@masu, ik kijk ook wel eens wie trouwt mijn zoon, nou ja het staat gewoon aan. maar die moeders zijn wel heel erg hoor, heb nu al medelijden met degene die gekozen worden. die krijgen niet alleen een man maar ook een moeder erbij! @senso, soms zijn kleinere hoeveelheden wel beter te verteren dan grotere hoeveelheden. ik verbaas mij ook wel eens dat sommige kindjes 210+7 krijgen, vindt het vrij veel voor zo'n ukkie. @mamalijntje, fruit en groenten mag Yara toch gewoon? maar geen toetjes
hier net met zus aan de lijn gehangen over de kwestie ouders, weet me er geen raad mee hoor. ene kant wil ik het wel goed maken op een bepaalde hoogte maar aan de andere kant ook weer niet. mijn ouders blijven volhouden dat ik ver ben gegaan, terwijl het toch echt andersom is geweest en heb geen idee of dat gaat veranderen. moeilijk moeilijk heb ook zoiets van ik heb geen zin in eeuwige strijd, ikw eet dat ik uiteindelijk gewonnen en kan het ook bij mezelf denken laat ze maar gaan. wesley ligt lekker op bed, hij ging pas om half 9 haha hij had vanmiddag wel nog 1 uur geslapen van 5 tot 6 uur. ik ga dat tweede ding vragen/ kopen. kijk wel even.
@sammie, als ik soms ook naar die flessen kijk denk ik wel eens jeutje waar laat hij het Lastig die ruzie met je ouders, kan me voorstellen dat je het niet goed wilt maken als ze nog steeds van mening zijn dat jij te ver bent gegaan... Als zij het niet los kunnen laten dan kan jij dat toch ook niet? aan de andere kant blijven het je ouders en misschien moet jij wel de grootste zijn in dit geval en denken nou ja ik ga het gene wat gebeurd is loslaten (en het zal nooit zo worden als vanouds) en we proberen het weer. Moeilijke keuze hoor zou er in ieder geval goed over nadenken en wel je gevoel er in volgen.
senso, idd mijn gevoel volgen maar die is ook weer tegenstrijdig haha. ik wil het elf achter me laten en verder gaan. ik ga er nog even over nadenken.
Sammie balen dat die ruzie zon grote rol blijft spelen. Weet uit ervaring hoe vervelend het is. vooral nu wesley er is en je zussen er tussenin zitten, Yara mag vanaf 6 maanden fruit maar alles met mate. Dus echt een week lang banaan en zo verder. Alles puur en zonder toevoegingen. Maar zit nu dus met de pap. Morgen even bellen met nutricia. Iemand nog interessen in pyjamapapjes.. Die mogen wij dus ook niet geven.
@sammie, ja 210+7 is veel he? Maar volgens mij krijgt Jolien van nachtzon al een hele tijd flessen van 210....denk ook wel dat het per kindje verschilt. Amy zou dat echt niet op kunnen, haha! @senso, 'wie trouwt mijn zoon' is eigenlijk best een leuk programma! Ik denk dat ik 't volgende week ook maar ga kijken, volgens mij gaan die mannen dan kiezen tussen hun 2 vrouwen. Sommige moeders zijn echt erg, die moeder van Elmer is echt een tang, niet normaal! Echt, het zal je schoonmoeder maar zijn, bah bah! En als je als vent zo aan je moeder hangt en niet eens je eigen keuzes kan maken dan zou ie wat mij betreft sowieso al kunnen oprotten, haha! @sammie, lastige situatie hoor met je ouders! Wat er ook is voorgevallen, het blijven wel je ouders. En het knaagt aan je, anders was je er niet zo mee bezig. Wat ik zou doen, is het nog een kans geven, al is het alleen maar voor jezelf. Als het dan niet werkt en jullie komen er niet uit dan kun jij tegen jezelf zeggen dat je er echt alles aan gedaan hebt. En jij bent in dat geval ook 'the bigger person', omdat jij de stap tot contact weer genomen hebt en daar is heel veel moed voor nodig. En daarvoor moet je een heel stuk trots en boosheid opzij kunnen zetten. Wie weet kan het contact weer hersteld worden, dat zou natuurlijk de mooiste uitkomst zijn. En anders heb je er alles aan gedaan wat je kon en dan kun je het misschien wat beter afsluiten en een plaatsje geven? Wie weet voelt het voor jou wel heel anders hoor....het is voor ons natuurlijk heel moeilijk oordelen over een situatie die we amper kennen. Maar wie weet hebben we juist wel een frisse blik erop, juist doordat we de situatie amper kennen....
Pff dames niet zo veel kletsen!!! Hier vanmiddag even lekker 1,5 uur kunnen slape . Had de dams op bed gelegd, t ook en ben zelf ook gaan liggen. Manlief was ook vroeg thuis en heeft nu eens even vanmiddag voor de kids gezorgt.. Zodat ik even kon slapen daarna lekker naar ikea geweest voor iedereen wat gekocht.. Dames deden het echt super!! En om de 5 meter stonden we stil omdat er mensen weer voor de wagen stonden... Soms word je daar echt moe van! Sommige gaan er echt zo pal voorstaan dat je gewoon niet verder kan rijden.. Hier rijst op en man hutspot! Mliem: fijn dat het is bevallen! Mamalijntje: eindelijk bebestiging en actie!!!!! Hier nu lekker chase kijken en dan slapen!
kan me voorstellen dat je het achter je wil laten en verder wil gaan met je leven, de vraag die dan alleen overblijft is met of zonder je ouders. En voorhet nemen van die beslissing moet je lekker de tijd nemen en er nog eens goed over nadenken. Laat je niet opjagen hoor meis het is al lastig genoeg. @hier de folders weer even doorgespit en ze hebben bij de Zeeman 5 rompers in de aanbieding voor 9 euries. Ze zien er wel leuk uit, van de week maar eens heen gaan denk ik
masu, wat jij zegt klopt ook wel. wil ze ook wel een kans geven maar ik zit ook met mijn man die het niet helemaal ziet zitten. hij zou wel achter mij staan hoor, maar hij is gewoon bang dat ze meteen weer denken dat alles vergeten en vergeven is. het zit mij heel hoog pieker elke dag er wel over wat ik nou moet doen en ook omdat mijn nichtje van 7 alles heel goed door heeft en zij het er toch wel moeilijk mee heeft en dat vindt ik zo zielig voor een kind van 7. mamalijntje lastig hoor, maar je weet wel wat yara heeft en dat is wel fijn.
@masu, hahahaha bij mij kan een vent die zo aan zijn mama hangt ook opzouten hoor, daar heb ik echt helemaal niets mee. Beetje zelfstandigheid en een eigen mening, hop! Mooi gesproken voor Sammie! @mamalijntje, ben benieuwd wat voor tips Nutricia nog voor je heeft, lastig hoor.. @mama van 3, lekker dat je nog even 1,5 uur hebt geslapen vanmiddag. Enne vaker je man aan de verzorging zetten hoor.. heb je wel verdiend. Fijn dat je meiden het zo goed gedaan hebben in de Ikea Van de week was ik wandelen met neefje (6 maanden) en Jos, in een duo wagen. Neefje in de wandelwagenzit en Jos in de kinderwagenbak. NOu niet normaal hoeveel bekijks je hebt, heb maar 1,5 uur gelopen maar werd er al een beetje moe van Maarja misschien kwam dat dus ook wel omdat er 1 zat en de ander lag, één iemand zij letterlijk ooooooooh daar zit precies 9 maanden verschil in heb wel uitgelegd dat het neefjes waren
@senso, oh mensen zijn dan toch ook weer echt brutaal he? Zo'n opmerking van 'daar zit precies 9 maanden verschil tussen'.....jonge jonge....Al was dat zo, dan nog is dat toch jullie keus!!! Nee hoor, mensen hebben er meteen een mening over en uiten die vervolgens ook! Mooi dat die rompers tot maat 86 zijn! Die ga ik dus mooi ff scoren vrijdag! @mamavan3, kan me voorstellen dat het op een gegeven moment wel irritant wordt...je voelt je dan misschien net zo'n attractie. Lekker rustig door de ikea lopen is er dan niet bij voor jullie... Wel fijn dat je kids 't allemaal zo goed gedaan hebben! En ik ben 't eens met senso, af en toe zelf je rust nemen en je vent aan 't werk zetten! @sammie, lastig, lastig, lastig....
mamavan3, ik herken dat wel dat mensen zo brutaal zijn en blijven kijken. hebben wij ook met de maxicosi op de rolstoel wordt ers oms helemaal gek van haha fijn dat jullie het leuk hebben gehad en wat heb je dan gekocht? lekker dat je even geslapen hebt dat heb je ook echt verdient. masu, ik ga die rompers ook halen haha neem gelijk maar 1 setje 86 mee!
Hahaha ja dat dacht ik ook hoor Masu waar bemoeit men zich mee, maar kon er ook wel weer om lachen naderhand Hier lig ik inmiddels in mijn bedje, ga nog even lezen en dan straks lekker slapen. Het waait hier lekker hard, vind ik heerlijk weer om bij onder de dekens te kruipen Welterusten meiden en tot morgenochtend vroeg (de straat is nl nog niet af )
Ocherm senso, dan ga maar snel slapen... voor je 't weet is 't 7 uur en beginnen ze weer lawaai te maken! Trusten! @sammie, slim plan, dat ga ik ook maar doen, meteen van alles in de grotere maten aanschaffen. Heb alleen vrijdag pas tijd, ik hoop wel dat ze dan nog wat hebben! Nou, ik duik ook m'n bedje in! Tot morgen allemaal! En weltrusten!
heu meiden, Davut krijgt andere voeding die wat dikker is, die heet Nova-nogiets AR whahaha, kon ook nutrilon AR pakken ma hij zei dt ze daar eerder last van krampjes kunnen krijgen dus heb voor die 1e voeding gekozen. schoonzus, weet even niet goed wat ze met de zwangerschap aan moet, ze moet het even goed tot zich door laten dringen, nu ziet ze het een beetje negatief omdat ze bang is dat ze het niet aankan, doordat ze alles zelf moet en nog een zoontje van 11maanden heeft die veel ziek is, ze heeft nog een zoontje van 9 die strontvervelend is, moet meedraaien in de winkel en dan ook nog het huishouden doen, dus snap haar angst wel, ma hoop dat ze morgen een mooie echo gaat krijgen zodat ze weer een beetje positief gaat denken hoop heel erg dat het een meisje is hihi!!! weltrsute allemaal! xxx
@Rompers; Ik koop mijn rompers eigenlijk altijd bij de Hema, 3 voor 5,- vind ik een prima deal! Enige nadeel is dat het dubbele maten zijn, dus 50/56, 62/68, 74/80, maar ik vind ze echt netjes en ook heel mooi zitten! Gisteravond was ook weer gezellig, normaal heb ik dan repetitie bij de muziek, maar nu gingen we de film van het concert van zaterdag kijken, dus Kian kon gelukkig ook mooi mee! Kian is gewoon van 5 tot half 11 wakker geweest ofzo die gek! Mja... hij heeft vannacht wel lekker aan een ruk doorgeslapen . Maar ik ga het dus wel krijgen dat ik de woensdagavond en vrijdagavond muziek heb en Kian dus ook naar de oppas moet, gelukkig hoef ik niet persé alle woensdagen te komen. Vandaag weer een dagje werken en vanavond ben ik all yours!
Goeiemorgen! woow wat is Kian dan lang wakker geweest gisteravond!Wel lekker dat hij aan 1 stuk door geslapen heeft! Werkse vandaag! WTMZ (wie trouwt mijn zoon) kijk al vanaf het begin..geweldig! Kan me ook zoo ergeren aan die moeder van Elmar, echt een vreselijk mens. Ga vandaag de uitzending terugkijken want heb hem gister niet gezien. Bodyjam was leuk!!Lekker los gegaan, heerlijk Straks weer babyzwemmen!Heb er zin in..hoop F.enna ook want die is al vanaf 6.30u wakker en wil niet meer slapen