Het is hier nog steeds af en aan.... ik ga zo Zoë maar ff op bed liggen en zelf ook ff liggen... kijken of ik nog ff mijn ogen tussendoor dicht kan doen. Kan nog niet zeggen dat het echt begonnen is... maar rustig is het ook zeker niet . Vind dat toch wel weer het lastige van strippen... Ik hou jullie op de hoogte..
oeeeeh naat! wat lees ik nu dan ! morgen eet jij je filet weer! ik weet het zeker hahaha spannend spannend spannend!!!! eindelijk babynieuws! yes! zo hier de was weggewerkt , ook altijd fijn als je droger in eens moeilijk gaat doen ...grrrrrrrr heb hem op een andere stand gezet en hoor hem nog draaien dus hopelijk is het straks ook droog het is lekker zacht weer buiten
Mmmmmmmm broodje filet heb ik gister en vandaag gegeten jammieeee sorry meiden hahahahaha mag wel he een beetje pesten! Zindelijkheidstraining lekker van de zomer in d'r blote hol haha Verder hier kleding gehaald helemaal ergens in the middle of knowhere dik een uur rijden dus pfffff, huis nog gedaan en de boodschappen zijn ook weer binnen en nu een hele diepe zucht........ Britt heeft lekker geslapen gister van 21.00 tot 07.00 vanmorgen en gewoon weer op 4 flessen, maar vandaag kdv dag en dan kan het zo weer anders zijn, daar rommelen ze soms ook maar wat. Straks die 2 boeven halen, Amy zal wel half doorgedraaid zijn zoals gewoonlijk en morgen natuurlijk ook een drukke dag dus denk dat we zondag een rustig dagje gaan houden, ben benieuwd hoe het morgen gaat met d'r. Gina Noah nog ziekjes???
hier net weer wakker.. Buik is weer rustig.... Kan natuurlijk goed zijn dat het van het strippen komt.. Ik heb geen idee. Dus maar ff afwachten of er straks nog wat doorzet.
Klinkt heel bekend Naat, jammer hoor!!! Ik heb zo een week met weeen gelopen.. pffffffff ben zoooooo blij dat ik daar vanaf ben.. sterkte!! Juud, nou ziekies niet maar wel snotterig hahahahah.... ik hoop dat ie ook niet ziek word. Zo dan, drukke dag gehad dus.. was het wat die kleertjes??? Hier een aardige dag gehad... de was allemaal weer gedaan, de administratie van afgelopen jaar weggeborgen, grrrrrrrrrrrrrrr blehhhh, en ff naar de speeltuin geweest en Noah zn kast ff maat 80/86 vrij gemaakt hahahah.. al met al lekker bezig geweest. ro was om half vier al lekker thuis, Lucas ligt lekker te tukken en Noah is aan het rommelen.
Gina, weet nog wel dat ik ook msn in de gaten hield hahaha.. Dan kwam jij weer online.. oke, die is nog niet bevallen hahaha Ik vind dit altijd zo'n leuke tijd het meeleven! Maar hoop echt wel dat je zo snel mogelijk bevalt hoor Naat.
Zo haartjes weer mooi rood..vis staat in de oven, sla is klaar, rijst staat te drogen...nu ff tijd voor hier.. Naatje..buik nog steeds rustig? John vannacht weer nachtdienst? Lafo..kleding was wel wat je zocht? Lekker hoor een broodje filet..toen ik van Evan was bevallen kwam mijn man bij me met een broodje van bakker Bart met filet..haha..had ik vast liever dan bloemen zei hij
Gina ja je weet het he als Amy met Noah heeft gespeeld dan wordt hij meteen verkouden, kind heeft een bacterien bij zich.... Ja leuke meidenkleding, het is zo moeilijk om aan leuke jongenskleding te komen, dat moet ik echt nog hebben en wat babykleding en dan kunnen we starten!!!
Mariska haha herkenbaar maar dan met iets anders, Ramon kwam in het zh met een doos vol sushi mmmmmmmmmmmm (sorry Fioon haha)
hey juud maak me ff lekker met je sushi haha althans broodje filet is nu ook meer als welkom... maris klinkt lekker je eten wij eten echt bijna nooit vis...ja haring en sushi hahaha juud wil je ff de lijst me merkkleding mailen heb ook nog wat klantjes hier en kan je ook bij mij een paerty geven hahahha
haaaaaaai, hier begon het weer tijdens het eten... pfff. We hebben toch maar besloten om Zoë voor de zekerheid bij opa en oma te laten slapen... dat liet ze zich geen twee keer zeggen.. ze stond gelijk met haar jas bij de deur . haar neefje van 6 is er ook het weekend dus dat wordt dolle pret.. ze is helemaal gek met hem. Vind het prettiger, al zet het toch niet door, dat ze daar is dan dat ze daar vanacht nog heen moet als het wel doorzet. Had jij ook echt van die pijnlijke weëen door dat strippen Gina? En ik verlies echt al sinds vanmorgenvroeg slijm met wat bloed.. blijft komen.... De weëen voelen zo goed als hetzelfde als bij de bevalling van Zoë.. ook rug en buikweëen.. alleen dan nu nog wel onregelmatig maar goed pijnlijk. John heeft trouwens dit weekend lekker vrij en heeft vandaag kunnen slapen dus die kan er weer ff tegenaan . Daarna nog ff vriendelijk verzocht om van MIJN vleeswaren af te blijven en zich maar lekker bij het broodje filet te houden. Als ik straks ben bevallen worden de komende bakjes filet allemaal van MIJ . Nou, ik nestel me weer ff op de bank met mijn kersenpittenkussen... best wel ff relaxed dat Zoë er nu niet is... plaats RUST. Al heb ik mijn kleine spookje het liefst lekker thuis .
oke, mevrouw.. en bent u blij dat de baby geboren is??? Neeeee, ben wel heel blij dat ik weer carpaccio en filet mag eten.. sam heeft dit geschreven (met hulp)
ooowe naaat!!! het is al echt begonnen meid! vanacht heb jij je meissie in je armen , hoop nartuurlijk eerder maar wat spannend en klote die rug weeen ik weet het ....maar ga lekker onder een warme douche staan bij mij hielp dat heeeel goed en ging het een stuk sneller ! dus hup onder de douche jij!
Op de bank, Naatje...hup douchen zoals Bo zegt...en de vk bellen..zou toch ff laten chekken hoever de ontsluiting is. Je wilt ook nog naar het zh..haha...ik hoop dat je vandaag nog de kleine meid mag vast houden (of ben ik nu te optimistische?...)
nee hoor maris haha oo die warme douche ik zweer daar bij dadelijk heeft ze weer 8 cm hihi maris slaapt evan nog steeds goed in zijn brandweerauto bed
hihi jullie zijn lekker optimisitisch... we gaan het zien. Ik duik ff lekker op de bank. Als er nieuws is horen jullie het.