Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zo ben ook weer terug!! Avond is goed verlopen
    Dames zelf lekker geflest.. Pyjama aan slaapzakje en in hun wagenbakjes gelegd, muziekje aan en na 1 x speentje weer te hebben gegeven hebben ze heerlijk geslapen. Werden wel wakker van het overhevelen naar maxi maar in auto sliepen ze weer en thuis in hun bedje ook weer jeeeeej! T heeft het ook heel goed gedaan!! Dus voor herhaling!!

Senso: waauwww hele mooie foto moet je inzenden voor baby van de maand!!

Mamalijntje: jeetje heftig enig idee waar dat vandaan kwam? Heeft die iets gegeten waar die misschien niet tegen kan??

Meiden ik ga ook pitte

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ook!
    We zijn niet meer weggegaan, maar ik ben met m'n dekentje op de bank gaan liggen....hoezo ouwe-lullerig....;)
    Nu duik ik dus lekker m'n bedje in.

Tot morgen meiden!
    En mamavan3, veel plezier morgen op de meeting!

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @mamalijntje; Wat vervelend zeg voor Jamie, hoop dat ze er wat aan kunnen doen bij de HAP. Ik vind ze nou ook niet direct heel veel op elkaar lijken hoor!

@All; Ik ben ook weer thuis! :p Nu lekker slapen ;) *moest toch even vullen he... :p*

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!

Wonder boven wonder slaapt Yara nog! Jamie heeft vanaf 5 uur bij me gelegen en ligt nu op de bank. Hij is behoorlijk beroerd! Dus straks naar de HAP.

Nu even rustig wakker worden en de hele dag niks doen.. Nergens zin in.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Gooooooodmorning ladies!

@Masu,bagage zou zo een actie van ons kunnen zijn om lekker thuis op de bank te blijven :D je hebt goed nagedacht over de baan en je bent enthousiast dus ga hopen en duimen dat je het wordt!

@mamalijntje, je hebt een goeie nacht gehad! Fijn :D succes bij de HAP

@mv3, fijn dat het zo goed gegaan is gisteravond! Veel plezier op de tweelingmeeting! :)

@mlien, goed bezig met je vulling maar om 3.38uur??:$ Doe normaal gekkie en duik je bed in :D ben je nu niet een beetje brak?

@hier, goeie nacht gehad. Jos had z'n papfles helemaal leeg om 23.00 uur en ligt nu nog steeds te slapen ;) wel al 2 x even wakker geweest maar hij wil er nog niet echt uit zo te zien hihihi ik lig ook nog in m'n bedje :)

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Bagage = hahahaha (handig zon iPod) :(:(

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    haha geweldig!
    O wat fijn dat Jos nog slaapt! Tijden lijken weer te keren...

--

Hier net Yaartje in de tummy gedaan. Nu ligt ze te slapen. Is het enige waar ze geen last van heeft. Bad/douche is ze altijd heel lang aan het huilen daarna.

Jamie ligt nog op de bank. Straks naar de dokter.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jaaaaa zo'n Ipod zorgt voor hilarische zinnen af en toe :D

Jos slaapt inderdaad weer beter gelukkig gister overdag ook al 4 uur achter elkaar hij was doodmoe van de dagen daarvoor! ;)

Yara vind het zeker veeeeeeeeeeeeeels te leuk in bad die wil er gewoon niet uit, huilt ze lang door dan? Jos huilt hier ook na het badderen maar dat is maar een paar minuutjes.

Ben benieuwd wat ze zeggen bij de HAP wel zielig voor jullie mannetje hoor.. heeft hij ook koorts?

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, succes bij de dokter, ben benieuwd wat het is!
    lekker dat yara goed geslapen heeft.

mamavan3, fijn dat alles is gegaan en dat de meiden en t zich goed hebben gedragen. heeft hij het de oppas niet moeilijk gemaakt?

senso, lekker dat jos nog in bed legt/lag.
    hij zal wel genoeg gehad hebben gister.

masu, hier ook voorkeur om lekker op de bank te hangen haha

10. AHzondag

hier goeie nacht gehad en geslapen tot half 9

nu zit wesley ducktales te kijken en mooi dat hij het vindt haha

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, Wesley ook al zo lekker geslapen! en nu lekker ducktales aan het kijken, hij heeft het goed voor elkaar! :D

Denk het ook hoor dat hij genoeg had gisteren, om 9.30 uur heeft hij zijn fles gehad en die was binnen een minuut of 8 leeg, hij had trek! :$:D

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso hier ook een hongerlap vanmorgen! Die dronk ook de fles binnen een paar minuten leeg!

Sammie heerlijke ochtend dus! haha Wesley heeft het goed voor elkaar zeg!

13. AHzondag

senso, hij had gister gewoon even een dagje minder trek.
    vindt het knap dat baby's dat al kunnen aangeven.

ik heb nu speen M op de fles gezet en wesley speelde nu niet meer met zijn speen dus denk dat hij te veel moeite moest doen om te zuigen. even kijken hoe het gaat vandaag met die speen.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, mooi is dat hè dat ze dat ze dat zelf regelen. Ben benieuwd of het helpt nu je de M speen hebt.

@mamalijntje, hahaha jij ook zo'n hongerlapje! hoe laat ga je naar de HAP?

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    We gaan vanmiddag. Manlief heeft nachtdiensten en hij moet even slapen. Jamie is niet doodziek maar moeten wel echt even heen. Hij komt amper van de bank af.

16. AHzondag

mamalijntje, sneu voor jamie.

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Succes bij de dokter straks!

@Senso; Fijn dat Jos zijn fles vandaag helemaal leeg dronk. Hopelijk blijft hij dat de hele dag volhouden. Fijn ook dat hij weer lekker uitslaapt! :D

@Sammie; Wij zijn ook pas over gegaan op een grotere speen, inderdaad ook nadat hij steeds aan het spelen was met zijn speen en vreselijk lang over zijn flessen ging doen.

Hier nu pas uit bed :D, wel even een tussenstop gemaakt voor de fles om 9:30, maar daarna hebben we nog even 1.5 uurtje geslapen :D. En jup, jullie lezen het goed, de fles om 9:00, de bv is helemaal over, ik sta (zo goed als) droog. Ik vind het ook wel goed zo hoor, daar niet van, maar ja, het is wel weer een periode die je afsluit, vond het toch, zeker 's 's ochtends, altijd heerlijk omdat hummeltje zelf te voeden. Kian maakt nu ook nachten van 12 uur achter elkaar en ik vind het echt heerlijk! :D

Kheb Nachtzon hier ook al even niet meer gezien?

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Brak ben ik niet, sowieso omdat ik natuurlijk niks gedronken had en ik heb nu alsnog zo'n 6 a 7 uurtjes geslapen, alleen iets verschoven :p. Maar als we zo doorgaan gaan we die 500 makkelijk redden vandaag :D.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mlien o wat heerlijk zo lang slapen! en zonde van de BV maar je hebt hem toch een poosje kunnen geven! En ach FV doet het ook prima toch!

Meiden even voor jullie allemaal geniet van het het lange slapen haha!! Hier slaapt yaartje heel veel maar onze draak is een vroege elke ochtend.

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nacht trouwens idd lang niet gezien!

--

Net de zalm eruit gehaald. Wij eten pasta met zalm en spinazie met roomsaus vanavond jammmieee

Deel Deze Pagina