Voor de meiden hier die ook in Spanje wonen: Waar hebben jullie een fijne box gevonden voor een beetje een goede prijs? Ik zie alleen maar overal van die 'zachte' boxen die me echt helemaal niks lijken.. bovendien heb je daar geen optie bij om de onderkant in hoogte te verstellen waardoor het voor een kleine baby dus uberhaupt niet handig is. Want die leg je niet helemaal onderin lijkt mij. Heb wel via amazon gewone spijlen boxen (hout of kunststof) gezien zoals we in NL hebben ongeveer, maar ben niet bekend bij amazon dus weet niet of ik dat aandurf zonder het eerst zelf gezien te hebben uberhaupt.....!
Kun je deze niet vinden misschien? Nuna Sena, Nuna Sena Mini Night, Nuna Sena campingbedje, Nuna Sena goedkoopst bij Babydeals Is een reisbedje en box in één en de bodem is in hoogte verstelbaar en is ook zo in te klappen. Ik woon zelf in italie en houten boxen zijn hier ook lastig te vinden, ik vind ze wel op amazon inderdaad. Hoor wel goede verhalen over die site je moet alleen even in de gaten houden of je bij amazon zelf koopt of via een externe aanbieder want dan komen er vaak extra verzendkosten bij
Ja zulk soort campingbedjes achtige boxen hebben ze hier ook wel alleen idd niet in hoogte verstelbaar. Vind ze zo onhandig en vaak ook klein.. :-S Zag er wel 1 in NL voor ongeveer 70 euro die in hoogte verstelbaar was die eventueel mn moeder mee kan nemen als baby artikel in het vliegtuig (gaat opgevouwen in een hoes). Maar toch met spijlen vind ik veel fijner! Kan een babytje zich ook aan optrekken en oefenen met staan straks. Maar vind het echt lastig via amazon...!
Laatst las ik ergens op dit forum dat er een Nederlandse babywinkel is die ook in het buitenland levert. Alleen nu weet ik natuurlijk niet meer welke Zou dat nog een optie voor je zijn?
Tegen mij hebben ze bij Babypark gezegd dat het tot de mogelijkheden behoort. Maar ik kan het niet zo snel terugvinden op hun website.
Ik zie wel Belgie erbij staan bij babypark. Maar Mallorca wordt een ander verhaal omdat het dan ook nog de zee over moet.. Dat maakt het lastiger! Bij Babycare zie ik geen boxen staan Amazon.es is een optie, maar geen ervaring mee..
Amazon is een prima webshop hoor! Ik woon in italie en bestel daar heel regelmatig spullen die ik hier niet kan krijgen. Altijd goed geregeld en supersnel in huis. Zo'n zachte box is trouwens wel echt een aanrader als je kindje iets groter is. Heb hem hier na 6 maanden gebruikt omdat zoontje constant z'n koppie stootte (echt heel hard, zat onder de blauwe plekken) tegen die houten spijlen onze NLse box. Als ze gaan kruipen, zitten en staan is het heel fijn dat ze zich niet kunnen bezeren in die zachte box. En optrekken deed mijn zoontje juist heel makkelijk door de handvatten. Maar voor hele kleintjes is ie inderdaad niet handig.
Dat is idd waar, maar vind het ook wel handig al voor een baby om te gebruiken. Tord waar heb jij m gekocht? Ik moet even checken of er bij amazon spanje nog verzendkosten bijkomen aangezien ik op mallorca woon.
Ik zou ze toch even bellen. Nooit geschoten is altijd mis. Ze leveren namelijk ook op de Waddeneilanden, als je zelf bereid bent om voor de extra kosten op te draaien.