Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wat is het rustig hier...
    Ik had een excuus hihihi, wij hadden vanmiddag visite. En vanmiddag hebben we de meiden overdreven veel aandacht gegeven om wat minder ruzie en wat meer rust in de tent te krijgen.. het ging aardig. Heb Fay hele tijd voorgelezen, en we hebben samen gekleid, we hebben gepuzzeld een of ander vaag spelletje gespeeld (ziet eruit als computer en dan krijgen ze vragen moeten ze op een knopje met kleur drukken).

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Het is zeker rustig hier...

Gina aan het werk Fiona aan het behangen Naatje aan het genieten etc
    Mijn ouders kwamen voetbal kijken en hebben hier gegeten en zijn net weg, ben ook erg moe en wil op tijd naar bed , kijken of me dat lukt!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja hier ook voetbal ...manlief heeft heerlijk tot half 5 op beau kunne passen
    meiden ben echt kapot hoor pff baby liet ook gelijk goed van zich horen toen ik na het eten koken op de bank plofte
    morgen nog 1 rolletje behang halen om de achterkant van de kastjes en kasten op de pimpen
    vond de achterkant niet mooi haha
    en dan nog ff deurknopen ect halen van de week gordijnen

wie o wie heeft een goed adres voor een matras maat 150x70

juud je moet echt lekker naar bedje gaan meid kan je wat slaap inhalen
    ik vind dat nooit zo fijn wij hebben altijd vrienden die echt van die plakkers zijn
    heb zelfs een keer de lichten uit gedaan en rolluiken naar beneden en nog niet snappen he
    man,ief is veel directer die zeg , het is mooi geweest maar ik knikker jullie eruit hahaha
    ook met me kraamweek bleven sommige tot 11 uur half 12 zitten!
    nu gaat echt de klip op de deur en rolluiken dicht om half 8
    ben daar zo klaar mee

naweeen heb ik heel erg gehad bij beau dacht gewoon weer dat ik een 2de kind eruit zou baren
    hopelijk deze keer niet zo erg

daphne moest zo lache om jouw met je antwoord bij het topic dat de goodsteen verstopt zat met vet...blondie! haha

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier gewerkt nu ff snel koekeloeren.. en zo naar bed
    :)

Mike kan sinds gisteren van zijn rug naar zijn buik rollen Mijn cutie :)

Naatje hoe voel je je verder? Milou drinkt goed 30cc :D mooi zo

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bo, dat was echt erg hoor.. heel die zwanenhals zat vol. Ik was zelf bolognese saus aan het maken. En dat is dus niet echt snel gemaakt. En dan moet je om de haverklap het vet van het vlees (geen gehakt) afgieten. Dus dat deed ik trouw hahaa, maar niet doorspoelen met heet water.

Janny, netjes van je Cutie :D

6. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    haaai, hier ff spam van de kleine Milou. Verder gaat het hier allemaal prima. Milou is een tevreden dametje. Zit inmiddels op de 45 cc.. Ze is een klein vreetbulkie.. Helemaal vergeleken met haar zus ;). Zoë is erg trots op haar kleine zusje.. Alleen had ze vanmiddag niet geslapen dus rond etenstijd was ze erg dwars.. Niet luisteren enz. Dus om 19 uur lag ze in bed en hebben haar niet meer gehoord. Wel wil zoë graag mama's aandacht, maar dat is niet zo gek nadat ze de afgelopen 8 weken alleen maar leuke dingen heeft gedaan met mama. Gelukkig is Milou erg zoet dus probeer ook echt tijd te maken voor zoë.. Ff knuffelen, vanavond ff eten gegeven. Merk dat ze daar echt behoefte aan heeft. Gelukkig is John ook thuis. Verder worden de naweeën minder.. Had ze met zoë helemaal niet.. Maar pff wat kan je je daar naar van voelen. En hormonaal lig ik ook wat meer overhoop (bevalling was toch wel erg heftig en snel) dus plaats rust, visite deze week alleen erg goede bekenden en lekker ff tijd voor mijn gezinnetje nemen. Ook beter voor zoë.

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ bo.. Lekker bezig geweest zo te lezen.. Is toch maat voor juniorbedje? Ik heb het matras 'fenne' van de leenbakker.. Niet zo hard en wel lekker dik.. Zoë slaapt er prima op.

@ daphne.. Lekker bezig geweest met de meiden zo te lezen.

@ anas.. Knap van Mike!

@ lafo.. Gelukt om op tijd naar bed te gaan?

Verder kan ik niet teruglezen.. Zit te internetten op mijn mobiel hihi. En begint er hier eentje langzaam wakker te worden dus ga maar ff fles maken en daarna lekker slapen.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh Naatje wat een schatje is het toch en nee niet gelukt ziehier ben weer eens laat wakker...
    Vind slapen zonde van mijn tijd haha

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ohhh wat een heerlijk moppie Naatje!!!! Gelukkig doet ze het lekker. Heb je leuke kraamhulp? Gelukkig nemen de naweeen af meid.. Houd rekening met de stuwing he, die begint vandaag of morgen zo'n beetje, had daar deze keer meer last van als vorige keer, maar ja nu werd het ook niet leeggedronken! Ze drinkt echt veel hihi.. en Lucas dronk volgens mijn kraamhulp al veel!! Lekker hoor..

Hier druk geweest gister, was pas half 7 klaar met werken, toen snel thuis Lucas opgepakt, die huilde had last van krampjes en werd bij papa niet meer stil, gelukkig bij mama wel. Noah was hard mama aan het roepen in bad, dus samen emt Lucas bij Noah gezeten hahahaha... daarna Noah naar bed gebracht, Lucas in badje gedaan en toen eten voor mezelf gemaakt.. lekker druk dus..

Kon gisterochtend ook lopen naar mn werk. De bus nam me niet mee op mn buskaart.. wist ik veel dat je daar ovchipkaart voor nodig had.. en die trut ded dus gewoon de deur dicht en reed weg.. nog nooit meegemaakt, en zeker op zondagochtend niet!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrr.. dus kon ik nog dat pokke end lopen! maar ja...

Vandaag lekker rustig dagje.. Lucas slaapt nog. Straks boodschapjes doen en vanmiddag ff naar de stad lopen. Wil voor Lucas een speelkleed kopen. Die van Noah zijn niet mooi meer en vind dat Lucas er zelf ook een mag hebben hihi.. denk die van woezel en pip met die boog erop..
    Ro is nu naar tweede gesprek toe, salarisonderhandeling, dus ik duim me suf hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Juuddddd, zin om van de week, het wordt mooi weer, hierheen te komen? Kunnen we ff de stad in wandelen en de kids in de speeltuin laten spelen.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat een prachtig meisje ! en lekker bol toetje haha die heeft het goed gehad bij jouw binnen
    je hebt gelijk neem lekker je rust ook voor zoe en jezelf
    ik ga het ook heel anders doen deze keer ...neem een voorbeeld aan je

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey gina wat spannend dus hij is bijna zo goed als aangenomen? zit er veel verschil in salaris dan?? hopelijk komen ze eruit

jaaaaaaaaaaaaaaaaa het word heerlijk weer heb zelf 14 graden gezien voor van de week ! whieeeeeeeeeeee

naat ga ffd kijken straks bij de leenbakker want hij meot wel lekker dik zijn idd

vanmiddag nieuwe plinten halen en nog wat behang en dan de meubels in elkaar zetten ect
    begint nu op te schieten behang is goed straks getrokken
    ja hier en daar zie ik nog wat bulten maar goed dat hou je altijd met behang...

ga wat in me huishouden doen want het is een rotzooi en me droger is ook nog steeds stuk...grrr

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hai meiden,

Zo.. eindelijk ff de tijd om achter de laptop te kruipen.. en niet te internetten met mijn mobiel. Dit gaat toch ff makkelijker.
    Vanacht weinig geslapen.. Milou haar darmpjes beginnen nu te werken dus die had last van kramp. Arm grietje... Ben dus met haar in de weer geweest van 3 tot 6 uur... gelukkig had ik gistermiddag lekker geslapen.
    Nu gaat het weer beter...ze heeft nog wel een omgedraaid dag nacht ritme dus dat zijn we nu een beetje aan het omdraaien.
    John is met Zoë op pad... Milou aangeven, geboortekaartjes, boodschapjes.. En hopelijk gaat Zoë vanmiddag wel lekker slapen.
    Net KDV gebeld. Zoë zou a.s. vrijdag voor het eerst gaan wennen, maar dat gaan we een weekje opschuiven.. het is allemaal nu al heftig genoeg voor dametje.

@ Bo... ik was idd met Zoë ook heel anders met visite.. was ook echt trots op mijzelf dat ik gister tegen een collega zei die deze week al langs wilde komen met vrouw en kids dat ik liever had dat ze een weekje later kwamen ;).
    Heb ook op geboortekaartje gezet dat we na 21.30 uur gaan slapen. En ik heb wel geen rolluiken, maar wel gordijnen.. doe ik die gewoon dicht hihi.

@ Gina.. nu gelukkig nog geen last van stuwing, maar denk dat het wel gaat komen. Met Zoë helemaal geen last gehad, maar schijnt dat je het met de tweede wel vaker hebt.

Het weer wordt idd beter.. dus als we eind van de week naar buiten mogen schijnt misschien het zonnetje wel.

Nou, ik ga ff kijken of er nog iemand is bevallen bij de maartmama's en dan ff eten.
    Vanmiddag komt mijn beste vriendinnetje met haar ouders dus dat is wel gezellig.
    Kraamzorg is trouwens super.. geen jong grietje gelukkig. Heb toch liever een wat ervarener kraamhulp. Al weet ik nog wel veel, merk dat het toch prettig is dat ze soms ff weer het één en ander verteld. En natuurlijk heerlijk dat er gepoetst wordt en gewassen :D

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heerlijk naat laat je lekker verwenne
    en ach arme milou nu al krampjes ja ze eet ook zo veel;)
    hoe zwaar wat zoe met haar geboorte

ooo hier een dametje die echt vreslijk misbruik maakt van me
    ze krijgt haar snijtanden door? ja die hoekdingen haha onder ik zie ze erdoor schermeren
    maar vanmorgen kreeg ik een knal in me gezicht dus toen in een hoek gebounjourt en kreeg daarna een dikke goedmaak kus
    en nu ligt ze vanaf 12 uur al te jammeren ...
    ooo ze moet toch echt ff slapen hoor

nou meiden lekker rustig hiero

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

naat heb net je bevallingsverhaal gelezen
    heftig meid! maar je hebt me echt gerustgesteld...4 min persen! wauw
    ik heb ook met beau anderhalf uur bijna geperst vond het verschrikkelijk
    volgens de vk geen persdrang...nu ben ik daar weer bang voor
    maar door je verhaal te lezen heb ik goed hoop gekregen!
    en 2 hechtinkjes netjes !

16. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ja het was echt heftig.. vond het heftiger dan met Zoë. Maar doe het toch liever in 4 min. persen dan 1 1/2 uur... wat ik ook met Zoë had. Het is echt zo dat elke bevalling anders is..
    maar mijn hobby zal het niet worden ;).
    Zoë was trouwens 3450 gram bij haar geboorte.. dus Milou een pond zwaarder.
    John is nu de geboortekaartjes halen.. ben zoo benieuwd. visite is weg, was gezellig en beide dametjes slapen. Milou ligt net
    weer in haar bedje en Zoë zal zo wel wakker worden.. die wilde weer niet slapen, maar heeft er gelukkig aan toe gegeven. Is ze straks vast stukje gezelliger.
    Ik geniet ff van de rust :D.

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    grrrrr komt John net thuis met de geboortekaartjes... staat
    er in de kaart de goede datum, maar aan de zijkant 12 maart ipv 13 maart....
    Drukkerij gelijk gebeld... 1000x excuses en woensdag hebben we de nieuwe kaarten. Nou ja, foutje is menselijk, maar vind het wel erg jammer.. had ze graag al willen versturen.
    Die man vond het ook erg vervelend voor ons.. kosten zijn natuurlijk voor hun.
    nou, hoef in ieder geval nu nog niet 130 kaarten in enveloppen te stoppen ;).

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

grr naat zal je net zien! balen maar goed dat het snel opgelost word en woensdag ja heb je nog ff lekker de tijd voor ded storm op telefoontjes binnen komt haha
    hoe ziet je kaartje eruit?

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hebben natuurlijk alles in woezel en pip dus ook een woezel een pip kaartje. Pip staat erop (dat gele hondje) met een roze achtergrond.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje balen van die kaart, gelukkig zag je het nog op tijd!!!

En wat een heerlijke foto.. mooi meisje hoor die Milou :)

Deel Deze Pagina