ik moet er echt nog niet aan denken dat er alweer een dokter of gyn aan mn doos gaat zitten.. Ik heb echt nog wel pijn daar beneden.. hoe snel was dat bij jullie weg? Het voelt echt aan alsof er iets gekneusd is. Wanneer ik tegen mn rechter bil aan duw doet het onder bij mn linkerbil echt pijn AU!!!
@kibbeling: het zou best kunne dat je wat gekneust heb tijdens de bevalling! Ik heb mijn staartbotje gekneust tijdens de bevalling en zonder pijnstilling kan ik niet lopen zitten of opstaan. Mijn gyn zei dat het een dikke maand kon duren voordat de pijn wat minder zou worden. Mooie foto trouwens!!!Had ook graag bellypainting willen laten doen op de 9maanden beurs, ma vond mijn buik nog niet rond genoeg voor een mooie tekening. @sammie: gefeliciteerd! wanneer mag de spiraal er nu in? xxx
@Kibbeling; Bij mij voelt het niet meer gekneusd of iets aan, heb alleen af en toe nog zo'n 'los' gevoel, dat zullen de uitgerekte spieren wel zijn die ik voel. Heb tot zo'n 4 weken last gehad van een plek in mijn perineum waar ik ietsjes gescheurd was, gelukkig daar nu geen last meer van. @Adorable; ik denk dat dat stukje over de bellypainting voor mij bedoeld was, jammer dat je het niet meer hebt laten doen. Dit was een cadeautje van mijn man voor moederdag, vond het echt erg leuk! Hier een heerlijke nacht gehad, kleine man heeft om half 10 gedronken, toen ik naar bed wilde om 11 uur heeft hij nog een paar slokken genomen (dan leg ik hem altijd nog even aan zodat ik mijn maximale rust kan krijgen) en hij heeft geslapen tot 6 uur, toen had hij weer zo'n moeite met poepen, dus toen heb ik hem gelijk gevoed en hij ligt nu nog steeds te slapen, ga hem dus zo eens pakken, ben er zelf net uit en heb ontbeten. Ben alleen wel om 5 uur even uit bed gegaan om rechts af te kolven want die stond werkelijk waar op springen! Kwam in 5 minuten tijd dan ook 150 ml uit! Gisteravond echt de schattigste slofjes voor Kian besteld, ik heb nu alleen van die zachte, maar die vind ik vaak niet leuk bij zijn kleren passen, dus nu 'echte' slofjes besteld. De maatvoering is als volgt; 0 tot 6 maanden is 10.5 cm en 6 tot 12 maanden is 12 cm. Wij hebben Kian zijn voeten opgemeten en ze zijn nu al 10 cm dus ik heb de slofjes van 12 cm maar besteld. Zou iemand van jullie ook een voetje op willen meten voor mijn vergelijk?? Ik ben zo benieuwd of die van Kian groot zijn (mijn man heeft maat 50 vandaar...) Dit zijn de slofjes; Bekijk bijlage 166854 Ga nu snel voeden
Wat is het stil hier vandaag!!!! Ben net naar Zuidplein geweest (normaal 10 minuutjes lopen maar ben toch echt met de auto geweest in dit weer!) een klein beetje geshopt en de babydozen opgehaald, ga ze zo maar uitpakken!
Mlien, wij waren ook weer de hele dag op pad haha ik heb wesley's voetjes opgemeten en die zijn 8cm nu, vindt het best groot. kian heeft wel grote voeten. was het winkelen nog leuk? Masu, heb je swaddle me al binnen? heeft het al gewerkt? heb je ook een beetje een goeie nacht gehad? Kibbeling, jij nog wat leuks gedaan vandaag? Nachzon en adorable, jullie zijn ook stil! Ego, vandaag heb ik de spiraal laten zetten en wat deed het pijn zeg! de gyn zei het voelt als een wee, nou weet niet hoe die voelden aangezien het zo snel ging maar het was alles behalve fijn haha! maar voor die 5 jaar bescherming was het wel waard. denk dat het ook zo'n pijn deed omdat ik echt pijn in mijn buik heb en dan die eendenbek erin klem op je bm. van de spiraal erin zetten heb ik niks gevoelt haha!! mijn zus zei ow het deed geen zeer he! blijkbaar ben ik nogal kleinzerig of zij is daar onder dood hahaha.. verder hebben we een draagzak gekocht van chicco. straks even proberen met wesley erin. ook heb ik een slaapzak gekocht maat 60 wel wat te groot even een beetje innemen. hoop dat ik het in combi kan gebruiken met de puckababy.
@Sammie; Hoop dat je een leuke dag gehad hebt!! Wat jammer dat het spiraal zetten zo'n zeer deed! Ga je hem ook 5 jaar laten zitten of willen jullie nog een 2e kindje de komende jaren? Haha, je zus zal van onder dan wel dood zijn Vergeleken met Wesley zijn voeten zijn die van Kian dan toch wel een stukje groter ja. Hoe zit het eigenlijk bij de rest van de meiden mbt een volgend kindje? Ik weet sowieso van Masu en Nachtzon dat er geen meer komen... Wij willen heel graag nog een tweede kindje (ik zou nog wel een derde willen ook, maar dat zien we dan wel ) maar we weten nog niet wanneer, het kan zomaar zijn dat we over een jaar al denken van het zou wel leuk zijn, maar het kan ook zomaar nog 3 jaar duren. Ligt er ook een beetje aan hoe het financieel allemaal gaat lopen. Heb het er gisteren met manlief over gehad en we hebben wel besloten om voor het spiraaltje te gaan (ja Sammie, zelfs na jouw verhaal nog ), als we dan toch vrij vlot weer een kindje willen kan die er tenslotte ook gewoon weer uitgehaald worden. @Sammie; Had je eigenlijk nog een eigen bijdrage voor het spiraaltje en zo ja hoeveel was dat?
Mlien, ik heb hoefde niks bij te betalen bij de spiraal. als je 3sterren bent verzekerd wordt het volledig vergoed. wij willen wel twee kinderen als het lukt. denk dat als wesley 2jaar is de spiraal eruit gaat en dan weer gaan beginnen met het oefenen haha
whehe, ik ga voor een vierde hoor als ze allemaal zo lief zijn als onze dochter, dan doe me maar een voetbalploeg (geintje hoor) maaar theoretisch is het wel mogelijk dat ik nog eens biologische mama wordt, aangezien ik mn eitjes ga doneren
@Sammie; ik zit niet bij zilveren kruis, maar heb ook wel een goeie aanvullende verzekering, dus hoop dat hij dan voor mij ook volledig vergoed wordt, ik weet dat ik bij de nuvaring wel altijd een eigen bijdrage had. Leuk dat jullie over een paar jaartjes ook nog voor een tweede willen gaan!! @Nachtzon; heel veel succes met je elftal!!.. Wat bijzonder dat je ei-donor wordt! Lijkt me wel een moeilijke beslissing, wetende dat er dan kindjes van jou rond kunnen lopen waar je zelf niet voor zou kunnen zorgen en misschien niet eens vanaf weet, zou ik denk ik niet kunnen. Kian heeft hier vanavond eindelijk een paar luiers helemaal vol gepoept, waar je als mama al wel niet blij van kan worden @Masu, kibbeling en adorable... waar zijn jullie??
Adorable dan zou het bij mij toch ondertussen al een eind minder tot aan weg moeten zijn? Stijn is alweer een maand Moet wel zeggen dat als ik in beweging ben het na een tijdje wel gaat maar zodra ik dan weer een tijd stil heb gezeten voelt het weer helemaal stijf.. Maar ach ik geef het de tijd als het maar weg is voor ik ga werken anders kan ik echt niet bukken.. Mlien het zit ook een beetje rond die plek zeg maar en daar zat ook mn zere hechting.. Wat een lekker nacht heb jij achter de rug zeg! Leuke slofjes! Mijn man heeft hier maat 46 en Stijn heeft ook grote voetjes moet ik zeggen heb ze niet opgemeten maar bij zijn geboorte waren ze zo groot als mn wijsvinger Als ik er morgen aan denk zal ik ze proberen op te meten. Wij zijn naar het Alexandrium geweest ook vanwege de regen. Sammie vanmorgen belde mn zus al om 9 uur in de veronderstelling dat ik al uit bed was Niet dus We zijn samen wezen winkelen in het Alexandrium en daarna bij haar thuis even chillen en de kids konden zo even slapen (zus stiekum ook) en daarna nog even naar de bieb voor neefje en toen bij mams wezen eten. Wie weet is zij daaronder gewoon dood!! Een eendenbek in je doos is echt geen fijn gevoel hoor of je nou wel of geen pijn in je buik hebt. Volgend kindje wij willen nog wel een 2e kindje maar we hebben besloten om daar een paar jaar mee te wachten tot Stijn wat groter is en we het financieel wat op een rijtje hebben. Dus dat duurt nog zeker een jaar of 2 misschien wel 3. Nacht je weet nooit wat de tijd je gaat bezorgen. Maar een voetbal ploeg moet ik toch ook niet aan denken Gaan ze net als bij Feyenoord tegen je stemmen en lig je er uit gaan ze een nieuwe mama zoeken Hier vanmorgen vroeg op stap gegaan en waren beetje laat thuis. Eerst shoppen met zus, bij zus ff chillen, naar de bieb met neefje, thuis eten halen voor Stijn door naar mams Stijn daar vast heen brengen voor flesje, manlief halen van werk (vond het zo sneu hem te moeten laten fietsen in de regen) weer naar mams daar eten, langs zus vergeten spullen ophalen en toen eindelijk weer thuis!!
gmorgen dames *geeuw*... Jolien heeft van 21 uur tot 1:30 geslapen en dan nog eens tot 6:30 en wou dan niet meer slapen, ben dus met haar opgestaan dat manlief eens kan uitslapen, leg haar in haar stoel en wat blijkt, binnen een minuut ligt ze te ronken... bléééh, kwil ook slapen kga dus dadelijk op de bank
Nacht dat zul je altijd zien.. sta jij op en valt de kleine in slaap. hier gisteren had Stijn bedacht dat hij niet helemaal wilde gaan slapen... Ik heb het na 00.30 uur zien worden en vanmorgen was onze kleine man er alweer om 6.30 uur. Ik ben lekker blijven liggen en heb net zo lang gewacht tot manlief eruit ging voor hem (hij lag tenslotte op tijd in bed gisteren en sliep lekker) Vandaag gezellig straks wat drinken met collega's/vriendinnen, later nog een vriendin op bezoek en verder nog even eten voor vanavond halen (eerst maar eens bedenken wat..) Fijne dag allemaal
@Kibbeling; Ben erg benieuwd naar de lengte van de voetjes van Stijn Het was gister echt binnenwinkel weer ja, voor jullie is het Alexandrium dan natuurlijk veel logischer, ik kom daar eigenlijk nooit, Zuidplein vind ik ook echt een bagger winkelcentrum met het volk wat daar rond loopt maarja.. is lekker dichtbij he! Jammer dat Stijn zo moeilijk ging slapen gisteravond! Leuk dat jullie ook nog voor een tweede kindje willen gaan, eigenlijk een beetje dezelfde situatie als bij ons, eerst financieel alles helemaal goed regelen en dan is er ruimte voor een tweede. Fijne dag vandaag! @Nachtzon; Klinkt niet eens als een hele slechte nacht toch? Wel lekker dat je nog even een dutje ging doen! Hier ook niet zo'n beste nacht gehad, Kian kwam om 5 uur voor een voeding en had daarna echt enorm last van krampjes, dus veel slapen zat er niet voor me in helaas! Gelukkig is hij nu wel echt knock out en kom ik even aan mijn rust toe, misschien vanmiddag nog een middagdutje . Vanavond hebben we een feestje van een vriendin dus dan zal het zeker niet vroeg gaan worden, Kian gaat gewoon mee, ben benieuwd!