iritant zeg van het kdv!! daar zou ik me dus aan storen grrr... Ik maak Lucas elke avond wakker.. als ik m laat slapen wordt ie vanacht pas of morgenochtend wakker.. en daar is ie nog te klein voor vind ik...
solly! echt maar ben net van me farmville verlafing af haha dus wil me er niet aan wagen anders kan ik weer niet van die laptop af komen laat namlief wel wat beesten op je af sturen anders vraag het wel ff
o haha die is makkelijk haha whoppa een fles hey maar hoe is het nu met britt huilt ze nog zo ? of is het een stuk minder ?
Ik ga ook maar slapen, als dat lukt. Heb bereikbaarheidsdienst vannacht.... en om 545 gaat de wekker weer want ik moet werken Hoop op babynieuws nog vannacht!!!
o dat is snel gina dat die doorslaap ja laf hier was beau ook te moe als ik haar wakker maakte voor een fles savonds laat moest ze ook echt zelf voor komen maar goed wat ik erin kreeg kreeg ik erin maar toen het amper 40 cc was heb ik hem laten valen beau was gewoon met 9 maanden van de hele fles af! ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan
Daam en Janny, welterusten!! Ik speel vooral Zylom. Dat zijn spelletjes die "eindig" zijn. En wel verslavend maar niet zo heel erg. heb ooit Mobstars gedaan, ook betaald. En wij waren alleen nog maar aan het Mobstarren. Man wilde ook dat ik Evony ging spelen, maar heb er voor gekozen om het niet te doen. Is de studie te duur voor.
ja hij slaapt al tijdje door hoor, denk al week of 4/5.. wat dat aangaat geen klagen.. vorige keer vergeten late fles te geven en toen werd ik wakker van de wekker, en dat is echt nog te vroeg voor zn bloedsuiker, die daalt dan te erg he....
nee was tijdens onze verhuizing en ze sliep bij me sm en die kreeg er niks meer in dus ik zei nou dan laat je haar toch liggen en ik dacht oo dat word lache die komt opzeker snachts nou mooi niet dames tukte gewoon door tot 7 uur.... ze wou hem gewoon niet meer ook de hele fles niet meer tuitbeker was veel fijner raar kind