Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja das waar dan ben je heel beperkt.. Misschien wachten tot er aanbiedingen zijn?

Mijn vader heeft ruzie met mijn tante en nicht over een erfenis (lees schuld) en beschuldigd hun van diefstal. Hij wil geen contact meer met hun.
    Op Jamie zijn tweede verjaardag heb ik iedereen uitgenodigd. Echter wilde hij niet komen omdat hun ook uitgenodigd waren.. Dit liet hij per mail 31 december weten (oudjaardag) en daarin stond dat hij niet kwam en het hele jaar trouwens niet. Daarna kreeg ik op 23 juli dus een maand na de geboorte van Yara een mail met een hele opsomming met verwijten etc.
    Dit was voor mij de laatste druppel. Heb hem een opsomming gegeven en daarna heb ik niks meer gehoord.

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden ik sluit af.. Manlief heeft nachtdienst en ik hoop dat Jamie niet hoeft te spugen deze nacht.

Fijne avond en tot morgen.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jaa ik was daarvoor even bezig met ze... En dan moet hij het natuuurlijk even weer nadoen;) ach zolang de dames het leuk vinden( lees niet huilen) vind ik het ook wel weer goed..

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mamalijntje: pff ook heftig hoor dat verhaal... Het is wat met families...zucht hier ook de helft niet meer zien.. Maar moet je zeggen ii heb der rust mee. Ik heb de eerste stap gezet maar is niet op gerageerd.. Dan niet en ben ik er nu ook gewoon klaar mee.

Slaap lekker ik hoop voor je dat jamie rustig is vannacht!! Succes

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamavan3,wat een leuk filmpje! schattig zeg.
    Weet T de dames goed uit elkaar te houden?

Mamalijntje, ruzies draaien altijd om geld he pff wordt er niet goed van en het is natuurlijk ook wel apart dat hij het het per mail laaat weten. wel raar dat hij jou verwijten maakt terwijl jij buiten hun ruzie staat.

7. AHzondag

mamavan3, heb hier hetzelfde als ze niet willen dan is het klaar en kan ik het ook afsluiten.

8. AHzondag

hier even een wesley spamm

9. AHzondag

10. AHzondag

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Wat zit die al goed!!!!!!! Lekker mannetje!! Hiih die laatste.. He joh mama wat moet jij nou weer met die camera;)

12. AHzondag

haha, hij vond me ook echt vervelend.
    maar is zo leuk foto's maken :D
    ben ook echt verbaasd dat hij zo bleef zitten, wel tegen de rugleuning aan hoor en dan zet hij zich af maar dan valt hij om haha

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden,

Alles bijgelezen maar ga niet meer op alles reageren want ik ga lekker naar mijn bedje!

@TVOH niet gezien maar ga ik van de week even terugkijken via RTL gemist.

Onwijs leuk filmpje gezien van mama van 3 en onwijs gave foto spam van Sammie! oh ja en de kinderwagenbak van Masu, Amy ligt daar inderdaad niet lang meer in :D

@hier, de kraamvisite ging om kwart voor 10 weg. Jos hebben ze 5 minuten gezien (al in zijn pyjama en slaapzak) en die heb ik daarna in zijn bedje gelegd. Nog één keer zn speentje teruggestopt maar hij ligt lekker te slapen gelukkig, straks nog even zijn flesje geven en dan hoop ik dat hij lekker door blijft slapen.

Leuke luiertaart en kleertjes gekregen in maat 74 en een Prenetal cadeaukaart.

Nou welterusten meiden en tot morgen!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!

Leuke fotos Sammie!! en wat een dunne beentjes vergeleken met die dikzak van mij haha! En idd hij zit keurig hoor.

Hoe was jullie nacht?

Wij hebben goed geslapen. Om 5 uur Jamie bij me genomen en om 6 uur Yara erbij. Kunnen rekken tot 7 uur en nu zitten we beneden. Jamie is weer beter gelukkig! Maar die heeft nu ook energie voor 20.

Wij doen helemaal niks vandaag. Is rotweer en voel me ok dus gewoon lekker hangen.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Gooooodmorning ladies!

pff Mamalijntje, 5 uur 6 uur en dan 7 uur met zijn allen eruit.. doe het je niet na hoor... Nog steeds niet helemaal lekker dus, jammer dat je niet net als Jamie beter bent want dat is best lastig lijkt me als hij energie voor 10 heeft en jij nog ziek bent, beterschap meis en doe rustig aan!

@hier, vrij aardige nacht gehad (eigenlijk mag ik niet mopperen maarjah het kan altijd beter zo in het weekend ;)) Om 23.15 uur lagen we met zijn allen weer in bed na de laatste fles en om 7.30 uur werd meneertje wakker. Nog bij me in bed genomen in de ijdele hoop dat hij nog een uurtje ging slapen maar dat zat er niet meer in.

Om 8.00 uur flesje gegeven maar hij had nog geen honger en dronk maar 60 cc dus straks om 10.00 uur nog meer één aanbieden en de rest van de dag weer in het gewone schema. Ik ben lekker naar beneden gegaan om te ontbijten en de 2 mannen liggen nog op bed wakker te zijn maar te luieren :D

Verdere plannen, nou ja een beetje de huiskamer weer aan kant. Na de visite ziet de vloer er niet meer uit! :$

16. AHzondag

goeiemorgen,

hier wel een goede nacht gehad, alleen lagen wij er laat in omdat we nog gezellig aan het kletsen waren.
    wesley is wel een paar keer wakker geweest voor zijn speen.
    mannetje is werken vandaag dus wij blijven lekker binnen met dit rot weer. kachel staat al aan haha!

mamalijnte, je za wel moe wezen, miss kan je bijslapen vandaag of is je man er niet?
    wesley wil alleen maar recht op, half liggend/zittend wil hij niet meer gaat zich net zolang omhoog drukken totdat je het doet.
    kan dit kwaad?

het is wel leuk dat je na die sprongen echt ziet dat ze allemaal nieuwe dingen kunnen

17. AHzondag

senso jij ook een goeie nacht gehad opzich maar snap dat je wilde uitslapen.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey Sammie, goeiemorgen!

Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad en laat erin omdat jullie nog zo lekker aan het kletsen waren is alleen maar goed ;)

Mag zeker niet mopperen hoor met deze nacht maar doordeweeks als de wekker van manlief gaat slaapt hij tot 8.30 uur en soms wel tot 9.30 uur of ergens daar tussen in en nu gaat manlief zijn wekker niet en dan wordt hij om 7.30 uur wakker, gek kind :(

Ga hem maar even meenemen onder de douche en dan nog een flesje aanbieden! :)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Maaaaaaaaasuuuuuuuuuuuuuu waar beeeeeeeen je!?!?!?! :D was je feestje leuk gisteravond?

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @hier, Jos is na zijn flesje (weer 30cc over) in slaap gevallen bij me, heb hem lekker in zijn bedje gestopt en ik hoop dat hij minimaal een uur gaat slapen.. maar als het net als gister gaat dan zal het niet lang duren ben ik bang :(

Verder is het hier heeeeeel rustig ;) nog 8 pagina's meiden, dan is het deel II van de mei/juni ukkies :D

Deel Deze Pagina