Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, zo hé wat een lang gesprek. Lijkt het je nog steeds een leuke baan? en heb je lekker geluncht?

@mamalijntje, kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat je veel allen moet doen. Kan best zwaar zijn en als je je niet lekker voelt al helemaal, je bent wel erg goed bezig geweest! :D

En wat een lieve spam van je meisje! ;)

@mlien, mooie bank en heeeeeeeeeel mooi kind :D al een beetje bijgekomen? lekker relaxen de rest van de dag hoor!

@hier, Jos heeft geslapen van 10.30 uur tot 14.30 uur :$ hij had het nodig denk! even TVOH gekeken en zwagertje is nog even op visite geweest was wel even gezellig. Manlief is even door het huis aan het gaan met de stofzuiger want het is echt een zootje.

Flessen van Jos gaan erg vreemd, gewoon zo laten gaan of nog andere tips?

8.00 uur 60 cc gedronken
    10.15 uur 130 cc gedronken
    14.45 uur 140 cc gedronken

Hij krijgt nu nog 2 flessen vandaag

18.30 uur 165+5
    23.00 uur 180+6 (drinkt hij meestal niet helemaal leeg)

Krijgt hij dan vandaag niet veels te weinig? ik krijg er gewoon niet meer in. Als hij deze 2 nog leeg drinkt zit hij op 700 cc in totaal :(

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Senso, zolang hij maar niet de 500/600 uitkomt zit het wel goed en als jos zelf niet wil dan maar laten denk ik dan maar.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, eens met sammie, hij geeft 't zelf wel aan. Gewoon ff in de gaten houden hoeveel hij binnenkrijgt en als dat nu wat minder is dan is dat zo.

@mlien, vette bank! Mooi hoor!

@mamalijntje, aaaah wat een mooie dame heb je! En mooie oogjes ook! :D En bedankt voor 't duimen he!

@hier, wij hebben net lekker gelunched en zijn inmiddels weer thuis. Het is zo'n drukke dag vandaag, ik zit nu eindelijk ff op de bank. Straks nog ff snel stoffen en zuigen in de woonkamer en dan eten.
    Dan Amy wegbrengen, want ze gaat bij ons pap en mam logeren, want wij hebben vanavond weer een feest en dan kan ik 't echt eens een keer lekker laat maken! :D

Verder nog wat info over de baan:
    Die opleiding die ik dan zou moeten volgen duurt 5 donderdagen, daar moet ik wel helemaal voor naar Amsterdam (en dat is echt een eindje vanaf hier). De opleiding wordt afgesloten met een examen en dan heb ik m'n licentie behaald om die trainingen te mogen geven. Je krijgt clienten toegewezen vanuit de raad van kinderbescherming en daar moet je dan een trainingstraject mee lopen. Die trainingen worden gegeven vanuit een bepaalde methodiek en daar krijg ik dus die opleiding voor. Na 2 bijeenkomsten schrijf je een trainingsplan en na afloop een eindrapportage.
    Om m'n licentie te behouden moet ik 10 supervisiebijeenkomsten per jaar volgen, verschijnen op de terugkomdag en 2 of 4 dvd opnames van zo'n trainingssessie maken.
    Een werkdag is van 13 tot 21 uur, dit vind ik wel echt fijne tijden. En je werkt dus overal en nergens, ik dan in regio Eindhoven en als er een jongere een leerstraf opgelegd heeft gekregen krijg ik te horen waar ik moet zijn en hoelaat. Dit kan zijn in een buurthuis, zwembad, of wat dan ook.

Het lijkt me dus best een pittige baan, maar wel een hele mooie kans om echt iets met mijn opleiding te doen.
    Het vraagt wel de nodige investering in het begin om de methodiek goed onder de knie te krijgen, dus daar zal ik me wel even toe moeten zetten. Alles staat nu even op een lager pitje nu ik Amy heb en sinds zij er is, is m'n ambitie ook tot een nulpunt gedaald.
    Toch denk ik dat het een buitenkans is die ik niet mag laten schieten.
    Wat ook nog meespeelt is dat ik op een super gave baan gesolliciteerd heb (waarvan ik tegen senso zei dat DE baan op m'n pad was gekomen)....maar wie weet mag ik daar wel helemaal niet op gesprek komen en om nou daarvoor deze baan te laten schieten....
    lastig lastig.....maargoed, wie weet valt de keuze wel helemaal niet op mij, dan is 't niet zo lastig meer, haha! :D

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, en sorry voor 't lange verhaal.....
    (en geloof me, dit is echt nog maar een samenvatting! ;))

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat zegt je gevoel masu?
    het lijkt mij wel een leuke baan, maar wil je tot zo laat werken en mij lijkt het heel lastig om net te weten waar je terecht komt.
    maar wat jezelf zegt je kan wel wat met je opleiding doen, maar is dit echt wat je graag wil?

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ja ik heb wel altijd iets in de hulpverlening willen doen en ik werk graag met jongeren die een beperking hebben. Ik vind het helemaal niet erg om tot 9 uur te werken, ik vind het veel erger om om 8 uur 's morgens te moeten beginnen, hahaha! :D
    Dus ik denk dat het een ja wordt...

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, klinkt leuk die baan! maarjah wat doe je met DE baan? als je gevoel zegt dat het goed is dan is het goed natuurlijk en ga ik heel erg voor je duimen dat je het wordt! :D

Veel plezier op het feest vanavond en geniet er van!

@hier, de fles van 18.30 uur ging schoon op dus hij komt uit op 670 cc denk ik vanavond. Nou ja als het morgen dan maar weer beter gaat vind het nl. wel weinig, maar zo'n dagje er tussen kan vast kwaad.

hier hebben we vanavond een soepje met stokbrood gegeten, en jullie?

Kan natuurlijk niet achterblijven met fotospam, dus hier komt hij :D

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Haha, deze bank was ook niet zo duur hoor, ook met het oog op ons kleine monstertje die waarschijnlijk toch de hele bank zal slopen :p

@Senso; Wat een onwijs mooie foto!!! Vind hem echt gaaf, gewoon even kijken of Jos inderdaad morgen beter drinkt.

@Masu; Klinkt wel heel gaaf die baan. Ik denk dat ik mezelf er toch maar tot zou zetten als ik jou was. Staat ook mooi op je CV als je in de toekomst toch iets anders zou willen.

Hier vanmiddag nog even lekker 2 uurtjes geslapen, nu net een was weg staan strijken (hoeft dat morgen niet ;)), manlief is nu naar de supermarkt want we hadden allebei geen idee wat we willen eten, ben benieuwd waar hij mee thuis komt. Vanavond gaan we naar vrienden toe, ik ben de BOB, hoop dat het gezellig wordt. Gisteren was manlief de bob en had 3 biertjes op en wilde nog een 4e nemen, maar ik wilde dat liever niet dus hij had het niet gedaan. Moest hij inderdaad blazen, hij had wel een P, maar toch, vond het fijner om zo naast hem te zitten :p (Hij heeft ook wel eens met 10 biertjes op een P geblazen... ;)) Lekker verantwoordelijk :)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, th@nks vanmiddag op bed gemaakt voordat we allebei nog een tukkie gedaan hebben ;) lekker hoor dat je nog even 2 uurtjes hebt geslapen, en nog gestreken ook! chappo (ofzo :D)

Hier een ventje die ook weleens erg makkelijk denkt over een drankje maar als het te veel wordt rij ik gewoon (drink zowat nooit)

Veel plezier op het feest vanavond! :D

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Dank je! Jij ook een fijne avond... enne.. dit weekend gaan we wel voor een deel 2 he.. het heeft nu lang genoeg geduurd :p

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Whoei!! 496!!.. (vulling ;))

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    bedankt voor je vulling Mlien! hahaha hoop dat we het redden deel II dit weekend, echt hard gaat het niet :D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Op deze manier wel hoor!

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ga er hoe dan ook voor zorgen dat we deel II redden ;) (Jammer dat er 30 seconden tussen je berichten moet zitten :p)

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahahahaha goed bezig Mlien! :D

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Haha!! Nog maar 3 pagina's

Meiden ik ga maar alvast naar bed. Jamie heeft allemaal blaasjes/blaren in zijn mond en zijn gehemelte kapot. Dikke rode ogen en heel veel pijn dus morgen met hem naar de HAP. We zagen het te laat vanavond. Hij wilde zo graag slapen maar morgen echt even met hem heen.

Fijne avond!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ok nog even een spamm.. Hier hebben Yara en Jamie hetzelde aan maar verder lijken ze niet echt op elkaar of wel?

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaaaah arme Jamie, ben benieuwd wat ze bij de HAP zeggen. Vind ze eigenlijk wel dezelfde vorm hoofd hebben en dezelfde neus :D

Welterusten alvast! hoop voor je dat je ukkies lekker slapen

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hmmm nou ja * zwaai en welterusten * ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeee meiden!

@mamalijntje, wat een mooie foto! Ik vind ze inderdaad niet echt op elkaar lijken. Als je niet weet dat het broer en zus is, dan zou je het niet zien.

@mlien, goed bezig jij met je vulling! Maar we gaan het redden hoor! :D
    Veel plezier op je feestje!

@senso, wat een mooie foto van Jos! En ik zal weer niet zeggen dat ie zo'n mooie bos haar heeft! ;)
    Echt stoer, Amy heeft net een paar van die plukjes (en heel licht haar), dus dat lijkt nog niet zo heel veel.:)

@hier, Amy gaat bij ons thuis slapen, dus we hebben haar weggebracht om half 8. Kon ik meteen ff met ons pap en mam over die baan praten en wat zij vonden dat ik ermee moest doen. Ze vinden het allebei wel iets voor mij en vinden ook dat ik deze kans moet grijpen. Dus wat mij betreft wordt 't een go! ;)
    Daar hebben we wel een tijdje over gedaan, dus we zijn eigenlijk net thuis daarvan....;)
    En nu zijn we dus in dilemma wat we ermee gaan doen....gaan we nog naar het feestje of lekker op de bank hangen....moeilijk moeilijk.....

Deel Deze Pagina