Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Dees; Beterschap!

@Mamalijntje; Jij ook beterschap. Het kan wel zo zijn dat ze het woordje ziek niet kennen bij jou op het werk, maar ik zou me toch echt ziekmelden hoor! Daar heb je gewoon recht op en anders dan zit jij het hele weekend met de gebakken peren, zou daar niet zo moeilijk in zijn. Je kan ook te veel 'willen' voor je werk, laat ze lekker stikken!

Hier heeeeerlijk geslapen! Ik werd vanochtend zelfs uitgerust wakker... om half 7... het moet natuurlijk niet gekker worden!! Vandaag nog eventjes er tegen aan en dan heb ik lekker weekend. Vanavond kan ik niet even tussendoor komen neuzen, dus ik zal er of vanavond heel laat zijn of morgenochtend pas weer.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb ook nog een spammetje van gisteren, is voor jullie wel leuk om de dag mee te beginnen ;) :p

Bekijk bijlage 188399

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen dames!

*en de rest van het bericht volgt zo*

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier weer een goede nacht gehad, Mark gaf Amy net de fles, maar hij moet zo naar die cursus, dus heb ik haar ff snel overgenomen en hebben we samen ff naar disney junior gekeken.:)
    Nu ligt ze onder de babygym te spelen.

@mamalijntje, oh jij moet je vast heel beroerd voelen! Maar ik ben 't eens met Mlien, als het niet gaat gewoon ziekmelden hoor!
    Ik kan me wel voorstellen dat je denk, die laatste dag voor 't weekend ga ik nog wel ff werken (zou ik ook d@soen).
    Maar wat niet gaat, gaat niet he! ;)
    In ieder geval heel veel beterschap en ik hoop dat je de dag goed doorkomt.

@mlien, werkse weer vandaag! Drukke dag op vrijdag dan, met eerst je werk en dan meteen de muziek. En dan zie je Kian ook maar heel weinig vandaag....minder he?
    Hele mooie spam en dat op de vroege morgen! :D
    Mag je vaker doen! ;)

@senso en mamavan3, geen berichtje van een van jullie vanmorgen? Hopelijk is dat een goed teken!

@hier, het regent en het is echt vies weer, bah! Gelukkig hoef ik vandaag niet veel. Dadelijk ff onder de douche springen, wat in 't huishouden doen en dan vanmiddag lunchen in 't dorp. En vanavond party! :D

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@masu, hahaha werd je meisje wakker?

@dees, beterschap meis! doe rustig aan

@mamalijntje, hè getsie jij ook al ziek :( ook beterschap voor jou en doe kalm aan op het werk, als het niet gaat gewoon ziekmelden en naar huis gaan.

@mlien, moet inderdaad niet gekker worden met jou! uitgerust wakker worden om 6.30 uur tsssssss :D werze vandaag en tot morgen want als jij thuiskomt lig ik al op één oor hoor ;) prachtige spam weer, bedankt dat je mijn verslavind weer hebt gevoed! :D heerlijk die vingers in zijn mond!

@hier, goeie nacht gehad. Om 23.15 uur lag ik er in en om 6.30 uur werden we wakker van de wekker. Daarna werd ik om 8.30 uur wakker van de wekker en werd Jos ook langzamerhand wakker met een onwijs volle poepluier (maar goed ook want dat zat gister een beetje dwars) flesje gegeven en nu heeft hij de grootste lol in de box :(:D

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Goedemorgen!!!!

na een verschrikkelijke nacht een goede ochtend gehad. Om 3 uur had ik L bij mij genomen en om 7 uur kwamen F en T erbij en hebben we met zn 4en doorgeslapen tot 9 uur!! Dus toen snel flesjes gegeven maar dames hebben nog heerlijk even op mn buik geslapen... dat hebben ze echt een poos niet gedaan. Zodra ik ze toen uit bed haalde moesten ze wel meteen een fles en nu dus niet:)

Mamalijntje: ghewoon ziek melden doe eens niet zo gek zeg!!! Als je ziek bent ben je ziek klaar dan ga je niet werken!!! Berterschap!!

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @weer, hier begint de zon te schijnen (voor even denk ik) het waait wel heel hard en af en toe regent het ook. Moet nog wel even wat kleine boodschapjes doen maar dat doen we wel tussen de druppels door :D

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, gelukkig hebben jullie met zijn 4tjes nog even lekker geslapen in het grote bed :D zal een drukke bedoening zijn hahaha

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, volgens mij zijn het wel maar buien, dus dan kun je idd tussen de buitjes door! ;)
    Hier is 't inmiddels weer droog maar geen zon te bekennen hoor!
    Wat heb jij trouwens een goeie nacht gehad! Die Jos heeft het voort goed door he?
    Amy werd wakker van ons ja, maar kwart voor 9 is ook een hele mooie tijd. :)

@mamavan3, ah wat lekker dat ze op je buik hebben gelegen! Dat is er hier niet meer bij hoor en dat is echt jammer vind ik. Die intieme momentjes samen met je kleintje (kleintjes in jouw geval ;)) op je buik waren zo fijn...
    Fijn dat je in de ochtend toch nog wat slaap hebt kunnen pakken.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    jaja, 't zonnetje komt door! :D

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ja dacht ik doe de wekker maar zetten anders kom ik weer in de knoei met zijn flessen. Dus om 8.30 uur gelijk 1tje naar binnen gegoten :D van het weekend mag hij uitslapen. We moeten toch langzamerhand gaan wennen want als hij naar het kdv gaat wil ik toch wel het eerste flesje zelf geven eigenlijk en dan moet ik hem dus gewoon om 7.30 uur wakker maken pfff arm kind ;)

Hier is het zonnetje er ook nog steeds! :D

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zon??????? nHier regent het nog steeds:( vies weer!!! Bleegh!

Ja het was hier dus ook geen doen meer op de buik maar deze week vinden ze het ineens beide heel lekker;) Vind ik heel niet erg... alleen beetje jammer dat L.ieke om 3 uur al wilt;)

HJahah arme man zo vroeg en dan al de wekker en dus vroeg opstaan;) Maar begrijp het wel hoor, zou ik ook doen.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, hahaha! Ja, heel fijn dat ze weer lekker op je buik willen liggen, maar liefst niet om 3 uur 's nachts nee! :D

@senso, daar zie ik nu al tegenop, dat ik haar dan zo vroeg moet wekken. Nu ik nog geen hele dagen werk hebben we de luxe dat Amy lekker kan uitslapen (en mama dus ook ;)), maar straks gaat dat niet meer....dat vind ik wel echt jammer...ik maak haar gewoon niet graag wakker als ze zo lekker slaapt!

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen!

wij hebben ook weer een super nacht gehad zoals van ouds zeg maar.

@wekken, vindt het soms al zielig om hem wakker te maken als we weg moeten.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, is hier inderdaad zonnig maar wel een harde wind hoor ;) maar mogen niet klagen!

Heerlijk hoor als ze nog zo lekker bij je willen liggen maar wat je zegt liever niet om 3 uur snachts! hier heeft Jos ook nog wel eens van die momentjes maar niet vaak meer hoor en al helemaal niet om 3 uur snachts (gelukkig :D) weet nog dat hij net geboren was toen sliep hij wel elke nacht een keer een uurtje of 2 uurtjes bij me op mijn buik.

@masu, ik zie er ook best wel tegen op hoor maar wil wel graag zijn eerste flesje zelf geven. Waarschijnlijk wordt het wel 7.15 uur wakker maken want ze raden aan om ook nog even te blijven als je je kindje wegbrengt. Ik moet om 8.15 uur op mijn werk zijn en dat is ruim genomen 10 min lopen vanaf het kdv en het kdv zit hier 1 minuut vandaan. Dus denk dat we om 7.50 uur weggaan ofzo.. dus het is uit bed, flesje en aankleden of eerst aankleden en dan flesje. En natuurlijk ook nog zorgen dat je zelf klaar bent pfffffff hihi wat een drukte

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, fijn hoor dat jullie ook weer een supernacht hebben gehad! jullie mannetje is weer helemaal terug van weggeweest :D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    edit: het regent, het regent, de pannetjes worden nat!

18. AHzondag

senso, gelukkig wel en moet zeggen dat deze sprong mij dan wel is meegevallen. hij heeft volgens de uitgerekende datum vorige week zijn 17 weken dip gehad nou dat klopt precies haha.
    ik zou eerst aankleden en dan fles, wesley moet altijd spugen als ik hem na de fles aankleed.
    weet niet of jos daar ook last van heeft.
    @buik liggen, doetw esley echt niet meer, zou het wel willen maar meneer gaat dan rustig zijn hoofd optillen en alleen maar rond kijken.

@weer, hier is het nu droog en wel een beetje zonnig met bewolking. gisteravond heeft het hier hard geregent en was er onweer.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, gelukkig dan dat hij meegevallen is, je moet er toch niet aan denken dat hij 5 weken had geduurd!

Gisteravond hebben we hier ook onweer en regen/wind gehad. Nu waait het heel hard en schijnt de zon regelmatig en af en toe regent het (arme stratemakers! not! hihi)

20. AHzondag

senso, hahaha dat is hun straf dat ze je jou zo vroeg hebben wakker gemaakt van de week.
    pff 5 lange weken waren het dan geweest haha..
    moet zeggen dat ik de 12 weken dan nu als ergste op mijn lijst heb staan, gelukkig reageert elk kindje anders erop.

Amy heeft eigenlijk geen last van de 19weken sprong toch masu?

nou ik douche en dan naar babydump even info vragen over het stoeltje!

Deel Deze Pagina