Oeehhh, dat klinkt lekker zeg! Ik heb nog geen idee wat wij gaan eten vandaag, maargoed, we moeten toch ook nog om weekboodschappen vandaag. Genieten van het lange slapen doe ik sowieso wel ja, vind het zo fijn dat Kian zo goed meeveert met al onze activiteiten!
Ja dat kan ik me voorstellen! Echt genieten! Zit me net te bedenken dat ik veel meer zin heb in krulspagetti haha... jammer morgen maar maken. Gaan jullie nog iets doen vandaag?
Boodschappen, wasje opruimen, wasje draaien en opruimen in huis, stelt allemaal niet zo heel veel voor, maar het moet wel even gedaan worden (des te minder hoef ik morgen te doen )
Ik zeg een typische zondag dus! -- Ik wilde gaan sporten maar dat wordt morgen avond ben ik bang. Heel misschien dat ik toch even ga als we van de HAP terug zijn. Wil even eruit. Ben alleen maar wezen werken/ziek kind en huishouden.
Snap wel dat je ook even iets voor jezelf wilt ja. Ik zat er gisteren echt even doorheen dat ik even wat tijd voor mezelf nodig had. Ik ben gewoon een uur onder de douche gaan staan en toen was het ook goed, haha! Heerlijk. Ik heb mezelf nu net al aangekleed dus dat vind ik al heel wat. Ik moet alleen echt mijn haar zo nog op een of andere manier in bedwang zien te houden, moet het maar even goed nat maken en er een elastiekje in doen, ik lijk nu net ma Flodder
Goeiemor......middag alweer! hahaha! Heerlijke nacht gehad en lekker in bed gelegen tot half 12, haha! Amy sliep bij ons pap en mam en ze heeft tot kwart over 9 geslapen, zeer relaxed voor hen dus! @mamalijntje, was Jamie als baby zijnde ook al zo'n vroeg vogel? Want nu prijs ik me gelukkig met een dame die lekker kan uitslapen, maar wie weet veranderd dat nog wel.... Heel veel succes vanmiddag bij de HAP met hem! @nachten, wow wat een goede nachten zie ik allemaal voorbij komen! Goed van al onze babytjes zeg! @mlien, aan de tijd te zien dat je hier was was het een gezellig feestje! En fijn dat Kian zo goed mee gaat in jullie schema. @senso, jij ook al zo'n goeie nacht! Fijn hoor! @vandaag, er zit een wasje in de machine, die ga ik zo ff ophangen (en eerst de was die nog op 't rek hangt opvouwen), daarna nog een wasje draaien. Ondertussen Amy ophalen, vanmiddag langs s-ouders en 's avonds naar de dansles. Eerst kijken bij salsa en merengue samen met Amy en daarna onze eigen les. Dus toch wel weer een vol programma...
@Masu; Heftig hoor voor de zondag, haha. Waarom ga je kijken bij het dansen, puur omdat je het leuk vind of omdat je misschien zelf wel in een andere stijl wil gaan dansen?
We gaan gezellig hier verder meiden; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/307643-mei-juni-ukkies-deel-ii.html#post11057989
Ik help! Ik help! We gaan kijken bij het dansen omdat we eventueel die cursus ook willen gaan doen. We vinden de tijd alleen gewoon k*t uitkomen, op zondag van half 6 tot half 7 en daarna dus onze goudster dansles van kwart voor 7 tot half 9. Dan zijn we wel erg veel aan 't dansen op 1 dag.... Maar we zullen eens kijken of 't ons uberhaupt aanspreekt.