Hai meiden!! Ja het is wat he met die Milly!! Jeetje fioon, bij jou in de de buurt bahhh.. en het was nog wel een politieagent ook bahhh.. je moet er niet aan denken he. Juud, ik weet niet precies wanneer ik de uitslag heb, weet alleen dat als er vrijdag nog bloed in zit ik doorgestuurd word naar de ka in het zh. Ja gezellig, tot zo!!! het wordt mooi weer dus we kunnen lekker naar buiten! Katje, jeetje ook alweer 20 weken, gaat hard allemaal he. pffff.. Hier is alles verder goed.. Noah heeft sinds gistermiddag een fase niet willen luisteren bahhhh... hahahaha maar ja.. komt goed. Lucas heeft het gister goed gedaan op 4 flessen. Heb de laatste 210/7 gedaan om half 9 en hij werd 5 uur ff wakker maar met een speen ging hij weer slapen tot half 7. Dit komt met mn werk over twee weken ook beter uit als slapen tot acht uur hahah... Ben benieuwd of het vandaag ook weer lukt!!!
Tot zo Gina, ja we gaan lekker naar buiten, ben helemaal happy met dit weer!!!! En die fase daar zit Amy ook in wat je al kon lezen pfffffff
zo ben er ook weer het is echt heerlijk weer! zit nu in de tuin en zie 18 graden staan was staat buiten te drogen stja 1 van de voordelen van dit weer als je droger het heeft begeven mnalief wou een nieuwe droger kopen maar kon me er niet toe zetten pfffff dus gewoon me wasrek buiten gekwakt en hangt nu vol met kleertjes van beau lekker roze dus haha net fisjo geweest en idd stond behoorlijk scheef moet nu eerder komen en bellen wanneer het weer zon pijn doet echt beter dit weer he zit nu op me lappie in de tuin en al het speelgoed van beau ligt er ook weer loopautos schommel ect die ligt nu een tukkie te doen ze word al 2 dagen achterelkaar om half 8 wakkker ipv 9 uur maar vind het wel lekker weer een beetje ritme kan geen kwaad gina nog steeds bloed? Gezellig hoor met juudje lekker wandelen! heb jij een duowagen of heb je noah aan de hand?
naatje hoe is die meid lekker aant genieten van jullie gezinnetje en is zoe al erachter dat baby niet meer weg gaat haha ben zo benieuwd hoe ze er mee omgaat
ff spammen... Heb nog geen foto van zoë en milou samen.. Want zoë neemt de benen zodra we het fototoestel nemen.. Nu al sterallures . Hier alles prima. Milou doet het supergoed.. En is echt onwijs zoet.. Ben benieuwd of dat zo blijft. Wel af en toe last van haar buikje.. En voornamelijk 's nachts.. En dan zuigt ze op mijn pink maar wil geen speen dus dat kost wel wat slaap hihi. Maar vind dat nu nog niet zo erg. Zoë is voor de rest een echt moedertje.. Vanmorgen heeft ze geholpen met milou in bad te doen.. Zo schattig. Vk en kraamzorg zijn allemaal tevreden dus tot nu toe niks te klagen.. Het gaat ook allemaal zoveel makkelijker dan met zoë. Vandaag krijgt iedereen het kaartje in de bus dus dan zal de kraamvisite wel gaan opstarten binnenkort. John is nu naar de ha... Verwijzing voor de knip knip halen. Milou krijgt over half uurtje weer fles en zoë ligt al een uur op bed van alles te doen behalve slapen. Ga straks ff op iedereen reageren.. Lig nu te internetten op mobiel en dan is het zo lastig terug te lezen. Dus voor nu ff egoberichtje.
Vanmorgen heb ik m'n 20 weken echo gehad. Er waren geen bijzonderheden/afwijkingen ontdekt, dus we hopen verder dat ik een gezond kindje draag. Het was erg leuk om te zien hoe hij/zij bewoog. We wilden niet weten wat het wordt dus we werden gewaarschuwd toen 'dit deel' in beeld kwam
Oh Naat wat is het toch een schatje, je verwend ons wel met al die mooie kiekjes! Leuke kleertjes ook, heb je eigenlijk veel nieuw gekocht?
Fioon lekker he dit weer, nou wij hebben ook genoten hoor!!! Heerlijk op een terrasje gezeten en de kids hebben zo lief gespeeld!!! Was bij een pannekoekhuis dus ze hebben ook een pannekoek gegeten, vraag niet hoeveel echt muizenhappen. Spelen was veel leuker en daar hadden ze ook konijnen en kippen en een groot speeltoestel. Nou Gina iedere keer als het dit weer is dan kom ik naar je toe haha en volgende keer trakteer ik!! Waar blijven de blauwe wasjes?????
blauwe wasjes??? oo lekker juud en gin ben jarloers!nee hoor super dat jullie het zo naar je zin hebben gehad vandaag doet een mens toch zoveel goed he dit weer naat! wat een dotje! leuk truitje ook ! wou bijna vragen waar je die vandaan had en toen bedacht ik me onee krijg een jongen hahahaha pff ben moe man heb een lang stuk met beau gewandeld beau op haar fietsduwding (jullie kennen hem van de fotos van hyves die zwaan) en nu ben ik te pletter vanavond nog naar een verjaardag en ik ga eerst straks een pizza halen en dan voor beau een potje kidney hey meiden wat krijgen jullie kinderen nog te eten na hun middag slaapje beau word rond 2 uur nu wakker eerst 3 uur en dan krijgt ze fruit en drinken soms nog een kiwi of een nijntje koekie tot het avond eten 6 uur .... is dit teveel?
Nou Fioon dat vind ik niet veel hoor, weet niet wanneer je gaat eten maar vind het best redelijk. Nee jouw blauwe wasjes muts hahaha
Amy is net wakker en die eet nu wat chipjes, die is echt kampioen slecht eten, mevrouw lust bijna geen fruit, ja 1 partje appel en dan houd het op en weinig melk alleen karvan cevitam en een paar stukjes brood, avondeten eet ze vrij aardig. Maar het liefst eet ze alleen maar worst, kaas en chips haha en patat
net schrik van me leven gehad net ff met de auto boodschappie gedaan wij hebben hier achter een pakeerstuk voor de autos maar onze poort zit aan de steeg waar je met je auto naar de pk rijd ik pakeer de auto en beau zet ik uit de auto ik zeg blijf hier bij mama loop ze als een speer naar de deur toe iin de steeg hoor ik toch net een auto rijden waar ze recht op aan rent nou ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd en nog luisterede ze niet gelukkig hoorde de automobilst me wel omdat ik zo hard schreeuwde maar me hart zat in me keel pfffff dametje heeft een flinke toespraak gehad(niet dat het doordrong) maar goed houd haar nu dus altijd vast ook al gebeurt en nog van alles wat deze dame is niet los te vertrouwen en gilbbeert voor je het weet weg ...
o amay is ook een snoepkont hhaha hier is het smorgens 2 broodjes en kiki moet ze perse hebben dan rond 10 nijntje koekie 12 uur lunch 2 sneeen en beker melk 15 uur fruit en dan bekers sap tot avondeten nu net half koekje van papa gescoord en toen een uurtje later de potje op had 2 kleine potjes kidneybonen samen in 1 bord ik dacht zo dat gaat ze nooit op krijgen nou meiden ! ik moest het eigelijk filmen want ze nam zulke grote happen dat d elepel niet meer in de mond paste en alles op! plus toetje en nu zit ze mijn toasti op te eten .................
Ja was idd super!! het is zo heerlijk vertoeven daar met dit weer.. en zoooo relax, de kids kunnen dr gang gaan en de mama's kunnen lekker zitten!!! IS goed meid, je komt maar
Juud je moet van zonnatura de knijpfruit eens proberen.. die is echt lekker voor die kids en ze hebben niet het idee fruit binnen te krijgen.. en de lidl heeft ze ook maar dan met appelmoes! ik doe dat nog weleens als hij teveel wil snoepen maar we nog niet gaan eten.. Fioon, hahahaha nou je wil niet weten wat Noah soms nog te eten krijgt na zn slaap.. hihi.. echte snoepkont hier, maar hij eet zn avondeten meestal ook goed, dat scheelt!!
hier krijgt ze of 2 a 3 kiwis over de dag of een 2 kikies met 1 banaan of 1 kiki met een knijpfruit van de hema! is erug lekker of aldi of liddel ze vind ze allemaal wel lekker
Ik leef nog..... Ik moest zelfs weer opnieuw een wachtwoord aanvragen hier.. Sorry, dat ik lang niet ben geweest maar jullie raden dus al dat we hier nog steeds moeeeeeeee zijn. Maar eerst jullie.. @Naatje: Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet er lekker van! @Bo, Mariska en Katje: hoe is het met jullie zwangerschap? En de rest; HOE IS HET MET IEDEREEN? Bij ons alles goed maar zo druk, stress en moe, maar goed, na zo'n heerlijke dag als vandaag ziet de wereld er een stuk leuker uit. Devrim nog steeds om 05.30 uur wakker, ik kijk uit naar de zomertijd, al scheelt het maar 1 nachtje . Verder is het een super lekker ventje en gaat het heel goed. Vanochtend achterstoeltje op de fiets laten zetten en vanmiddag naar mijn moeder gefietst ( 1 uur ), was echt leuk! Vond het wel ff wennen dat je hem dus niet meer ziet als je fietst, zo van 'zit je er nog wel'. Bij mijn moeder lekker heel de middag buiten gespeeld, in de tuin en later met wat buurtkindjes. Ik ga proberen om weer wat vaker te komen hier (als dat nog mag).
Tuurlijk mag je terugkomen! Gezellig hoor!! Wat vervelend dat Devrim het nog niet snapt. Bo, heb dat met Sam meegemaakt, denk 2 maanden geleden. Echt niet grappig ik was echt pissig. Ik hield haar de hele tijd vast, maar moest de boodschappen inladen, en toen nam zij de benen.
Gina ja doe knijpfruitjes heb ik ook allemaal geprobeerd, ze wil gewoon alleen maar hartig eten, toetje kan haar ook gestolen worden, ik geef het wel want dan krijgt ze wat zuivel binnen maar meer als een paar happen eet ze niet. Maar net heeft ze echt een megabord groente op, ik moet haar gewoon afremmen anders ben ik bang dat ze gaat overgeven. Gister ook al zoveel avondeten op, ben ik wel blij om. Fioon ze zijn ook echt niet te vertrouwen, Amy luistert ook voor geen meter en moet je ook zeker niet loslaten, maar wat Regina vandaag ook zei tegen mij ze is nog geen twee waar praten we over, ze kunnen nog lang niet alles ook al zijn ze in je ogen al erg groot. Pffff Britt heeft een bui pffffffff alleen maar huilen huilen huilen... Monica hiiiiiiiiiiiiiii long time no see idd, lekker he dit weer heeeeeerlijk en lekker sportief op de fiets!!