Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat zielig voor Laura.. Ze is ook nog klein... Hopelijk is het snel voorbij en kan ze vanacht goed slapen..

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Net heeft ze een half uur op mijn buik geslapen, en daarna heeft ze zichzelf en mij helemaal onder gespuugd :( nu ligt ze op de bank bij me... ze is echt niet fit :(
    arm ding...

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    oh arm kind, anders moet je even de ha bellen en navragen of het normaal is,, voor de zekerheid...

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o meid mariska kippenvel echt waar ik las het en dacht ja het moet zo zijn eindelijk wat gaaf wat geweldig ik ben enorm blij voor jullie, geniet geniet geniet oktober kindje???

echt super

lafo hoop niet dat weer bij af bent maar ben er wel bang voor hoe ist nu?
    Ik ben moe meiden zei vandaag op het werk ben chronisch moe zo voelt het kan dagen uren slapen denk ik en dan nog blijf ik moe.

ben aan vakantie toe.

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Miriam..dank je wel..ja oktober mama...
    Anas..arme Laura..heb je hp gebeld?
    Lafo..hoe gaat het nu?
    Naatje..lekker ff geslapen vanmiddag?

Hier alles goed..ouders gebeld en die waren allemaal blij verrasd..schoonpa belde nog een keer terug of het echt was en dat we geen geintje met hun uithaalden..haha..
    Vanmiddag vriendin met de kids over de vloer gehad..lekker druk..nu moe..ik ga Evan op bed brengen..

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Wwwwwhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Stuiter stuiter stuiter!!!!! Wat een geweldig nieuws ! Ooo meid wat gun ik je dit zeg eindelijk na al die rondes je zag het bijna er niet
    meer van komen volgens mij maa yes Maria is zwanger!!!!! Van harte meid en op je enorme wolk gaan zitten en nie meer vanaf!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik maak me toch zorgen om Laura.. ze heeft nu al2x weer gespuugd..
    Heb overlegd met de huisartsenpost en die willen dat ze langsgaat in het Juliana Kinderziekenhuis om door de kinderarts na te kijken.
    Mijn man is nu met haar net weg. Ik hoop dat er niets is!!!

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

Ik zou me ook zorgen om maken..
    Hopelijk is het niets ernstigs..

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey meiden!!

@Mariska, joehoeeeeeeeeeeeee!!! gefeliciteerd meid! wat goed... vind het zo super voor jullie, zeker omdat het allemaal niet zo makkelijk wil gaan. Het is je gegund!!! dikke knuf en geniet ervan he!!

@janny, hoe is het met je meisje??? Zijn ze al terug?

@Juud, he meid bahhhh.... ik hoop dat het een eenmalige actie is van beide meiden en ze toch snel opknappen!!

@Nazli, ja die kleintjes gaan je uitproberen, fijn he. Noah doet ook al dagen niet luisteren... zeg ik iets en dan toch doen en mn blik ontwijken grrrrrr.... de gang zetten is een prima middel om ze beetje in gareel te krijgen. En consequent zijn he, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk!!!

@naatje, gezellig meid.. woonde jij nou ook in deze regio??

Hier: rustig dagje.. vanochtend alles in de kleren gehesen, heeft Lucas krampjes en Noah was vervelend dus man is met Noah boodschappen gaan doen ipv met zn allen en ik ben met Lucas thuis gebleven. zag het niet zitten om met 1 huilende baby en 1 dreinende peuter in de supermarkt te lopen hahahaah... tussen de middag lekker bammetje gegeten e toen is Noah toch ff gaan slapen en vanmiddag ff bij mijn ouders geweest. Lucas heeft wat meer krampjes nu, zijn op de comfort overgestapt en hebben de rooibosthee weggelaten.. moet hij ff aan wennen dus ff kijken hoe dit gaat werken!

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anas knuf voor jullie hopelijk valt het mee liefs miriam

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Jeetje Anas...ik hoop dat ze wat voor haar kunnen doen..
    Gina..thanks..!!
    Bo..dank je!!
    Nazli..Evan klimt overal op maar dat doet hij al een tijdje en als we dan zeggen dat dat niet mag dan laat hij zich vallen...vooral op de bank. We hebben een hoekbank en dan kan hij van de ene kant naar de andere kant lopen als ik dan zeg dat hij dat niet mag dan laat hij zich vallen....zijn moeder stond een keer met een eetkamerstoel op de salontafel dus hij heeft het niet van een vreemde..

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik denk dat ze er nog niet eens zijn Gina, toen ik t berichtje neerzetten moesten ze nog weg... en het is ook niet naast de deur.
    ALs ik wat weet laat ik t horen

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    MARISKA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP, BEN REUZE BLIJ VOOR JULLIE
    IK DOE GELIJK EEN GOKJE, DENK EEN MEISJE, FIONA HEEFT NAMELIJK EEN JONGEN DUS JIJ KRIJGT EEN MEISJE HAHA (EN IK HEB NOOIT GELIJK HAHA)

Hoi meiden heb niet alles terug gelezen, beetje een vermoeiende dag gehad.
    Amy geen spuitluier meer gehad en Britt alleen maar kleine beetjes gespuugd, dus dat gaat wel weer.
    Britt heeft wel veel huiluurtjes vandaag, denk ook dat zij tureluurs word van al die verschillende slaapplaatsen/prikkels.

Janny lees even snel dat laura naar de kinderarts moet vanwege spugen...klinkt als een buikgriep, heerst he....
    Beterschap en lees vanavond wel even bij.

Sorry maar ben kapot meiden, heb even geen puf.
    xxxx

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    manlief zit nu in de wachtkamer, laura is duf zit op schoot te hangen.. komt geen kik uit...

juud het ging er niet alleen om dat ze spuugt hoor, hoge koorts ondanks paracetamol, spugen , geen plasluiers, diarree, niet meer drinken ook geen ijs, en toenemend suf..

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    gatver Jannie, hoop dat ze snel aan de beurt is (of nu al aan de beurt).

Fay heeft 's ochtends een ranzige poepluier, echt een kiezenluier.. hoop ik dan maar! Sam had van de week ook al buikpijn en daarna diaree.

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo...dikke knuff meid..kan me goed voorstellen dat je kapot bent..
    een meid....tja....we zien wel..
    Eerst een echo regelen met een week of 5/6 en daarna een nekplooimeting, dan nog 20 weken echo en een 32 weken echo..tussendoor nog een pretecho dus we krijgen de kleine lekker vaak te zien.

Anas..ik heb het zo met je te doen!!!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska ik heb Laura vaak ziek gezien maar dit was echt eng... ze heeft ook op mn buik echt een uur diep geslapen, daarna lag ze slap op de bank... :( zelfs ijs wilde ze niet... echt niks en ze is zo eng wit.. maakte me toch flink zorgen...
    Hoop dat ze snel aan de beurt zijn....

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nazli,
    Fay klimt ook overal op, en is constant aan het uitproberen. Erg vermoeiend, en hier naaien ze elkaar ook nog eens op! (Ik zeg nee tegen de een en de ander doet iets)

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    He jakkes Janny!!! hoop dat je snel weet hoe of wat.. en idd hou ons op de hoogte, eventueel via sms!!!!

Juud, logisch dat je op bent, gelukkig is het niet erger geworden!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina ik weet nog niks, man is er nog en heb niets meer gehoord. dus denk dat ze nu onderzocht wordt
    Ik laat wat weten!

Deel Deze Pagina