dan denk ik dat ik weinig van die 8 weken sprong heb gemerkt en dat de vorige keer toeval was ofzo want dat is nog geen 4 weken terug. Ik hoop maar dat het morgen wat beter gaat.. elke keer als hij in bed ligt wordt hij na 5 of 10 minuten wakker en begint te huilen.. mag toch hopen dat hij vanavond wel gaat slapen..
senso, ik vond de 12 weken sprong ook zo snel erachteraan maar dat is ook wel logisch er zit natuurlijk maar 4 weken tussen 8 en 12 weken. ik vond hem zelf heel zwaar en wesley huilde ook heel veel en wilde alleen maar bij ons zijn niet spelen en niet slapen en al helemaal niet bij anderen op schoot. kan me voorstellen dat je denkt niet weer!
@senso, ik zeg: sprong! Meiden, jullie geloven nooit wat mij net is overkomen! Ik krijg een sms van een man die mijn cv heeft gevonden op werk.nl en een baan heeft. Hij smste dat hij me heeft gemaild en of ik zo snel mogelijk wil reageren. Ik die mail bekeken, is het voor een functie van 24 uur (precies wat ik wil) als trainer communicatieve vaardigheden. Je werkt 1 op 1 met jongeren die met politie of justitie in aanraking zijn gekomen en het doel is om recidive te voorkomen. Salaris ligt toch wel aanzienlijk hoger dan wat ik nu verdien. Ik meteen gebeld natuurlijk, want dat sprak mij allemaal heel erg aan! Hij heeft de functie even kort toegelicht en voor morgen hebben we een belafspraak gepland. Een soort telefonisch sollicitatiegesprek. Het zou gaan om 3 dagen werken, de middagen en avonden (perfect, want ik ben geen ochtendmens) en ik mag/moet op hun kosten een opleiding gaan volgen (van 5 weken) die a.s. donderdag al start. Ze hadden 2 kandidaten en eentje is er net op 't laatste moment afgehaakt en dus zoekt hij nu op korte termijn een geschikte kandidaat. Is dit niet de omgekeerde wereld? Gisteren werden er nog TSO-uren door m'n neus geboord en de dag erna krijg ik zo'n baan op m'n pad!? Apart joh! Ik ben morgen dus heeeel benieuwd!
@sammie, bedankt voor je info! hoop dat het snel voorbij is. @masu, hahahaha jij bent toch ook een mooie, dat raam is wel heel snel open gegaan vind je niet! wel gaaf voor je hoor!
Ow, nog ff een fototje spammen van Amy in de wandelwagenbak. Daar past ze geen maand meer in denk ik...
Masu o wat super zeg!! Ik zal morgen heel hard duimen! Klinkt enorm leuk zeg! En nee zo te zien groeit Amy uit haar bakje haha Senso dikke knuffel!!! Zijn altijd rotmomenten als die uks niet lekker in hun velletje zitten. Hopelijk is Jos snel weer zichzelf! Mamavan3 zag trouwens dat je een rotnacht gehad heb maar wel een prachtig resultaat in de ochtend! Drie vrolijke kids! Hoe bevallen de kleertjes?? Bestel je wel alles 2x voor de dames of wissel je het af? Sammie mag ik even zeggen dat ik het mega stoer vind dat je de eerste stap hebt gezet naar je ouders toe!! Heb je al iets terug gehoord en was je erg zenuwachtig? Vind het goed dat jij de eerste bent geweest. Nu heb je zelf alles in de hand en loopt het niet goed dan heb je er alles aan gedaan en dit kan je Wesley later ook uitleggen. -- Yara heeft het super gedaan op het KDV. We kregen zelfs een compliment dat het zo'n rustig meisje is. Balen is alleen dat ze haar voeden op verzoek dus vanavond eigelijk om 18:00 de fles weer moest maar heb het een uurtje kunnen rekken. Jamie is nog behoorlijk ziek. Dus wordt weer een lange nacht. Zelf ook nog grieperig maar goed das niet zo belangrijk nu. Balen is wel dat ik het huishouden niet kan doen en dit toch echt wel nodig moet.
Sammie: vind het ook echt heel erg dapper en stoer dat jij de stap hebt genomen!!!!!! Ze kunnen je dat in ieder geval niet verwijten!! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen en contact opnemen!! Mamalijntje: klopt nacht was niet helemaal naar mn zin, maar zo ochtend heerlijk.. 3 lachende kids kan toch niet beter!! Balen dat jamie nog zo ziek is, en jij je nog rot voelt.. Fijn dat yara het zo goed doet op het kdv geeft toch weer rust. Al een beetje verdiept in de het dieet? Ja koop nu dan dezelfde kleding. Heb veel overgenomen van iemand die 2 dochters had, dus dat is niet hetzelfde. En dat vul ik nu dzn zo af en toe aan met zelfde setjes. Dus kleed ze soms hetzelfde maar meestal toch apart. Masu: wat spannend!! Ik ga duimen voor je!! En wat snel joh, klinkt wel erg leuk die baan!! Ook wel heftig, die jongeren hebben vaak erge dingen meegemaakt zal niet gemakkelijk worden maar lijkt me wel een enorme uitdaging. Masu: hihi dat gaat niet meer zo lang passen.. Hier liggen ze al een poosje in de buggyzitting... Reiswiegjes van een tweelingwagen zijn wat kleiner en smaller.. Ze lagen er niet lekker in. En zo vinden ze het geweldig, scheelt wel dat onze buggyzitting helemaal plat kan dus zo liggen ze nu.
masu, yeah wat goed en fijn hopelijk is het wat en kan je snel beginnen. wel spannend hoor. mamalijntje, wat sneu dat jamie ziek is, heeft hijhoge koorts? mijn ouders zouden na het weekend bellen, wantr mijn vader zou ze morgen pas zien en dan met hem erover praten. ik heb het gedaan omdat ik ook een beetje van het gezeur af wil zijn van mijn zussen en merk wel dat ik er niet gelukkiger op wordt zolang dit speelt. het fijne was dat ze wel geinteresseerd was in wesley. fijn dat yara het zo goed doet! mamavan3, idd wat jij zegt ik heb het geprobeerd en ben ook wel benieuwd naar hun antwoord. vindt dat jou dames er wel heel leuk uitzien! ik had vandaag een broekje van noppies aan en die was een beetje kort maat 62 dus heb maar even in zijn kast gekeken en alle broekjes die bijna of net zo kort waren op een stapel gelegd en die gaan we maar even nog een keer aan doen. we hebben de autostoel niet gekocht ze hadden in de winkel alleen de showmodel en daar ben ik niet zo fan van en wat ik mij afvraag krijg je het wel nieuw als je het op internet bestelt of dan ook wat ze over hebben uit een winkel en de 2012 model is 209 euro en staat niet bij of het vatse prijs is anders wacht ik nog wel even, denk dat ik ze even een mail ga sturen.
Ik kijk maar ben ook de strijd aan het aangaan tegen de luizen. Vond net weer een paar neetjes in mijn haar.. Wordt er gek van. Dus morgen weer stapels was. En weer troep in mijn haar. kammen en kammer. -- We hebben ons lichtelijk verdiept maar vinden zoveel tegenstrijdige dingen. De ene zegt dat rijstenbloem door de fles mag maar de andere raad dit af ivm de gevoelige darmen. We hebben wel afgesproken met de kinderarts dat we eventueel iets eerder mogen beginnen met fruit en groente omdat die puur zijn (zelf maken) en minder kwaad kunnen maar moeten zeker tot 5 maanden wachten.
Sammie ze mogen je geen oud model verkopen onder de nieuwe prijs. Sterker nog er horen plastic en labels aan te zitten en je ziet het echt als het een showmodel is geweest. Wij hebben de stoelen van babydump alleen dan 2010 model en is toch een stuk goedkoper als in de winkel. Ok ben heel erg benieuwd! Wij hebben ook lang zitten twijfelen maar helaas heeft mijn vader er zelf voor gekozen om ons dood te zwijgen. Het blijven toch je ouders. Hopelijk komen jullie eruit en anders is het jammer maar voor Wesley niets aan de hand, die krijgt er nog niks van mee.
Wij hebben trouwens de maxi cosi priori nog van t.imo. Die kan je zo goed als plat doen, maar ook zittend. Je kan hem in ligstand zetten terwijl je rijdt.. Heerlijk! Hij zat er volgens mij zo rond 7 maanden in. Meestal gaan ze naar de volgende stoel als ze goed kunnen zitten/ zo veel kilo zijn/ de maxi cosi te klein zis/ of 9 maanden is.... Maar dan nog scheelt het per baby.
mamalijntje, dat is dan zijn gemis dat hij jullie en jullie geweldige kinderen niet wil kennen. maar het doet wel pijn als kind van je vader. gaan jullie wel rijstebloem geven, volgens mij staat er bij voeding een topic over kma en rijstenloem. in de winkel en op internet staat het 2011 model voor 150 euro en de 2012 model voor 209 euro. alleen was het 2011 modelshow model en de 2012 stond er nog niet.
mamavan3, ik lees idd dat sommige mama's de kindjes tot een jaar in de maxicosi laten zitten omdat het hoofdje nog niet uisteekt maar de beentjes wel dubbelvouwen hebben en dat lijkt mij ook niet helemaal goed. wij gaan als het gewicht het toe laat en hij kan zitten met 9 maanden over dus we hebben nog even.
Sammie dat doet zeker pijn vooral omdat mijn zusje (9 jaar jonger dan mij) er tussen zit en daardoor bij maatschappelijk werk loopt. Maar goed is niet anders. Hoop voor jullie dat het goed gaat komen! En ik ken zelfs mensen die hun kleine nog langer dan 12 maanden in de maxi hebben gehad.. Zelf vind ik het niet prettig. Wij hadden de Tobi maar zoals zovele problemen met het mechanische van de gordels. Nu voor beide autos de Prio XP en die bevalt super. Kost maar 100 euro. Kan in alle standen en bekleding is makkelijk af te halen en te wassen. Wij moeten alweer gaan kijken voor de opvolg stoel. Maar die zijn gelukkig niet zo prijzig. En ik weet het nog niet of we rijstebloem gaan geven. Wil eigelijk nutricia bellen want ik wil die van bambix geven. Heb ook een andere pap gevonden op internet. Nu alleen nog in Den Helder zo'n winkel vinden waar ze dit verkopen.
mamalijntje, weet je ook de reden waarom hij het niet wil? wat erg dat je zusje er zo de dupe van is. lijkt me ook heel moeilijk. idd nutrica bellen en anders die andere geven. wij hebben de familyfix en hebben eigenlijk niet zoveel keus alleen de pearl en die kan in 5 standen dus heel goed te doen als hij 8a 9 maanden is.