Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Naatje..wat een mooie meisje!! En wat een lieve reactie van Zoë!!
    Daphne..die eerste vind ik niks..2de erg leuk maar daar moet je wel ruimte en heel veel centjes voor hebben.

Evan krijgt een traptrekker met een aanhangwagen voor buiten..

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo, op naar een nieuwe dag :D
    Heb net mijn tweede kom tomatensoep op, die gelukkig gelukt is vandaag hahaha.
    Heb koppijn, is duidelijk van de stress... neem aan dat de meiden na zo'n verschrikkelijke dag niet nog zo'n dag er aan plakken.. toch???

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nee, morgen zijn ze heel erg lief en houdsen ze zich netjes aan alles wat jij zegt. Heb ik met ze afgesproken.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

toeval of niet beau kan ook sinds vandaag springen haha op de bank en op bed is het leukste
    op de grond kon ze het al een tijd maar nu ze het door heeft op bed heb ik helemaal geen leven meer haha

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

naat super! lief! en wat lief van zoe haar reactie !

hier krijgt ze van opa en oma zowiezo een rose beatle cabrio op accu met een afstandbediening voor de ouders hahah

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat een grote cadeaus zie ik hier weer voorbij komen... vind het allemaal heel erg duur...
    Ik denk meer aan een grote babyborn pop ofzo, Omdat Laura zo aan het moederen is...
    Ons huis is veel te klein voor zulk groot speelgoed helaas..

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat een lieve foto!! Naatje wat fijn dat je meisje het zo goed doet, en wat een planning :) In een vrij weekeind hihihihihi met een uitgeruste man !
    xxx

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, ons budget houdt ook bij 50 euro op hoor haha.. maar zie wel leuke dingen online.
    Ik denk eerder aan little people, dat vindt Fay echt leuk. Of een glijbaan (via marktplaats)..
    Mijn ouders hebben ook een budget van 50 en mijn schoonma van 25. Vind ik allemaal leuke bedragen, hoeft van mij niet meer.

Maar die coaster, vind het zo grappig, hoe komen ze erop! En kende hem al, maar kende het filmpje niet, ziet er best wel gevaarlijk uit eigenlijk.

Daam, fijn dat je dat met ze hebt afgesproken! Meestal is er in het weekeinde ook wel 1 dag dat ze langer uitslapen.

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    zo.. Ben toch wel wat meer gevloerd dan met zoë... Maar had toen ook geen naweeën.. Maar bed ligt lekker hihi.
    Milou is een hongerig meisje.. 30 cc om de 3 uur. Komt wrs omdat mijn placenta bijna 'op' was. Zat al aardig wat verkalking in.

@ daphne.. Hoop dat je meisjes morgen lief zijn! Ze zijn lekker aan het 'draken' zo te lezen.. Je hebt je handen lekker vol. Alweer opgeknapt?

@ anas.. Idd vrij weekend van john.. Maar die arme man is bekaf.. Kan me ook wel voorstellen.. Ik kan lekker slapen en hij is ook al erg lang wakker maar zoë liep ook lekker rond.. Vanmiddag visite enz.. Gelukkig morgen rustig dagje. Hij had wel lekker ossehaasbiefstuk met champignons en frietjes gemaakt voor mij.. jammie jammie.

@ springen.. Heeft dametje hier al een tijdje ontdekt.. Op de vloer, op het bed enz enz nu ook errug fijn omdat het bed van ons hoog staat.

@ verjaardagcadeaus... Zit idd ook te denken aan een babyborn pop.. Een zitje voor in de tuin bijv. Kinderpicknicktafel, en verder krijgt ze kleren van mijn zus.. Die gaat helemaal los met shoppen hihi. Vind het nu al vaak moeilijk om iets te bedenken.. En dan zijn ze nog niet eens twee.

Verder weet ik ff niet wat ik allemaal heb gelezen. Ik ga ff mijn oogjes dichtdoen.. Om 12 uur weer fles

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haii meiden!!

Naatje, wat een mooie dochter heb je! lieve reactie zeg van zoe.. leuk he!!
    Hmm jammie jammie, wat lekker en lief van John!! Ze drinkt idd al veel zeg voor de 1e dag. Rust je wel genoeg uit meid?! ik had gelukkig bijna geen naweeen, pas na 2 dagen dat ik daar iets last van kreeg, tegelijk met de stuwing.

Daphne, fijn he zo'n drakendag.. hoop op een betere dag voor je morgen. En wat kan het soms heerlijk zijn als de dag voorbij is en kids op bed liggen hihihi...

Verjaardag, hier gaan wij voor een houten keukentje met accesoires en van mijn ouders krijgt hij een driewielertje en we wilden aan mn schoonouders of iemand wilden we een schelp zandbak vragen... verder wil ik eigenljk dingetjes voor in de zandbak (emmertje en schepjes ed) en verder pyamatjes en dat soort dingetjes vragen, dus zeker niet alleen maar speelgoed want hij heeft al zoveel!!!!!

Hier vanavond op verjaardag bij Juud en Ramon geweest. Was erg gezellig.. waren om half 12 thuis, gelukkig maar want mijn vader was al bezig beneden spullen klaar te leggen voor het verschonen en wij willen dat absoluut niet beneden savonds.. Lucas slaapt gewoon door en dan zou hij door alle licht hier beneden echt wakker worden met miss alle gevolgen van dien!!!!!dusss ro heeft de fles lekker boven gedaan en kind lag gelijk weer te slapen....

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    PFFFFFFFFFFFFFFFF ik ga ook slapen, laatste visite is net weg xxxx

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen, fijne dag vandaag!

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai Daam..hoe gaat het met je vader?
    Lafo...dat was lekker op tijd dat de laatste visite weg ging;).
    Naatje..hoe was de eerste nacht? Naweeën...geen idee wat weeën zijn maar het zal wel nut hebben..

Evan krijgt van ons een trekker kost 75euro. Mijn zusje koopt kleren. Verder vraag ik duplo, goede voetbal, rugzakje met beker voor de psz, dekbedovertrek, buiten speelgoed..verder weet ik het ook niet. Wij gaan straks naar mijn schoonouders. Schoonvader is dinsdag jarig..

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ze hebben bij de ikea een heel leuk houten keukentje
    die gaan wij haar ook geven met haar 2de verjaardag
    en iets voor in de tuin
    zandbak / glijbaan ....

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo halllo dan! jouw nachtje is wel erg kort geworden dan!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

naat wat een vreetzakkie hahaha
    ik kreeg er met moeite 20 cc in bij beau herinner ik me
    ooo lekker en wat lief van john ! kwijl kwijl!
    heb je een leuke hulp?
    ben benieuwd hoe je nacht is gegaan

mariska ook leuk zon trekker echt zon jongen he hahaha moet ik nog ff aan wennen hoor ;)

heerlijke tijd trouwens waneer onze kinderen jarig zijn vinden jullie ook niet
    al is beau de laatste van ons allemaal 1 juni maar het was knoertheet toen ppffffffffffffffffffffffffff
    dag ervoor was ze gedoopt en het was echt prachtig weer
    dus 2 dagen feest hadden we
    nu gaan we wel voorbereidingen treffen en iets minder groots doen want ja mama loop dan met een dikke toeter rond!
    hoe kienen we het uit...

zo en dan nu het heugelijke feit ...we gaan zo behangen hahaha
    ooo echt erg
    dat verf is gewoon knal paar..je word gek als je in die kamer komt zal wel ff ene foto maken ervan
    en van met het behang
    nu hoop ik gewoon dat het 1x goed gaat en we niet tekort of weet ik veel komen van iets
    heb genoeg gekocht maar hier zit altijd wel iets tegen en lukt het nooit in 1x
    word dat zooo moe van

nou broodjes in de oven knallen en dan lekker ontbijten en dan aan de slag en hopen dat beau een beetje soepel is anders plak ik die mee achter het behang;)

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bo..het went snel hoor..en als ik het allemaal zo lees zijn jongens op deze leeftijd een stuk makkelijker dan de meisjes...Succes met verven/behangen.

De trekker die ik gezien heb..

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja het was laat, een stelletje bleef lekker plakken want die hadden hun kinderen uitbesteed, maar ik was echt doodoop, vanaf 14.00 nonstop visite dus mij kon je wegdragen, vanmorgen was het 07.30 dus veels te kort nachtje.
    Ramon is nu met Amy aan het zwemmen, dus ga ff puin ruimen, had ik gister geen zin meer in,

Naatje wat een plaatje (dat rijmt hihi)
    Bij een tweede heb je altijd veel meer naweeen alhoewel ik het ook bij Amy had.

Cadeau hier word het een houtenkeukentje en alle toebehoren vraag ik dan wel aan mensen.
    Knutseldingen, poppenspullen dat gaat het worden...

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    #2339 katje81, 14 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
    leuker, maar "iets" buiten budget (en past niet in onze tuin ) :p

Verder nog niet echt een idee, maar ben het wel eens meer eerdergenoemde niet alleen maar speelgoed. Zou niet weten waar ik het laten moet :( Zeker met straks weer een box in de kamer.

Lieve foto van Milou !!! ;)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga maar sparen voor een extra verdieping bovenop m'n huis ... haha

Deel Deze Pagina