En hier babbelen we weer verder, om deze reden: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html had zojuist een heel verhaal getypt bij het "orginele" gedeelte, maar jah toen ineen was het onderwerp gesloten..mooi k*t.. en nu geen tijd meer.. we moeten nu richting CB!!! kuzzzzzzzzzzzz
Tja, dat is niet leuk!!!! Moeten we weer overnieuw beginnen... Waar hadden we het ook alweer over? Oja Kelly vroeg over Niek... Ja, gister dus niet, toen sliep hij van 23:00 tot 05:30 uur. Zei al dat ik het bijna niet durfde te zeggen.... En zie hier! Maar we zien wel weer, misschien doet hij om en om??!!
Trouwens, nog een vraag... welke maat luiers gebruiken jullie? Bij welk gewicht? Ben aan t twijfelen of ik nog maatje 2 moet kopen... heb nu nog een half pak, dus dat is op voordat we naar centerparcs gaan. maar ja, wil natuurlijk ook niet dat ik daat maatje 3 ga gebruiken en dan alles misgaat omdat de luier niet past natuurlijk... Hmm, wat denken jullie? Roann weeg nu 5800gr, maat je 2 of 3 meenemen?
sep ios 5300 gr. en al aan maatje 3 bezig (waren in aanbieding bij macro, maatje 2 was op) en moet zeggen geen enkel probleem!
Nouja zeg...wat een vervelend iets. Ik vind het helemaal niet leuk zo... Nou leer ik er verder wel mee leven denk ik... Mleen, ik hoop dat het goed gaat bij het CB en dat je lieve meisje niet te veel last heeft van de prikjes. Kelly, jaha 's nachts kun je daar zo goed over nadenken over wat er mee moet enzo. En heel gek dat het ook nooit genoeg is om een keer te bedenken wat er allemaal meemoet maar dat je vaak tien keer of nog veel vaker, gaat bedenken wat er allemaal meemoet. Wij gaan in maart een weekendje naar Rotterdam en dan laten we Mara die twee nachtjes in de kinderwagenbak slapen. Maar dat komt ook doordat we daar met de trein heengaan natuurlijk dan kun je geen campingbedje meesjouwen. Eind maart gaan we en ik heb er nu al zin in. Zo ik ben gisteren dus op mijn werk geweest om afscheid te nemen van twee jongeren. Nou, volgens mij had ik er meer last van dan zij.... hahaha. Wat zijn ze toch leuk die jongeren waar ik mee werk. Ik kwam ook helemaal opgetogen thuis. Ja en gebroken en moe natuurlijk. Maar het was leuk en ik heb wel weer zin om te beginnen....jammer dat dat nog niet helemaal gaat lukken. Zou dat altijd zo zijn, dat als je wel kan gaan werken dat je er dan geen zin in hebt en dat als het niet gaat dat je dan zin hebt? Nou moet ik wel zeggen dat het werk met de jongeren me wel alweer leuk lijkt maar dat het geneuzel tijdens vergaderingen voor mij nog niet zo nodig hoeft. Wij hebben een vergadertijger als baas....daar wordt je MOE van zeg. Zo de fysio komt zo voor Mara...ben benieuwd. He Mleen, Mara en Alissa doen dat wel hetzelfde hè. Een blokkade gaan liggen uitstralen en dan hem later toch niet hebben... Lydia...toch weer om de 4 uur....maar toch, het begin is gemaakt! Miracles, tja ik weet natuurlijk niet hoe groot Roann is, maar Mara is nu ongeveer even zwaar als Roann maar die zwemt nog in maatje drie... Ze heeft dunnen billetjes denk ik . Er staat wel op het pak maat 3 wat wij hebben (we hebben zo hier en daar pakken luiers gekregen van zussen die ze over hadden) vanaf 4 kilo. Nou was er aan de andere kant nog meer getypt maar ja...wat...
Volgens consult buro gaat vrijwel ieder kind met 3 maanden doorslapen..hier hebben we dus ook nog maar gewoon een maandje geduld!
@ princi hebben wij met tim ook gedaan..hij was 5 mnd toen ben ik een weekje naar mallorca geweest en sliep hij in de kinderwagenbak. Dat ging heel goed!
Ja, ik denk ook wel dat dat goed gaat. We hebben wel expres het weekendje niet nog later geboekt omdat we anders bang waren dat ze er niet meer in zou passen, in de bak dus...
GRRR, inderdaad een K*Tsite Marleen. Gaan ze ons topia nu iedere keer sluiten als ie te lang wordt dan??? @Pampers: Roan weegt 6500 gram en heeft al een tijdje maat 3. Maat 2 werd zo klein bij zijn beentjes en in maat 3 kan hij lekker veel kwijt, hihi. Nog even een vraagje aan jullie. Roan krijgt zijn 1 na laaste fles rond 21:30, dan spelen we even met hem en gaan we in bad. Rond 23:30 voeden we hem bij. Meestal drinkt hij dan weer gewoon zijn fles leeg en gaat dan naar bed. Hij wordt dan echt pas tegen een uur of 10 's ochtends wakker. Nu wil ik eigenlijk de tijden iets gaan vervroegen. Bijv laatste fles rond 21:00/21:30 zodat hij in de ochtend wat vroeger komt maar toch al zijn uren slaap heeft gehad. Hoe zouden jullie dit aanpakken zonder dat ik zijn ritme verstoor. Ben nl wel erg blij dat hij zoveel slaapt 's nachts.
Halloooo Daar ben ik weer eventjes...! Nog bedankt voor de felicitaties!! Fotootjes zullen op hyves nog volgen.... XXX
goedemorge meiden was jullie kwijt???? vanmorge bij kinderarts geweest en gaan nu terug naar de standaard friso ivm klonten en lindy niet meer wou drinken als te lang duurde maar ze moet nog 5voedinge houden. ze weegt nu 6120 en 60cm verder ga ik op de bank ben ziek buikgriep en keelpijn denk van niels overgekregen hahah. fijne dag
gaan we hier weer verder, Hallootjes allemaal..... Over tijden vervroegen, geen idee, wat een luxeprobleem , langslapende kids hahaha. Geintje Hier nog steeds 1 a 2 keer per nacht wakker voor een voeding. Chloë gaat bij mijn schoonouders als ze straks daar een dag is ook in een campingbedje slapen, wel met een matrasje erin. Heb ze een ledikantje aangeboden , maar dat wilden ze niet8) Maar als wij ergens voor een dagje heengaan, of op visite gaat ook de wanderwagenbak mee, maar weet niet of ze daar nog heel lang in kan liggen, hij is niet zo groot. En Chloë heeft net haar 1ste prikjes gehad, zielig hoor. Ze moest zo huilen, echt met dikke tranen. En nu ligt ze te slapen. Ze was wel goed gegroeid,ze weegt al 5340 gram en 57 cm
Hoi ben ik weer......... Ga ff alles opnieuw typen..... dus ben ff bezig En Tries en Renaat.. ik ga even met jullie meedenken voor een oplossing... kom er zo op terug.. Dus nu ff teruglezen wat er nog maar weer was.. (oh ja en hier is er ééntje een partij chaggo!! Als Alissa kon praten en al aarde ze maar een beetje naar d'r moeder, dan kwamen er geen leuke woorden uit dat mondje...hahaha) <--- door de prikken dus