Ik ben niet zo van de spelletjes op de comp, mijn sm zit hele dagen balletje balletje te doen zo noem ik dat, dat ballen wegschietspelletje
truste gina! oo laf meen je niet zo simpel word je daar van haha hier wel eens patcience beatlle...lach niet om de spelling!
o wauw de casette bandjes komen weer terug! haha zo grappig me zusje vroeg: is het echt zo zus dat vroeger als je een liedje luisterde dat die ergens zo in het nummer stopte? en dat je hem dan om moest draaien en dan speelde die verder... ik zeg ..ja (en voelde me oud worde) weet nog dat ik me zon microfoon ding dingen zat op te nemen samen met me andere zus echt als ik die bandjes weer zou vinden zou me dood lache
Nou ik ga hier ook even verder morgen natuurlijk verjaardag dus morgen ben ik niet veel online denk ik. Kom wel af en toe even spieken, morgenochtend zal het er wel zijn!
Ik kwam toch even spieken....nee helaas nog niks. 13 maart mooie datum Naat = onze verkeringsdag alweer 9 jaar geleden.....
Juud, jij zou al slapen.. Ik ga ook zo.. misschien lukt het me op vannacht een berichtje te plaatsen... (na smsje natuurlijk haha). Maar moet zonder lenzen tijdens slapen, dus beloof niets hahaha, ik denk dat Bo eerste is!
**BUDDYNIEUWS** Op 13 Maart 2010 om 01.48 is Milou Elize geboren. Ze is 51 cm en weegt 3925 gram!!!!!!! Alles is goed gegaan! ** einde buddynieuws**
Wauw, lekker bolletje en wat een mooie naam! (Had ook niet anders verwacht haha) Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! XXX
Hoi Naat, Ik had je vannacht al reactie gegeven, maar meer dan gefeliciteerd kon ik niet typen hihihi Dus hier nog een goede poging Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Milou Elize. Geniet er maar lekker van!!!!
Gefeliciteerd Naat!!!! Wat een mooie naam!!!! ik hoop dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten met zn viertjes!!! xxxxxxx
Gina, jij ook zo vroeg online? Ik snap het van Daam en Janny, die moeten werken... Ik zit beneden met de meiden om Mark ook zijn rust te gunnen 's ochtends. Zoals ik die altijd heeel hard nodig heb. Alleen is hij een ochtendmens, en hij kan wel goed opstaan. En nu zit ik hier... wil eigenlijk slaaaaapen. Hij gaat dadelijk waarschijnlijk nog naar mijn schoonma, in het oude huis helpen. En dan zit ik weer met de meiden alleen en heb al hoofdpijn. Nog een beetje vage keelpijn