Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    En dan kan ik ook niet achter blijven met een foto van manlief (gelijk maar trouwfotospam)... en daarna heb ik denk ik wel weer genoeg gespamd :p

Bekijk bijlage 167164

*kwaliteit krijg ik niet beter :(*

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    dank je wel

poes en hond kunnen sinds kort na 10 jaar eindelijk met elkaar overweg :cool:
    maar komt ook omdat ik altijd 2 honden heb gehad, altijd een grote erbij en wij 4 maanden geleden daar afscheid van genomen hebben
    voor poes kwam er toen wat meer " rust" in huis (zij is de baas hoor)
    en ging ineens spontaan naast de hond liggen :cool:

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hahawat een leuk stel zeg! en lekker apart ook!

hihi ja chuckie ook zo een monster dan?
    onze poes heet osama bin pussy
    maar haar roepnaam is gewoon snoepie ;)

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een bekende foto........alsof ik die ergens op hyves gezien heb....
    heb je deze toevallig laten maken door In-portret ofzo? of misschien wel een andere fotograaf uit m'n lijst.....

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Babybergen; onze kat is af en toe ook een terror beestje ja, maar kan ook heel lief zijn hoor ;). Trouwfoto's zijn gemaakt door Ingeborg van Bruggen.

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hmm nee dat zegt mij dan weer niks...naja misschien iets wat er op lijkt dan
    ik dacht zo met die achtergrond de foto te herkennen

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    BB; geef jij borstvoeding of flesvoeding?

Ik geef zelf bv, moet alleen nog op zoek naar een goeie fles, vind de Avent te snel gaan (als ik gekolft heb).

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Fles,nadat borstvoeding mislukt was :(
    ik heb de tommee tippee flessen, die lijken het meest op de borst zeggen ze

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

zo masu kunnen wel merken dat je weer internet hebt hahaha ;)
    wat goed dat amy zo lekker geslapen heeft en ja inbakeren vinden ze idd niet zo leuk, maar het went snel hoor.
    leuke foto met je man! vind je bellypainting nog steeds heel leuk!
    wat die spiraal betreft het is echt voor iedereen anders.
    de een heeft pijn en de ander voelt niks.

mlien, hoeveel konijnen hebben jullie?
    ook leuk foto's van jullie te zien, maar die had ik op hyves al gezien natuurlijk! ik kian wel groot op de foto hoor, in welke maat zit hij nu? volgens mij is het zo dat je bij de koperspiraal gewoon ongesteld wordt en bij de mirena spiraal niet, teminste dat is wat kan gebeuren hoeft ook niet bij iedereen zo te zijn.

BabyBergen, Welkom en gezellig dat je erbij bent. fijn dat jullie nu een prachtige dochter hebben! leuke foto's allemaal!
    weetje wel meteen met wie je praat.

Adorable, op jou vraag had ik ookal gereageerd in bet andere topic ookal geef ik geen bv.

@hier wesley heeft weer lekker goed geslapen van 23.30 tot 7.00uur flesje gegeven daarna weer geslapen tot 10.15 want toen kwam mama hem wakker maken haha.. het is een echte slaapkop. slapen jullie kindjes ook zoveel?
    wesley wisselt het een beetje af de ene dag slaapt hij mega veel en de andere dag is hij de hele dag bijna wakker.

manlief s weer werken en morgen ook :(
    heb mezelf maar de opdracht gegeven om twee dozen met papieren ui te gaan zoeken. heb het enorm verwaarloosd het aflopen jaar (schaam). heb nu 1 doos helemaal klaar en morgen die andere. ga ook maar eens beginnen in mijn babyboek.

11. AHzondag

even een wesley spam in zijn tijgertje outfit!
    hij kon hem gelukkig nog 1x aan.

12. AHzondag

ik ook maar een foto van ons. het is ook een trouw foto aangezien mijn man foto maken had en dit mijn enige kans was!

was hier trouwens 12 weken zwanger.

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hier wordt overdag te weinig geslapen, ze is vaak van 08.30 tot aan ergens 14.00 soms wel 16.00 wakker
    maar het schijnt dat 6 weken echt de wakker en huil periode is
    en zoiezo veranderd het elke keer nog want de eerste 2 weken was ze met geen 10 paarden wakker te krijgen en nu dus andersom

administratie, poeh praat mij er niet van, ik ben zo slecht in papieren op ruimen! ik heb een prachtig systeem met allemaal mappen enzo
    maar ik pleur alles dus zo in een doos en 1 x per half jaar ga ik er eens aan zitten :):)
    en ik heb het nu al meer als een jaar niet gedaan dus ik zou mijn ogen uit m'n kop moeten schamen :)

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een grappig pakje zeg!

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    BB; jammer dat de bv mislukt was!

Sammie; We hebben 2 nijnen! Jouw trouwfoto is ook erg leuk! Mooie jurk had je ook! Kian is ook de ene dag meer wakker dan de ander, merk wel sinds we bij de osteopaat geweest zijn dat hij meer slaapt overdag en in het algemeen toch wel wat rustiger is, dinsdag gelukkig weer, hoop dat we daarna nog meer verbetering krijgen. Kian draagt nu shirtjes maat 56 (de meeste vallen te breed, maar lengte wordt al krap) en broekjes de meeste 50/56, 56 zit echt nog te wijd op zijn middel.

Administratie; Hier wordt dat ook eens in de zoveel tijd gedaan, meestal is het dus een rommeltje totdat ik het zat ben. Heb nooit zin om het gelijk op te bergen! Gelukkig is het niet zo erg meer als vorig jaar, toen hadden we echt overal stapels van 30 cm hoog liggen, nu maar een stapel :D

Nou ik ben bij de huisarts geweest en heb nu de pil meegekregen :( (cezarette). Ik had een vervanger want mijn eigen huisarts is op vakantie en voor zover ik hem heb kunnen verstaan (Heel fijn dat Rotterdam, dan voornamelijk R'dam-zuid) heeft hij heel vaak gezien dat de productie terug liep bij vrouwen die een spiraaltje lieten plaatsen en dat wil ik liever ook niet riskeren. Gelukkig heb je met deze pil geen stopweek, dus ik word als het goed is voorlopig nog niet ongesteld. Hoop alleen dat ik (zoals voorheen wel) niet weer slecht op de hormonen ga reageren en dus weer continu met koppijn rondloop, maar volgens hem is de dosering in deze pil zo laag dat die kans nihil is... *hopen dan maar*

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    BB welkom in onze topic :D nu hoor je er ook gewoon bij :)
    ik heb ook een meisje, ze heet jolien :D (eerst jolene, maar dan toch jolien gekozen :p) en mn man heet steven. Ik zie dat je, net als ik, ook twee sterretjes hebt... waren het ook tweelingen? ik heb mijn tweelingen in de 18de week verloren... jammer genoeg door mijn geweldadige exman die mij enorm sloeg die avond voordien...
    Je fotootjes zien er leuk uit en wat heb jij ook een mooi meisje :D
    Jolien was 4 weekjes te vroeg, zou dus normaal ook een juni kindje geweest zijn :)

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Welkom BB:D Leuke foto's!!!
    Wat fotografeer je zoal of heb je geen speciale voorkeur?
    Davut is ook nog geen doorslapertje hoor hihi, heb denk ik gewoon geluk gehad vanacht, heb hem gisteravond voor de laatste voeding ook eveb laten huilen dus hij zal wel gewoon hartstikke moe zijn geweest, normaal gesproken wordt hij 1x per nacht wakker ( wat natuurlijk ook helemaal niet veel is:p )

Wat leuk om iedereen eens te zien op de foto hihi, zo krijg je weer een heel ander beeld van iemand! Zal eens kijken of ik een foto van manlief en ik samen heb

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Zo hier dan een foto van manlief en mij, is wel al een wat oudere foto, steeds als we foto's maken staat of hij of ik er niet op haha:p

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Adorable; leuk om ook een foto van jullie te zien! :D Hoe doe jij het trouwens met de bv, ik stop altijd een doek onder in mijn bh omdat anders als hij drinkt mijn hele bh nat is... Ook last van?

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    dank je
    wel apart zeg dat jolene en steven , naam, ook bij jou voorkomen op een bepaalde manier
    ja ik had een 1 eiige tweeling, 2 jongens, ryan en steven, ze zijn met 23 weken geboren en vlak na de geboorte overleden
    wat een hufter jouw ex zeg!! maakt me woest dat te lezen! :x heb je hem wel aangeklaagt?
    had je jongens of meisjes of beide?

CJ was 3 juni uitgerekend.....3 dagen eerder maar dat kwam door het inleiden....

Deel Deze Pagina