Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Gisteren lag UPC er dus uit bij ons, dus ik had geen internet!:x
    Heb nu dus 3 pagina's terug te lezen. Dat ga ik zo doen en dan reageer ik ff op iedereen.

Maar laat ik, lekker ego, eerst ff beginnen met over mezelf te vertellen! :D
    Amy heeft het de afgelopen 2 nachten zo goed gedaan! Telkens 1 keer gekomen 's nachts voor de voeding (eerste nacht half 4 en afgelopen nacht om 5 uur) en helemaal geen krampjes meer!
    Sterker nog, gister heeft ze gewoon 4!!!! poepluiers gehad!
    Die sab simplex druppeltjes doen hun werk dus goed, misschien wel te goed, dus ik heb sinds vandaag de dosering maar iets aangepast. 5 druppels ipv 10 is misschien beter.
    Maar het is zooo fijn dat ons meisje er geen last meer van heeft!
    Ze is weer lekker vrolijk, kijkt volop in 't rond en probeert alles te grijpen wat je in haar bereik legt, haha! :D

Afgelopen nacht ook voor 't eerst ingebakerd met die doek. Aanvankelijk protesteerde ze ertegen, ze is zoiets ook niet gewend natuurlijk, maar uiteindelijk heeft ze heerlijk geslapen en kwam ze dus pas om 5 uur voor voeding (normaal rond 3 a 4 uur). Dus ik ben heel benieuwd wat het verder gaat doen, maar 't lijkt te werken! :D

Nou, ff snel alles teruglezen hoor meiden....

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Wat heerlijk dat je meisje nu zo ontzettend tevreden is! En wat ontzettend vervelend dat je internet er uit lag gisteren, vond het al zo raar dat je niet gereageerd had!

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hallo
    ik kom niet uit jullie vorige topic maar heb wel een mei ukkie :D
    mag ik mij ook melden hier?
    als jullie dat ok vinden zal ik mij even uitgebreid voorstellen ;)

gr

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Natuurlijk mag je mee komen kletsen BabyBergen!! Welkom bij de club! :D

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Pff, alles teruggelezen, maar ik weet het nu al niet meer wat ik allemaal gelezen heb...ik ga toch een poging wagen!

Allereerst, wat leuk om te zien hoe jullie eruit zien. Dat heb ik me wel eens afgevraagd en je maakt toch een beeld van iemand en dan vind ik het wel super leuk om een fototje van jullie te zien hoor!
    Zal er ook eens eentje plaatsen, want dan kan ik natuurlijk niet achter blijven he!;)

@sammie, ik had al gehoord dat het plaatsen van zo'n spiraal echt pijn deed. Maar je hebt 'm nu en daar gaat het om, lekker 5 jaar beschermt! Ik zie er toch maar vanaf, ga maar gewoon weer aan de pil. Die onderkant is echt nog zo gevoelig, ik durf er gewoon niet aan te beginnen (ik weet 't...watje....)

@mlien, wat dapper dat je toch voor die spiraal gaat! In feite is 't ook maar een beetje pijn en dan ben je wel super lang beschermd en niet meer ongesteld volgens mij he? Dat lijkt me wel echt super fijn!
    Ik baalde echt dat ik gister niet op ZP kon! Haha, ik moest gewoon afkicken! ;)

@kibbeling, het doet bij mij ook nog wel zeer daar beneden hoor. Dus voor mij ook geen gefrunnik daar! Jij hebt ook weer een drukke dag vandaag! Veel plezier he!

@nachtzon, hoe gaat 't met je bv? En met de kleine Jolien?
    Wie weet wel een 4e kindje voor jullie dan?

@hier, een drukke dag voor de boeg. Vanmorgen naar de fysio geweest, dadelijk komt mijn nicht op de thee, daarna ga ik langs bij een vriendin en vanavond naar de kermis (het is kermis in ons dorp). Druk druk druk, maar wel gezellig.
    Ergens zou ik mijn huisje moeten poetsen maar ach....geen zin in vandaag!:p

@babybergen, stel je maar eens voor dan! :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, ga straks je babysite bekijken hoor...ben nieuwsgierig!:D

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; foto!!!! ;) Het is niet zeker wat er gebeurd als je een spiraaltje hebt, het kan inderdaad zo zijn dat je geluk hebt en niet ongesteld wordt, maar er zijn ook zat meiden die wel gewoon nog ongesteld worden. Dat is dus puur een kwestie van afwachten. Mag manlief ook nog niet bij je in de buurt komen? ;)

Ik heb net de huisarts dan ook maar gebeld voor het spiraaltje en ik kon zelfs vanmiddag nog terecht (normaal als je eens een keer snel wilt moet je minimaal 3 dagen wachten dus was nogal verbaasd!). Ben benieuwd wat hij adviseert mbt het laten plaatsen...

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, manlief is de enigste die daar in de buurt mag komen! ;)
    En dan nog heeeel voorzichtig, haha!

Eerst ff Amy spam:

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zal er maar een fototje bij doen dan he:

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mijn andere grote liefde!

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wat een schatjes! Hoe heet je hond? Mooie sokken ook ;)

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Hier opzich wel een goeie nacht achter de rug, Davut kreeg om 23.30 zijn laatste voeding en vieldaarna in slaap en werd vanmorge om 6uur weer wakker:D

Ben ook begonnen met kolven, zodat hij straks gewoon mamamelk kan drinken als ik de curettage krijg.

Even een vraagje voor de mama's die bv geven. Hoe is jullie kleintje overdag? kan ie lekker zelfstandig in de box blijven liggen of sleuren jullie um de hele dag mee? Davut kan overdag echt niet alleen liggen, hij slaapt alleen als ik hem vast heb, in de box gaat ie huilen en dat gaat zo de hele dag door, weet niet zo goed wat ik ermee moet doen, vind het zo zielig om hem te laten huilen en heb ook het idee dat het niet echt lijkt te helpen want hij huilt gewoon door tot dat ik hem pak.... Hoe gaan jullie hiermee om?

xxx

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En tenslotte ikke en manlief (incl bellypaint!):
    (ik heb ook een Mark kibbeling ;))
    Ik blijf maar posten...ff de schade van gisteren inhalen hoor!
    (jullie zullen weten dat ik er weer bij, ha!:D)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mmm, foto weer op z'n kop, maar ik weet niet hoe ik 't aan moet passen.
    Dus, beeldschermen een kwartslag draaien meiden. :D

@mlien, ons hondje heet Taco!

@adorable, klinkt als een zeer relaxte nacht! Balen dat Davut niet rustig in de box kan liggen. Ik geef dan wel geen bv, maar kan je wel mijn ervaring vertellen. Amy had dat ook een tijdje geleden, maar nu is het opeens over. Dus wie weet gebeurt dat bij jou ook wel!

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Nou ik ben natasja, 31 en samen met mijn man en kind de familie Bergen :D
    Wij zijn noord-hollanders (verbasterde amsterdammers) en hebben 1 hond(je) , terrorpoes en 1 paard
    Onze meid Cheyenne Jolene is 31-mei geboren, zij is ons 3e kindje
    Helaas met haar 2 broertjes als sterretjes aan de hemel

We hebben samen als hobby , fotografie en zijn dus gek op foto's maken en spammen

en wat jullie nog meer willen weten , dat hoor ik dan wel :D

ideetje bij ons:
    http://94.100.118.130/1323750001-1323800000/1323798701-1323798800/1323798763_5_Agqz_1.jpeg

onze prachtige mooie meid
    http://94.100.124.4/1354850001-1354900000/1354882101-1354882200/1354882192_5_FZEH.jpeg

en m'n paardje
    http://94.100.120.158/1349550001-1349600000/1349586401-1349586500/1349586498_5_7N1Z.jpeg

onze hond en poes
    http://94.100.116.14/1274650001-1274700000/1274676501-1274676600/1274676508_5_CFbY.jpeg

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een heerlijk poppetje!

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wow die slaapt al snel door!

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een mooie paint!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @babybergen, welkom hoor!
    Ja, die bellypaint was ook super leuk om te doen.
    Wat erg om te lezen dat je al 2 sterretjes hebt....heftig hoor!
    Gelukkig nu een mooi en gezond meisje.
    Schattige foto's :D en wat liggen jouw hondje en poes vredig naast mekaar! Kunnen ze goed met elkaar opschieten?

Er zijn hier idd een aantal meiden met super voorbeeldige kindjes die gewoon de mama's al een hele nacht slapen gunnen. Die van mij doet dat helaas ook nog niet hoor! :p

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; wat leuk die foto van jou en je man!! Merk dat je de schade aan het inhalen bent, lekker toch!

@Adorable; hihi per ongeluk in het andere topic al op je vraag gereageerd!

@Babybergen; ook leuke foto's!! En ook een hele beestenboel thuis, hihi een terrorpoes!! Zou de naam van onze kat (Chuckie) goed bij passen :D.. Ook een heerlijke foto van je kleine meid!!

Hier een foto van onze kat Chuck met konijntje Binkie (samen spelen vinden ze erg leuk);

Bekijk bijlage 167160

Deel Deze Pagina