@hier, zo meneertje ligt op bed. Hij was erg moe maar wilde niet toegeven maaaaaaar papa's truukje van met je handen op zijn rug zachtjes schudden helpt wel Ik ga zo lekker ven douchen, ben ik wel aan toe.
@senso, misschien is die grote hoeveelheid in een keer wel teveel voor Jos en krijgt hij daar wat last van? Wat kleinere hoeveelheden met wat minder tijd tussen de voedingen kan dan wel een oplossing zijn. Bij Amy kan 30 cc al het verschil maken tussen 'lekker verzadigd' en 'te vol dat ze er last van heeft'. Douchse! @mlien, oeh wat een drukke dag! Maar dan heb je vast geen/weinig tijd gehad om Kian te missen, dat scheelt weer! Fijn dat het goed bevallen is en dat Kian het ook weer goed heeft gedaan! Waar is Kian nu? Of is hij bij jou? Anders moet je 'm vanavond ook weer missen, dat lijkt me wel echt balen! @sammie, dat v-tech ding wat je als tweede noemt lijkt me een beter alternatief. Dat is vast ook heel leuk en nu meteen al bruikbaar. @hier, Amy is net wakker geworden, om kwart over 8 krijgt ze haar flesje en dan weer wiebelen en daarna naar bed. Ik wil vanavond ff een stukje 'wie trouwt mijn zoon' kijken. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dat echt humor is om te kijken! Er schijnen van die mannen in voor te komen die echt nog helemaal onder de plak zitten bij hun moeder, het schijnt echt te erg voor woorden te zijn. Dus nu ben ik nieuwsgierig geworden, dus ga vanavond toch maar eens kijken of 't zo erg is als men beweert....
@masu, denk dat dat het ook is hoor de eerste dagen ging het wel aardig maar merk nu dat hij er weer last van krijgt. De huisarts heeft het toen ook al gezegd dat omdat JOs last van reflux had ik meer voedingen moest geven maar dan kleinere hoeveelheden. Heb het gewoon even geprobeerd maar het gaat nog niet, hoop dat dit beter voor hem werkt. De fles van 23.00 uur houd ik wel 180 met rijstebloem want daar slaapt hij wel heeeeeeeerlijk op. Hoef hem niet meer in het midden van zijn bed te leggen, geen speen meer, niet meer grommen niets Veel plezier alvast met "wie trouwt mijn zoon" ben benieuwd wat je er van vind.
Fijn dat Jos het zo goed doet op die laatste fles! Hoeveel rijstebloem doe je erdoor? Ik ben ook heel benieuwd! Heb jij 't ooit gezien?
1 voedingslepeltje van Nutrilon Ik heb het nog nooit gezien, maar wel voorstukjes Hier gaan we een foute aflevering van Oh Oh Cherso kijken
Ik heb gesport!!! Dacht kan er nog wel even bij.. Ja ik moet oefeningen voor mijn bekken doen. Had er tijdens de zwangerschap ook erg last van maar dan ook naar mijn billen toe. Nu gaat het omhoog. Fysio gaf aan dat ik vanaf mijn billen totaan halve wegen mijn rug instabiel ben dus flink oefenen. -- Mlien fijn dat je een goede eerste dag gehad hebt!! En heerlijk dat je er zo inrolt! Wat zal je bekaf zijn.. Senso balen dat je kleinere flesjes weer moet geven. Hebben wij ook een periode gehad en daarna dronk ze juist meer. Masu veel plezier met bankhangen!! -- Ok ik duik op de bank. Straks alleen google naar KMA vrije producten. Mogen jullie iets weten dan zijn tips etc van harte welkom!!
@mamalijntje, so he, jij bent goed bezig! Ook nog gesport, you go girl! Volgens mij zijn er wel veel producten waarvoor geen koemelk is gebruikt, want er zijn volgens mij ook best veel babytjes die KMA hebben. Dus mogelijkheden zat verwacht ik. Wel balen dat je nu nog ff geduld moet hebben met bijvoeding. Maar het is niet anders he? Succes met je KMA-jacht op google! @senso, oh oh cherso....ik heb 't 1x gezien en ik vind 't echt verschrikkelijk...maar misschien wel vermakelijk...hoef je tenminste niet bij na te denken
@mamalijntje, zo hé ook nog sporten vandaag! nou ik doe het je niet na hoor Ben benieuwd hoe Jos gaat reageren op die kleinere flesjes, ik kom gewoon net niet uit om hem tevreden en happy te houden. Dus het wordt nu 4 flessen 165+5 en 1 fles 180+6 met rijstebloem. Succes met het zoeken naar KMA vrije producten! @masu, nou dat is het natuurlijk ook het is zo vreselijk dat het vermakelijk is om naar te kijken en omdat ik er totaal niet over na hoef te denken of echt hoef op te letten hihihi Hoe is "wie trouwt mijn zoon"?