Ik heb lekker allemaal kaarsjes aangestoken en lig nu lekker met Taco hier op de bank voor de tv....heeeerlijk! Als het dan buiten zo koud is vind ik dat zo sfeervol!
@masu, aaaaaaaaaaaaaah arme jij helemaal alleen (nou ja niet echt, je hebt Taco bij je op de bank ) Ik zeg altijd maar waar een deur dicht gaat, gaat een raam open wie weet krijg je binnenkort wel je droombaan voor het aantal uren dat je wil Nou ja Jos had vannact natuurlijk wel 14 uur geslapen, misschien was hij wel uitgeslapen hahahaha We gaan maar even zo door en het komt vast een keertje goed met zijn ritme en flesjes Oeh gezellig met kaarsjes aan op de bank, dat vind ik altijd wel heel gezellig hoor van de donkere tijden!
senso, welsey rommelt ook wel eens met de flessen, vooral in een sprong. hij laat vaak gewoon 50cc staan en ik heb zoiets vol is vol als hij dan eerder komt is dat ook goed. masu, wel lastig hoor voor je, hopelijk vindt je snel iets met meer uren. fijn dat amy het ook weer zo goed heeft gedaan. mlie, kan me voorstellen dat je even niks weet te doen als het rustig anders gewoon vragen. ook weer lekker dat kian het naar zijn zin heeft gehad.
wat wesley de laatste paar dagen heeft is dat hij zo rommelt met zijn speen. hij drinkt niet echt netjes meer en gaat gewoon zitten kauwen op zijn speen en duwt hem steeds weg.
maak er verder ook geen drama van hoor Sammie als hij niet meer wil dan niet, de fles erna drinkt hij dan wel weer leeg. Hij groeit goed en plast goed, zal wel loslopen verder. Vind het af en toe een beetje gek Dat kauwen en wegduwen van de speen doet Jos dus ook.
@sammie, dat kauwen en wegduwen van de speen herken ik helemaal niet. Dus kan je er niet mee helpen, sorry.... @senso, dat is ook mijn motto! Als er ergens een deur dichtgaat, gaat er ergens anders een raam open. Er komt vast iets op m'n pad, maar ik heb liever dat dat vandaag gebeurd dan morgen! @hier, voetbal is afgelopen...wat gaan we nu eens kijken? Er komt niks leuks (naar mijn mening dan) op tv....bah! Ik moet eigenlijk nog douchen, maar doe dat niet graag als Amy slaapt. Toch morgenvroeg maar ff doen dan...En ik moet de vaatwasser uitruimen, maar er staan allemaal zware pannen in dus daar heb ik geen zin in... Vraagje: hoe gaan jullie het doen nu 't kouder wordt buiten? Een voetenzak bij de maxi cosi? Daar zit ik namelijk nu aan 't denken....hoe houd je je kleintje warm en wat is fijn en handig?
@masu, uiteraard liever vandaag dan morgen! hahaha jij hebt echt nergens zin in zo te lezen douchen doe ik eigenlijk het liefste als Jos slaapt dan kan ik het lekker op mijn gemakje doen. Als manlief er niet is zet ik de camerababyfoon op het toilet (errug he) Wij gebruiken de maxicosi eigenlijk alleen in de auto, als we ergens heen gaan nemen we eigenlijk altijd de kinderwagenbak mee. Voor de wandelwagen heb ik wel een voetenzak en als Jos zo doorgroeit zit hij daar met een maand of 5 wel in. Als je Amy vaak buiten in de maxicosi hebt zou ik zeker een voetenzak aanschaffen.
masu, ik heb een voetenzak van de maxicosi. is lekker warm. heb ook gewoon een jas voor hem en gebruik nu eigenlijk nog zijn babydeken of wiegdeken vindt het nu net niet te koud voor in die zak, want die is flink warm. ik heb mijn ouders gebeld en de bal bij hun gelegd. mijn vader was er niet en die zou ze pas zaterdag weer zien en dan gaat ze het met hem erover praten. heb aangegeven dat ik het achter me wil laten en voor mijn zussen en nichtjes wel wil bijleggen zodat we verjaardagen weer samen kunnen vieren. verder heb ik gezegd dat ik geen verwijten wil want hun hebben hun mening en ik de mijne dat zal waarschijnlijk altijd een probleem blijven.
Jeetje Sammie wat onwijs dapper van je! je hebt het nu in ieder geval geprobeerd, als ze er niet op ingaan is dat hun verlies. Vind het echt super knap van je, ben trots op je
senso, dankje ben ook wel een beetje trots op mezelf haha.. het voelt wel goed dat ik de eerste stap heb gezet en zoals jij zegt willen ze niet is het hun verlies.
@Sammie; Echt knap van je dat je de eerste stap gezet hebt! Ik hoop dat ze het positief opvatten en dat ze er open voor staan om het eerste contact weer te leggen. @Masu; Ik heb toevallig deze week via mp een voetenzak van de kinderwagen gekocht. Ik heb ook nog zo'n wikkeldoek die nog net past dus die kan ook om hem heen. Een jasje ben ik nog voor op zoek. Vanavond ben ik ook lekker alleen thuis, maar had het ook wel even nodig hoor. Lekker op de bank, heb Cougar town gekeken, die had ik opgenomen, heerlijk! Zo ga ik lekker op tijd naar bed toe, morgen nog 1 dagje werken en dan weekend!
@mlien, lekker hoor even relaxen op de bank! nog één dagje werken meis en dan heb je weekend, dat heb je wel verdiend Alvast werkze morgen! @sammie, zo is dat! je mag echt trots zijn op jezelf @hier, ik ga richting bed. Nog even lezen en om 22.45 uur Jos zijn laatste flesje geven. Meiden alvast welterusten en ik hoop op een goeie nacht voor iedereen
@senso, trusten! @mlien, werkse morgen en hopelijk ook een goede nacht voor jou! @sammie, ook ik ben ontzettend trots op je hoor! Heel knap dat je de eerste stap hebt gezet, daar is echt veel moed voor nodig! Hopelijk pakken zij het positief op en waarderen ze dit gebaar. En anders is het inderdaad hun verlies, wat senso al zei. Dan ga ik denk ik zo'n voetenzak voor de maxi cosi kopen. Maar is die wel groot genoeg? Vooral in de lengte? Amy komt nu al met haar voetjes tot het einde van de maxi cosi en ik wil natuurlijk wel dat ze er een tijdje in kan. Is er iets te verstellen bijv?
ik heb de zak 1x gebruikt en daarna niet meer zal eens kijken hoe en wat. ik vond hem toen der tijd wel lang en groot maar ja wesley was toen natuurlijk 46cm haha dankje meiden!
Heel lief dat je dat eens wel bekijken voor mij sammie! Amy is natuurlijk een stuk groter dan Wesley, dus als hij er al krap in ligt dan hoef ik 'm niet aan te gaan schaffen.
masu, idd ga morgen hem er inzetten en dan laat ik je het weten hoelang is Amy wesley is 63,5 ongeveer
Amy was al 63 cm bij de vorige meting op het CB. En dinsdag moeten we weer en ik denk dat ze wel wat gegroeid is.....Dus dat scheelt toch nog wel wat. Fijn dat je dat wilt doen morgen, ik ben heel benieuwd!
He meiden Even gauw een berichtje van hier, Met dominique gaat alles goed, ze lijkt wel weer een iets boller hoofdje te krijgen. Alleen is mama een beetje geveld door de griep, alles doet me zeer en das niet handig met een kleine. Hoop dat het weer snel over gaat dan kan ik weer lekker kletsen.
Oh deesje, das echt heel vervelend! Beterschap hoor en ik hoop dat je je snel beter voelt! @hier, manlief is net thuis van de vergadering dus we duiken zo 't bedje in! Weltrusten meiden en tot morgen weer!
Goeiemorgen, Nou laat het goeie maar weg. Jamie heeft zijn bed een aantal keer onder gespuugt... Ik ziek en koorts. Jamie blijft bij papa vandaag en ik breng Yara straks naar de opvang.. Ben helemaal grieperig.. Maar het woordje ziek kennen ze niet op mijn werk helaas.