Kids houden ook van hun ouders na straffen hoor.. Ik laat Evan 1 tot 1,5 minuut staan, Naatje..vind al knap dat hij dat volhoudt laat staan 3 minuten...knap van Zoë hoor!!! En die knuffel erna is zo LIEF!!!!!!!!!!!! Met zo'n lekkere plakkus...
Maar het probleem is hier, dat hi bepaalde dingen niet begrijp. Als ik hem iets vraag dan moet ik het een paar keer herhalen,, totdat hij het begrijpt,, als ik tegen hem zeg breng je pyama hiernaartoe( in het turkss)), dan begrijpt hij het niet.. Slaan doen we zeker niet, maar tikjes op zijn handen doe ik wel, als hij niet naar mij luistert... Hier gilt hij gelukkig niet.. Ik lijd hem gelijk af met iets anders...
Kinderen houden het meest van hun ouderss... Ook als je straf geeft of boos wordt, het is voor hun eigen bestwil..
Naatje... wij doen dat echt noooooooit (ahum.... helaas is het soms echt nodig). Hier is vaak dreigen met iets wat ze niet willen ook al genoeg. Janny, dus de arme meid heeft nog zo'n ruggenprikje moeten krijgen (moest Fay toen ook met de koortsstuipen maar lukte niet). Maar als ik eerlijk ben denk ik dat Laura vanacht een nachtje gaat blijven (hoop het overigens dus echt niet!)
Vind die 3 min. wel moeilijk hoor.... zet altijd de timer van de magnetron aan. Haal haar er ook wel eens eerder af... als ze eerder bekoelt is ... want dan is ze weer rustig en doel bereikt. Als ze blijft gillen zit ze 3 minuten. En die knuffel is idd errug lief met plakneus incl. snottebel van het huilen . Ze is ook echt een schatje... zou haar niet willen missen, maar ze kan zoooo'n draakje zijn.
Dacht wel dat die dametjes van jou echte engeltjes zijn . Vaak als ik nu naar de gang wijs is het ook genoeg. En probeer het trouwens eerst met haar ergens gewoon weg te halen en ergens anders neer te zetten... werkt ook nog wel eens als ik haar dan ff afleidt met iets anders.
Jeetje anas arme Laura! Ik hou het hier in de gaten en Daphne had jij het nou over een prik in de rug? Ooo dat is zo erg voor die kleintjes pffff
Truste Nazli Naatje, ik heb echt engeltjes.. soms dan he hahahaa. En 3 minuten.. dan zijn de buien bij beide dames nog niet over. Ook heel fijn, dan zit er een en dan gaat de ander er "gezellig" naast zitten. Wij hebben het er regelmatig over, dat ze zooo vermoeiend zijn.. maar dat we ze inderdaad niet meer willen en kunnen missen. Het knuffelen maakt echt zo veel goed, en de kusjes en de pret. Gisteren heb ik heel tijd Fay gekieteld, en vandaag kwam schoonma haar ophalen. En toen dreigde ze te gaan kietelen hahaha, komt Fay aan "nee Cay Kielen"
Daphne, ik weet niet hoe dat zit met die hersenvliesontsteking, maar een ruggeprik heeft ze niet gehad hoor volgens mij. niet dat ik hoorde van mijn man althans. Geen idee hoe ze het onderzocht hebben verder.. Maar ik weet nog altijd niks meer
Normaal gesproken is die prik in de rug de enige manier om hersenvliesontsteking echt uit te sluiten. Bij Fay wilde ik er dus niet bijblijven, brrrrrr. Ook Sam heeft hem ooit moeten krijgen, maar toen stopte ze er mee (ja, ze moest toen gereanimeerd worden ) dus ze hebben bij haar nooit meer met 100% zekerheid kunnen melden of ze hersenvliesontsteking heeft gehad (heeft er wel 3 weken antibiotica die stonk naar kattenpis voor gehad).
Jeetje Daphne wat heb je ookneen hoop meeemaakt met sam!!! Pfff dat word gereanimeerd worden, doet me gelijk wer denken aan dat kleine manneke wat onlangs op een verschrikkelije manier is overleden bij ons ... Bah bah bah
Janny ik hoop dat het allemaal meevalt en je goed nieuws b zo en je kleine dame wat krijgt waardoor ze opknapt snel ach gosh tien kilo is ook niks hè net als beautje , wat een pech heeft ze dan weer hè
MIjn man belde net even snel om te vragen op welke kuur laura niet goed reageerde vroeger, dus ik gok dat ze oorontstreking heeft toch.. wat ik zelf al dacht, en waar ze echt heel ziek van is. Ze hebben nog getwijfeld of ze moest blijven zei hij snel, maar ze mag wel mee... alleen hoe lang het nu nog duurt en wat ze precies heeft dat hoor ik nog.
Nazli, volgens mij kom ik je ineens tegen bij een ander forum.. (ben iets aan het zoeken over salaris)
@ Anas... dus ze mag straks wel naar huis, maar ze zijn nog wel aan het onderzoeken wat ze precies heeft? @ Bo. Grappig al die lichte grietjes... Zoë van de week op de weegschaal gezet... 10.7 kg. @ Daphne. pfff dat sam ook nog gereanimeerd moest worden. Heftig hoor. Straks ga ik ook meemaken dat de één gezellig mee gaat doen met de ander hahaha. Tegen die tijd vraag ik je wel om tips . Zoë is ook vaak een echte pretletter... Als John 's ochtends nog op bed ligt en ik zet haar op ons bed springt ze altijd lachend bovenop hem en gaat hem kietelen. En vanmiddag had ze de grootste lol met mijn schoonmoeder... schaterlachen dat ze deed. En ze praatte (op haar manier) al veel, maar het lijkt of ze er steeds meer "zelfvertrouwen" in krijgt... ze kletst dus echt met de dag meer. Ze gaat ook zelf onder de douche en dan is ze altijd erg druk bezig met haartjes wassen en zichzelf wassen... en dan tussendoor hele gesprekken met haar badspeeltjes (nijntje, eend en pooh). En ze gaat niet eerder onder de douche staan voor ik haar een washand heb gegeven. Dan kijkt ze echt met zo'n blik van "mam, je vergeet wat".