je maar nu hoef ik jou toch niet op te vangen en ik mag hopen dat je mannetje niet zoveel weegt als jij! (dat wordt dan echt een knal haha)
haha gaan met die banaan..nou vooruit daam ga lekker slapen meid ! anas of daphne melde jullie het bij de maart mamas???
hoe laat krijgt britt dr laatste fles dan?? Lucas mag m nu al, maar we moeten m toch altijd wakker maken hahah slaapkop
Haha ik zei toen al tegen je als je die berichten leest van Foekie zie je gelijk al aan de stijl dat jij het bent hahaha
ik zei vanmiddag al ze is op het kdv wedden 5 flessen en ja hoor ze hadden de derde fles om 14.30 gedaan, dus ben nu aan het wachten tot ze wakker word
Ze heeft de hele tijd bij schoonzus op schoot gezeten dus die was ineens heel moe dus ben benieuwd wanneer ze wakker word, als je ze wakker moet maken drinken ze niet evel is mijn ervaring helaas...
Ik kan je morgen wel weer sturen, kan nu niet meer max bereikt!!! level 30 ben ik nu hihi Bo stuurt mij nooit wat boehoehoe
Weet je wat het is Fioon, Britt is daar ook heel zoet en als ze dan een keertje huilt dan stoppen ze er gelijk een fles in...