Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, Amy heeft er niet echt last van nee! Die 12 weken sprong was echt hel, maar deze valt me tot nu toe heel erg mee. Af en toe is ze wat nukkig, maar dat is ook alles. Ik mag echt niet klagen! *fingers crossed*;)

Hier ook eerst wassen, aankleden en daarna een flesje. Na het flesje lekker samen even disney junior kijken en daarna ff spelen onder de babygym. Dan kleed ik me in de tussentijd aan en was mezelf en dan gaan we altijd richting dagverblijf.

Wat jij zegt klopt hoor senso, het is echt fijn als je op tijd gaat en eerst lekker met Jos daar gaat zitten. Hij kan dan mooi ff rondkijken en dan na een paar minuutjes geef je 'm aan de leidster. Anders weet 't manneke niet wat 'm overkomt! ;)

@hier, ik ga zo een wortelhapje aanbieden! Ben benieuwd! :D

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Senso, DE vacature is zojuist op m'n pad gekomen! Ik heb net dus meteen een brief met cv gemaild. Ik hoop zo dat ik op gesprek mag komen!!!:D
    Het is voor 24 uur, als zorgconsulent in de ouderenzorg (lijnen uitzetten, wachtlijsten beheren, contacten onderhouden, intakes verzorgen etc). In het dorp waarin ik woon!
    Ik hoop zoooo dat dit 'm gaat worden!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, tijd om weer wat te spammen! :D
    Foto1: Mevrouw 't acrobaatje
    Foto2: chillen op de bank

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Het broccolihapje (valt niet in de smaak bij Amy):

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Blije baby!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En tenslotte gaf ik net voor 't eerst een wortelhapje...en dat vond mevrouw al een stuk beter dan die vieze broccoli!
    (op een gegeven moment deed ze haar mond gewoon niet meer open toen ik met die broccoli aan kwam :))

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Leuke spam masu!!! Kan begrijpen dat broccoli niet lekker is, is hier ook geen favoriet maar met aardappel een combi van bloemkool en broccoli vindt hij wel lekker. Wortel komt hier even niet aan de orde 3 keer zo'n kramp erna gehad.

Super dat ze al op de zij kan, dat doet wes echt nog niet. Zitten kan hij wel zal vanavond foto spammen,

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Yahoooooooooooooooo Masu! ga voor je duimen dat dit het is :D
    Wat een superspam weer! wat een heeeeeerlijk grietje is het ook *smelt*

@hier, nou Jos werd na 3 kwartier al weer wakker dus toen heb ik hem maar even bij me gelegd in het grote bed en hebben we samen een soort van tukkie gedaan van nog eens 3 kwartier. Hij moet steeds huilen in zijn slaap :( heb al even getempt maar hij heeft geen verhoging ofzo

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    heeii meiden,

@sammie: wat super knap van je dat je contact hebt opgenomen met je ouders!!! Daar mag je idd trots op zijn, want kan me voorstellen dat het niet makkelijk is geweest om die stap te zetten, echt petje af!!! Hoop echt voor je dat hun het contact ook weer terug willen:)

@masu: aaaaahwwww wat een popje!!! leuke fotos!!!:D
    Davut draaid al een hele tijd op zijn zij, ben aan het wachten tot hij op zijn buik draaid want af en toe denk ik dat ie het gaat doen ma dan krijgt hij het net niet voor elkaar:p
    @voetenzak: ik heb nu een voetenzak voor de maxi-cosie in de wandelwagen liggen, ma ga er een grote voetenzak bij kopen, heb er al 1 voor mikail dus heb er nog 1 nodig. Oja en ik ga denk ik zo'n skipakje halen voor davut dat is lekker warm en komt ook geen wind doorheen:) heb er nog 1 liggen ma moet ie eerst eens passen want ik weet niet of davut daar ng in past met zijn dikke pens hihihi;)
    @hier: lekker wijntje gehad gisteravond en een lekkere avond;):p
    Heerlijk geslapen en om 9uur allemaal wakker geworden. nu liggen de kindjes weer op bed en straks wokgerechten halen in de super, want ik ga vanavond wokken hihi:)
    @het weer: hier veel zon vandaag af en toe wat bewolking, ma nog geen regen gehad gelukkig, het is wel koud buiten en heb zelfs de verwarming al aan staan;)

xxx

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    oja Masu ik duim met je mee, dat je op gesprek mag komen:D

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    even een gek vraagje:p
    zouden jullie zo gek zijn om sex te hebben in de maanden dat de chinese geslachtskalender aangeeft dat je het geslacht krijgt wat jij graag zou willen?

Ik denk dat ik het zo eens ga proberen volgende keer hihi, het is nog bijna altijd uitgekomen:p

ben benieuwd:p

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    adorable: nee nog nooit geprobeerd!

Masu: ik ga oook heel hard duimen voor je!!!

Hier: net even snel boodschappen gedaan tussen de buien door... Dames waren toch heel onrustig dus als ik ga wandelen worden ze meestal wel stil.. Thuis ze lekker een groente happie gegeven en nu liggen ze lekker te pitten.

Mn pakket van de hm is binnen, zulke leuke jurkjes voor de dames:) Helemaal blij. Straks even proberen!

Ik Las dat Amy nu in de 19 weken sprong zat... zit mij dus te bedenken dat mijn dames daar ook best wel inkunnen zitten. Die zijn van 19 mei... zou dat kunnen dames?

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    whahahaha Adorable toch, jij wil graag een meisje! :D nee denk niet dat ik dat zou doen bij mij klopte hij nu ook niet vandaar.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Mama van 3, dat denk ik niet want als ik tel zijn jou meiden nu 20 weken maar je moet uitgaan van de datum waarop je uitgerekend was. Dus jouw dames zitten dan op week 16...

Maar vind het lastig hoor want ik heb het vermoeden dat Jos ook weer richting een sprong gaat (de 12 weken sprong) heb net in het oei ik groei boek zitten lezen en het lijkt er wel weer heel sterk op. En dat zou dus niet kloppen want als ik uit ga van de uitgerekende datum zit hij op bijna 11 weken, het zou dus kunnen maar lijkt me wat vroeg.

Vind het zelf dus heel lastig als kindjes eerder geboren worden wanneer ze dus een sprong in gaan want ik heb bijvoorbeeld vanaf 9 weken een week voorgelopen op elke echo maar de datum is nooit aangepast dus dan zou het wel weer goed kunnen pff snap je het nog hahahahaha :D

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, baat 't niet dan schaadt 't niet toch? Je kunt 't allicht proberen, geen idee of 't werkt....
    Amy lukt 't ook nog niet om naar haar buikje te draaien en ik denk ook telkens 'ze is er bijna...nu komt 't'....en dan draait ze toch weer terug naar haar rug....;) Maar ik denk niet dat 't nog lang duurt. Leuk dat Davut ook al zo actief ermee bezig is!

@mamavan3, spam van de jurkjes graag! ;) Uiteraard als je dames ze aan hebben he. Amy zit niet echt in de sprong, of de sprong valt reuze mee, haha! Maar het zou heel goed kunnen dat jouw dames wel in de sprong zitten of komen hoor! En Wesley heeft z'n sprong gehad en die is van 15 mei volgens mij, dus dat scheelt niet veel met jouw dames.

@sammie, spam van Wes als ie zit!!! Ben benieuwd sammie! :D

@senso, wat jij zegt over die sprong en dat ie altijd heeft voorgelopen, ik snap je helemaal. Amy is "officieel" anderhalve week te vroeg geboren, maar ze liep vanaf 9 weken al voor qua groei. Ik denk dus dat de datum niet goed was. De 12 weken sprong kwam bij Amy ook gewoon toen ze ongeveer 12 weken oud was. Ik reken dus nooit vooruit of achteruit, ook al is ze iets eerder geboren. Zou bij jou ook zomaar het geval kunnen zijn hoor. Wie weet zit Jos nu tegen z'n sprong aan....hoop 't voor je, dan heb je 'm over een weekje ook weer gehad! ;)

@hier, vanmiddag gelunched in 't dorp, naar de zeeman en de hema geweest voor rompertjes in maat 74/80 en ff bij mijn mams langs geweest (ze was aan 't werk). Amy krijgt zo haar flesje en om 6 uur moet ik ons mam ophalen van d'r werk. Ik heb de keuken gesopt en de hal gestoft en beiden gezogen. De woonkamer wilde ik doen, maar daar ben ik niet aan toe gekomen. En de was staat aan. En m'n vriendinnetje is net op de thee geweest, maar die is nu weer weg.
    Dus ik ben best productief geweest! *trots op mezelf*:D

Vraagje: kun je het restant van zo'n potje olvarit (waar dus niks mee is gebeurd, niet opgewarmd of zo) invriezen in zo'n ijsklontenbakje?
    Ik heb een potje wortelhapje opengemaakt en het restant heb ik nu in de vriezer gemikt. Anders moet ik heel dat potje weggooien, want ik heb er maar een klein beetje uitgeschept voor Amy.
    Kan zoiets? En mag zoiets? Hebben jullie het wel eens gedaan?

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: komt zondag. We hebben dan een tweelingmeeting met 7 tweelingen..:) hmhm geen idee of je dat kan invriezen.. Ik bewaar het altijd 1 dag in de koelkast. Je bent goed bezig geweest zeg!! Hier de badkamer gedaan, alle verdiepingen stofgezogen, en de woonkamer opgeruimt..

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamavan3, dat kan wel want wesley is van 15 mei. het begint al met 14 weken ongeveer en eindigt met 20/21weken. dus als je rekent zou het wel kunnen. wesley was vorige week in zijn 17de week en was toen echt heel erg van slag en nu zit hij in de 19de week officieel en is hij weer zichzelf.

senso, het zou best kunnen dat een sprong net ietjes eerder begint en afgelopen is, niet elk kindje is precie shetzelfde. wij zijn ook een week met wesey terug gezet terwijl dat eigenlijk niet mogelijk was, want ik wist precies wanneer ik mijn ei enzo had.

masu, ik ga vanavond spammen. invriezen weet ik niet, wel kun je het 24uur bewaren in de koelkast als het niet is opgewarmt.
    dat doe ik altijd wnat geeft wesley ook geen volwardige potjes/hapjes. altijd de helft en als ik het zelf maak 2 of 4 ijsblokjes. ligt aan het vormpje.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, wat leuk, een tweelingmeeting! :D Ik ben heel benieuwd naar de foto's, maar ik zie ze vanzelf wel een keertje veschijnen.
    Jij bent anders ook goed bezig geweest hoor!

@sammie, yeah, spam jij maar eens vanavond! ;)
    Ik weet ook niet of 't kan, waarschijnlijk weet mlien dat wel.
    Of krijgt Kian altijd al een half potje per keer?
    Amy eet echt een paar lepeltjes, die krijgt echt geen half potje op.

Zo, m'n wasje is klaar, ff snel ophangen.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er weer... Toch volgenhouden, Zo eten en slapen.

Masu ik duim heel erg hard voor je!! Je kan het en gaat het gewoon worden!!!
    En volgens mij mag je het niet invriezen maar denk dat je even op olvarit.nl moet kijken

Senso kan heel goed dat Jos nu al in zijn sprong zit! Jamie heeft altijd 4 weken voorgelopen op de sprongen en Yara nu 1 week.

Adorable haha.. Geen idee is bij ons toeval geweest.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sprongen, ach geen verstand van allemaal :D vind het maar lastig, met die uitgerekende datums enzo

@masu, goed bezig geweest vandaag! invriezen geen idee als je het zelf maakt natuurlijk wel. Google? gezellige dingen allemaal vandaag ;)

@mama van 3 en sammie, ben benieuwd naar de spam! :D

@hier, pfffffffff sprong of niet ik vind het vandaag echt niet leuk.. hij jengelt en huilt constant, heeft geen één fles leeg gedronken vandaag en slaapt amper. Komt er straks ook nog "kraam" visite, 6 collega's van mijn man. Hartstikke leuk hoor maar gaan ze eerst uiteten en dan komen ze hier als ze het nou even omdraaien.. Manlief wil namelijk wel Jos showen dus of ik moet hem op houden tot 20.00 uur of hij wordt weer uit zijn bed geplukt :(:( snap natuurlijk wel dat hij hem wil showen maar vandaag was het echt niet leuk dus heb er allemaal geen zin in :(

Deel Deze Pagina