Bo...Evan slaapt geweldig in zijn brandweerautobed. Hij blijft altijd netjes liggen totdat wij hem uit bed halen. Geen enkel probleem dus. Nu alleen nog zonder slaapzak maar dat komt deze zomer wel als het warmer wordt want meneer wil niet dat de verwarming aan staat op zijn slaapkamer. Naatje en ik wonen niet dicht bij elkaar...ik woon 12 kilometer ten oosten van de stad Groningen..dan heb je een beetje een idee.. Naatje..geen bank..
Ja ik had wel pijnlijke weeen van het strippen maar nog niet hetzelfde als bij Noah.. dat begon echt zondag avond pas. Ik zou als ik jou was, als je nog weeen hebt, de vk bellen zometeen. Heb k toen ook gedaan. Bij mij bleven de ween onregelmatig komen maar had toch al vier cm en toen wilde ze mn vliezen wel breken... na het breken van de vliezen had ik gelijk 5 cm en in zh 6 cm dus miss is dat voor jou ook een idee.
ik hing over een eetkamerstoel heen hahaha. John is de hond aan het uitlaten en ik ga over 10 min. De vk bellen.. Sinds 21 uur regelmatigere weeën en laatste paar komen om de 5/6 min. Moet bellen van john, omdat ik met zoë ook veel harder ging dan we dachten.. Hou jullie op de hoogte.
nee ze lag net nog voor gtst met een kersepit kusse op de bank.....maar het is wel erg stil nu hopelijk zit die nu heel hard te puffen hahaha ooo god dit krijg ik ook nog....BLOK! BLOK! juuuuuuuuuuuuuuuuud waar ben je ik mis je wel hoor!
oooooooooooowe daar is ze ! hahaha hangend obver een stoel nou naat ben je nog in de ontkenning of geloof je nu toch echt dat je bezig bent ... top wijfie en belluh!
ja ff aan moedigen hup naat hup naat! knal die beep er maar uit! pas op zusje van zoe in aantocht!!!!!!!!!!!!
Sh*t! ik moet vroeg naar bed, maar ik heb nu toch de neiging om helemaal niet meer te gaan slapen! Spannend! Goed voorgevoel hoor! Zoë lekker uit logeren zodat jij haar zusje op de wereld kan "knallen" (fioon-taal hihihi)
Mariska ik ben ook heel benieuwd wat Amy doet zonder slaapzak, heb jij wel een dekbed op z'n bed liggen??
hahaha jaaaaaa juud ik blijf online? maar denk dat naat bijna live verslag gaat doen trouwens volgens mij is ze nu echt druk aant puffen we hebben al langer dan 10 min niks meer gehoord haha