Ben er ook nog... Heb de griep.. heerlijk met twee kinderen. Sammie: Jamie heeft tot 9 maanden in de maxi gezeten en toen wilde hij echt niet meer.
Mikail heeft erin gezeten tot zijn hoofdje er idd bovenuit begon te steken en dat was ook meteen de tijd dat meneer wat meer recht op ging zitten enzo, uhm wel 1 tip haal een autostoeltje die je een klein beetje kunt kiepen zodat ie in slaapstand kom te staan! ik heb er zoooooo'n spijt van dat ik die niet heb gehaald, ma als ik mijn rijbewijs heb ( hopelijk binnenkort) dan ga ik die zeker aanschaffen en mssn al wel eerder omdat wij vaak erg lange stukken in de auto zitten (2uur naar NL) dus dan slapen de kindjes en ja rechtop slapen is echt geen pretje. Net even naar de apotheek geweest en de kindjes liggen lekker op bed te slapen nu heeft iemand Obese gister gezien? zooo knap van die man he echt super!!!
ik geloof dat dat idd rond de 7/8maanden was, maar als je hem in kiepstand kunt zetten dan zou je wesley al erin kunnen zetten als hij al wat meer zelfstandig kan zitten dus dat zou rond de 6maanden ongeveer zijn
@masu, balen dat de babyfoon het net niet red! lekker gewerkt? @Mamalijntje, balen dat je de griep hebt! beterschap.. @sammie, volgens mij kunnen ze er in blijven zitten tot dat hun hoofdje er boven uit groeit. Dit heb ik ergens gelezen, heb er zelf nog geen ervaring mee @adorable, inderdaad handig zo'n stoeltje wat ook een beetje in slaapstand kan. Bedankt voor de tip alvast ! OBese niet gezien maar wil hem eigenlijk nog even terug kijken op RTL gemist, kijken of ik daar vanavond een gaatje voor kan vinden. @hier, werkoverleg gehad. Wat heeeeeeeeerlijk om weer even wat anders te doen maar ben weer blij dat ik thuis kwam en Jos wakker werd kon ik lekker even met hem knuffelen. Hij had zuur gespuugd dus ik heb hem even lekker in bad gedaan en hij zit nu in zijn pyama in de wipstoel. Nu even het eten op gaan zetten, rode bietjes, aardappels en een cajunsteak ?) Wat eten jullie dames?
Ik heb maar 1 pagina terug hoeven te lezen!!!! Wat hebben jullie je ingehouden zeg! @sammie, ik hoor van anderen vaak het advies om je baby zo lang mogelijk in de maxicosi te laten. Zolang het hoofdje er niet bovenuit komt is tegen de rijrichting in toch de meest veilige manier om 'm te vervoeren. @adorable, nee ik heb 't niet gezien. @senso, fijn dat het overleg goed bevallen was! Lekker he, om er ff tussenuit te zijn, dat vind ik wel echt het voordeel van toch gedeeltelijk blijven werken. @hier, fijn gewerkt op de bso. Maar het aantal kindjes op de bso en tso loopt terug, dat is wel minder. Kreeg ik telefoon dat, door de teruglopende kindaantallen, ik straks alleen nog maar op donderdag tso kan draaien...Volgende week heb ik nog 3 dagen en daarna nog maar 1....Das natuurlijk wel minder... Wij eten nasi....mmm!
mijn man heeft een kantenklare ribbroodje en een panini broodje gegeten en ik een maaltijdsalade. heb gewoon geen zin in koken haha. we gaan morgen even kijken naar het stoeltje en dan even vragen hoe en wat. hij kan helemaal in ligstand het is de maxicosie pearl die alleen op de familyfix past dus we hebben ook niet echt keuze in een andere stoeltje.
@masu, hè dat is balen dat je straks nog maar 1 dag TSO maar heb je hou je verder wel je uren bij de BSO? VOnd het echt lekker om even andere "senso" te zijn en moet zeggen dat ik echt weer zin heb om terug te gaan Lekker Nasi! @Sammie, met zo family fix heb je inderaad niet zoveel keuze in stoeltjes daarom hebben wij het ook niet gedaan. Lekker hoor maaltijd salade gezond en je hoeft er niets voor te doen. VInd die van de Vomar erg lekker
er zijn ook autostoeltjes die je nog tegen de rijrichting in kunt neerzetten, ik weet niet hoe die heet ma heb er wel eens over gehoord, ma vraag het idd ma even in de winkel die weten het toch het beste en kunnen je ook vertellen wanneer hij daarin mag, ma masu heeft idd wel gelijk dat de meest veilige manier is om je kindje te vervoeren tegen de rijrichting in is @eten: ik kofte liggen(soort gehakt op turkse wijze gekruid en daar eten we brood bij en mixgroenten
senso, fijn dat het je meegevallen is je werkbespreking. heb je nu ook weer zin om te gaan werken? ik moet wel zeggen dat ik de pearl ook wel de mooiste autostoel vindt, misschien omdat we toch verder geen keus hebben haha ik vindt de familyfix echt een fijn systeem. masu, balen dt je niet meer uren kan maken straks, is er ook een reden voor dat het terug loopt? adorable, ja ik ga het morgen even vragen!
@sammie, het loopt terug omdat de kinderopvang duurder wordt en dan gaan ouders het op een andere manier oplossen (oma's, kennissen, etc) en zeggen ze de opvang op. Mijn uren van de bso houd ik gewoon, maar ik weet dus niet hoe dat in de toekomst gaat verlopen.... Dus dan houd ik nu nog maar 10,5 uur over per week....niet echt veel dus. @senso, dan kan ik me heel goed voorstellen ja! Best lekker om even niet te moederen he? Ik heb ook wel behoefte aan iets van mezelf en vind het prettig om soms eens iets zonder kind te doen. @adorable, wat jij hebt gegeten klinkt ook erg lekker! @hier, het eten is weer op, het heeft weer gesmaakt. Amy heeft ff een dutje van een half uur gedaan en ligt nu weer lekker in de box te spelen. Op het kdv heeft ze 't ook weer super gedaan. De leidsters vinden haar een makkelijke baby, want ze vindt alles goed, zolang ze er maar bij betrokken wordt en ze alles in de gaten kan houden. Ook gaven ze aan dat Amy al heel goed en lange tijd zelfstandig kan spelen. Klopt ook, hier kan ze ook makkelijk een uur in de box zich vermaken. Ze hebben echt het idee dat Amy het naar haar zin heeft en ik ook. Dus dat is echt heeeel erg fijn, want ik laat haar altijd met een gerust hart achter. Ze is vandaag wel wat prikkelbaar, vanuit het niets begint ze dan echt te jammeren uit ongenoegen....heel apart... Wat gaan we vanavond doen dames? Wij gaan zo eerst ff wandelen met Amy, ff een frisse neus halen (want volgens mij is 't nog droog nu) en daarna voetbal kijken of charlie's angels, ik weet nog niet welke van de 2. Mark heeft morgen cursus en dan hoeft ie pas om 10 uur daar te zijn! Fijn, gaat die wekker tenminste wat later!
@Familyfix; Hebben wij ook in de auto's inderdaad een erg fijn systeem! De opvolgstoel gaan we alleen denk ik gewoon vast in de auto zetten. Ik heb al 1 opvolgstoel over kunnen nemen van een kennis voor 25,- en voor in de andere auto moeten we dan nog een andere kopen. Hier weer een lekker dagje gewerkt, het was erg rustig vandaag, ik wist af en toe echt niet wat ik moest doen, komt natuurlijk ook omdat ik de gang van zaken daar nog niet zo goed ken en niet weet wat ik dan moet doen. Hoop maar dat het morgen iets drukker is! Ik heb wel gemerkt dat het type klanten wat daar komt net zo gezellig is als waar ik werkte, alleen wel een stukje socialer, das dus mooi meegenomen. Tot nu toe zijn alle klanten erg leuk en vriendelijk en vandaag had iedereen het over gebak, haha. Helaas uiteindelijk geen gebak op, maar das maar beter ook voor de lijn . Kian heeft het ook weer super gedaan, ze is even met hem wezen winkelen en vanmiddag heeft ze nog 1,5 uur met hem gelopen. Ze is lekker actief met hem maar waardeert ook wel zijn rustmomenten, hij heeft ook mooi een paar uurtjes in bed geslapen! Ik ben erg blij met haar! Het enige wat vaag is is dat je dan achteraf hoort wat je kind op een dag gedaan heeft en waar hij heen geweest is, maar ik vind het alleen maar positief dat ze ondernemend is!
@Masu; Mijn berichtje gemist? Vervelend dat je toch weer wat minder uren krijgt. Hoop dat je daar nog tot een oplossing kan komen! @Eten; Ik heb heerlijk lasagne op!
Oh...je had al wat getypt.... Te rustig is idd ook weer niet fijn en super druk ook niet. Als je straks je draai hebt gevonden dan komt dat vanzelf goed en weet je de klusjes die je kunt doen als het rustig is. Kan me wel voorstellen dat het nu niet fijn was, want dan denk je vast 'wat kan ik nu in godsnaam gaan doen'. Fijn dat Kian het goed heeft gedaan bij de gastouder! Hadden jullie dat soort dingen niet besproken wat je daarin wel en niet wilt? Wel leuk dat ze zoveel onderneemt met hem! Hoe oud is je gastouder ongeveer?
@Masu; Natuurlijk weet ik straks wel wat te doen als het rustig is, maar nu blijf ik dan maar een beetje rondlopen want ja, ik wil ook niet zo maar nutteloos op een stoel gaan zitten, want dan lijk ik gelijk zo gemakzuchtig. We hebben met de GO eigenlijk geen dingen afgesproken over wat ze wel en niet kan doen, ik moet heel eerlijk zijn dat het me eigenlijk ook niet uitmaakt, ik weet dat ze graag een bakje koffie drinkt her en der, maar ach, wat maakt mij het uit. Vind ik fijner dan dat Kian heel de dag zichzelf maar moet zien te vermaken. De GO is 45
@adorable, oeh dat klinkt ook erg lekker @sammie, heb echt heel veel zin om weer te gaan werken, maar aan de andere kant zal ik het ook wel lastig vinden om Jos achter te laten maar heb een heel goed gevoel over het KDV en ook over oma dus dat moet vast goedkomen. @masu, 10.5 uur is niet zo veel inderdaad.. blijf je nog om je heen kijken naar een andere baan? fijn dat de leidsters Amy zo gek zijn met Amy! prettig hoor om op deze manier je kindje achter te laten als je weet dat ze het zo goed doet. Lekker gewandeld? Geen idee nog wat ik ga doen, eerst maar het plaatselijke suffertje lezen en even douchen. @mlien, jammer dat het zo rustig was vandaag. Komt idd wel goed als je wat meer je draai vind daar dan ga je gewoon lekker even een ander klusje doen. Fijn dat Kian het zo goed doet bij de gastouder, heeft ze alleen Kian als oppaskindje? Als Kian zich goed vermaakt dan is het toch fijn dat ze zo lekker ondernemend is met hem? @hier, nou Jos ligt op bed hij is uitgeteld. Hij is een beetje aan het rommelen met flessen en slapen. HIj heeft nu 4 flesjes op van 165+5 en van 2 flesjes heeft 50 cc laten staan nu straks nog een fles van 180+6 om 23.00 uur hoop dat hij die wel opdrinkt. Hij heeft ook heel weinig geslapen 2 x 45 minuten over de hele dag Het is niet dat hij veel huilt ofzo maar hij moppert en jengelt wel maar vecht vreselijk tegen zijn slaap.. Hebben jullie kindjes ook wel eens van die gekke dagen qua eten en slapen? vind het maar vreemd..
@senso, oh ja, das een goeie, ik ga m'n folders maar eens doorspitten. Er ligt inmiddels echt een hoge stapel in de gang... Verder was ik vergeten dat Mark vergadering heeft....dus ik ben helemaal alleen vanavond en dat vind ik nooit leuk. Maar 't gaat goed komen, eerst 'ns ff die folders doornemen, ff wat voetbal kijken en wat laptoppen. Ik zoek ondertussen verder naar een baan met meer uren. Ik heb ook overwogen beide banen te combineren, maar das eigenlijk ook niet echt interessant, want je krijgt maar bij 1 baan loonheffingskorting... We zullen zien wat er nog op m'n pad komt! @hier, Amy ligt op bed, ze was moe van het kdv. Flesje opgedronken en daarna meteen op bed gelegd en ze sliep binnen een paar minuutjes. Af en toe hoor ik haar nog wat kreunen, maar die gaat wel slapen denk ik. @rommelen, Amy rommelt eigenlijk nooit met haar flessen. Over het algemeen drinkt ze al haar flesjes gewoon leeg en iedere dag ook op ongeveer dezelfde tijden (komt bij jou straks ook hoor senso, op een gegeven moment heb je ineens een ritme). Het slapen varieert hier wel qua duur van de slaapjes zeg maar. Soms slaapt ze een half uurtje 's ochtends en soms bijna 2 uur....geen pijl op te trekken eigenlijk... Ik denk dat ze gewoon de ene dag meer slaap nodig heeft dan de andere, want ze is even vrolijk altijd, of ze nu 1 of 3 uur slaapt.