Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    manlief belde, hij komt zo naar huis met guppie.
    Ze moet antibiotica krijgen omdat ze haar verdenken van een infectie in het operatiegebied. Ze is daar wel redelijk gaan opknappen en heeft ook wat gedronken en heeft tot nu toe niet gespuugd.
    Ze is nog wel zo slap als een vaatdoek dat wel... Mannetje komt nu lekker naar huis met de kleine meid....
    Hoop dat ze vannacht goed slaapt en geen pijn heeft.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Och gosh arm schaap hopelijk kant ze goedd en snel op heb zei weer hè ! Gets! Anas ik hoop
    dat je
    morgen een betere
    Laura heb meid knuf

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Gelukkig heeft ze weer wat gedronken en houdt ze het binnen. Hoop dat ze goed slaapt vanacht en morgen weer een beetje opgeknapt is door de AB. Laat je haar in haar eigen bedje slapen of bij jullie? ik ben daar altijd zoooo'n watje in als ze ziek zijn hihihi.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    laura slaapt altijd in haar eigen bedje wil nooit bij ons.
    Ik kan pas morgenochtend met de AB beginnen, en hoop dat het dan snel helpt.

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Zoë ligt ook het liefst in haar eigen bedje (en dat hebben wij ook het liefst) alleen als ze echt ziek is ligt ze liever bij ons. Gelukkig gebeurt dat niet vaak.
    Hoop dat de AB idd snel aanslaat. *knuf* voor jullie en hopelijk hebben jullie een rustige nacht.

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Ik
    heb hsar ook het liefste bij me en zij ons ook vi d
    het zo eng anders bah

Maar anas begrijp het wel hoor
    nou ik ga slapen kom morgen bij lezen

Bah heb last van maagzuur al de gele
    avond en een uitgeplopte navel ! Wauw word
    dik

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay heeft momenteel de periode dat ze NIET in bad of onder de douche wil. Ja.. het idee is leuk, maar als ze met haar voeten in het water staat is het krijsen. Maar ze zal toch echt weer een keer moeten, maar hoe? (Ze klimt gewoon uit het bad in haar glibberige blootje)

Janny, goed dat ze al weer een beetje gedronken heeft. En goed in de gaten houden de komende dagen. Het is wel tegen ons verteld dat een infectie mogelijk is... maar hier ging het zo snel al goed, nooit bij stil gestaan verder.

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hahaha lekker ding die Fay. Zoë had ook zo'n periode (bleek later dat ze last had van haar oortjes)... zat ze in bad en probeerde ze er met alle geweld uit te klimmen argh.
    Nu vind ze douchen leuker... maar dan wel standaard ritueel... antislipmat op de grond, washand, badeend, poohwashand en nijn (van die badfluitjes) mee anders is het oorlog hihi.
    Ze probeert nog wel eens dat ook haar knuffels meemogen, en dan wordt ze boos dat het niet mag (heel raar ook dat dat niet van mij mag ;)). Maar meestal is het snel weer goed. En als ze dan staat te douchen leg ik snel haar kleren klaar e.d. en roep ik een paar keer "gaat het goed?" Hoor je uit de badkamer" jahaaaa". En als ik vraag " Zoë schoon" zegt ze ja. maar "Zoë klaar" is het standaard "nee". Wonder dat die nog niet door het doucheputje is gespoelt hihi.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hahaha, zie Zoë al helemaal staan, geweldig!
    Zo doet Sam dat ook wel. Maar Fay heeft het dus even gehad, terwijl zij het voorheen geweldig vond.

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hihi gaat vast wel weer goedkomen... hopelijk voor de zomer anders blijft ze zo vies van al dat buitenspelen ;).

kan trouwens iemand mij vertellen waarom er geen snars op tv is???? Allemaal herhalingen e.d.
    blegh.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wat te denken van de spannende film op Veronica... met Steven Seagal BLEH!!!!

12. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hihi idd... Heb nu de documentaire van rtl4 opstaan... Over harige vrouwen.. Denk dat ik daar ook snel op afhaak.. Bah. Dan maar de ouders van nu lezen.. Ben inmiddels al naar bed verhuist... Trusten.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier had laura net weer flink gespuugd, schone slaapzak aan en weer in bed gelegd en daar is ze met mij naast zich in slaap gevallen....
    ik ga nu ook slapen...

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, welterusten en dikke knuffel voor Laura!!!!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anas knuf moest nog even kijken voor ik ging slapen bah wat een nare avond zo gehad en wel fijn meisje bij jou thuis hoop dat het snel beter gaat
    liefs mij

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo wat is er een hoop geschreven gisteren!

Janny dikke knuffel voor jou en je meisje, hopelijk knapt ze snel op!

Hier weer met een nachtbraker beneden, al vanaf 03.00 is ze aan het gillen.
    Volgens mij heeft ze niks maar wil ze haar zin doordrammen en zit ik nu dus beneden tv te kijken met haar maar ze heeft ook nog eens een aantal voorwaarden, want mag eigenlijk ook niet acter de laptop van d'r maar vind het wel welletjes zo!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mariska al een beetje gewend aan het zwanger zijn?
    Leuk dat je het al een beetje verteld hebt, deed ik ook gelijk hoor!
    Hier ook een hoekbank waar Amy graag op wil klimmen ;)

Nazli heeft Isa nog last van z'n armpje??

Gina hoe is het met de krampjes van Lucas??
    Noah dus ook lekker tegendraads, zal wel aan de leeftijd liggen dus, hier niet anders.

Straffen, ja hoor ik straf ook en ik zal wel moeten, anders walst ze over me heen.
    In de hoek of in de gang, maar of ze nou echt onder de indruk is weet ik niet want ze moet nooit huilen.
    Ik geef ook weleens een tik op haar vingers en nee geen dreun maar een tikje.
    En het woordje nee is tegenwoordig not done, bij dat woord gaat ze spontaan huilen!

Naatje jij moet dan ook iedere keer een stuk rijden voor je werk!
    Niet lastig?
    Er is idd weinig op tv en dat voor de zaterdag, heb maar staan strijken.

Daphne idd wat heb jij al een hoop mee gemaakt met je kids brrrrrrr

Gewicht ja 10 kilo is niet veel maar ze zijn ook niet groot he Laura en Beau.
    Amy schommelt heel erg tussen de 10,5 en 11 kilo.
    Nu is ze vrij mager ook omdat ze niet veel uit en niet lekker is geweest!

Kids slapen hier altijd in eigen bedje, zijn we best streng in en ze willen ook niet anders.

Fioon foto van je buikie, toe nou!

Amy is ook geen echte doucheliefhebster, bad vind ze wel leuk maar douchen nee dat wil ze niet en dat laat ze duidelijk merken!

Mijn meiden hebben de laatste tijd geen gemakkelijke periode.
    Amy nachtbraakt weer erg veel en Britt heeft gisteravond weer heel de avond gehuild, soms om gek van te worden.
    Ik denk dat Britt een beetje overprikkeld is met al die wisselingen.
    Maar zal denk altijd wel een wat "moeilijker" kindje blijven.
    Ze valt ook heel moeilijk in slaap, dan moeten we echt een half uurtje over haar gezichtje wrijven, maar als ze slaapt slaapt ze en dat is ook wel erg fijn.

Ik ga zo toch maar weer proberen of Amy wil slapen.....

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trusten meiden ik ga nu naar bed als het mag van Amy, dacht misschien is er nog wel iemand wakker maar nee ;)

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ik ben wakker... Maar hoop dat je inmiddels slaapt juud. Wat een spookje die amy.... Lekker tv kijken en eisen stellen... Lijkt zoë wel. Die kan ook soms zo piepen als ik ff achter de laptop kruip. Soms lijkt het wel of ze denken dat de hele wereld om hun draait ;).

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    #260 Naatje80, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    het is idd steeds een stukje rijden juud. Maar gelukkig rij ik bijna altijd buiten de spits omdat ik onregelmatig werk. Heenweg bijna nooit file. En terug bijna altijd andere kant op. Doe er gem. 35 tot 45 min. Over. Moest er in begin wel aan wennen... Vooral omdat het vanaf zoetermeer maar 10 min naar werk was.
    Je hebt idd de laatste tijd genoeg meegemaakt met je meiden. Hopelijk wordt de situatie snel wat beter. En britt trekt miss ook nog wel bij... Zoë was de eerste 10 weken ook een erg gevoelig meisje en liepen ook erg te modderen met haar.. Kramp, heel slecht eten, heel veel huilen en soms echt gillen. Ze kon soms uren van slag zijn, maar we konden niet uitvinden waarom. Veel ha bezoeken en huisartsenpost. Gelukkig nooit opgenomen zoals britt. Had een draagzak (minimonkey) van iemand te leen en john en ik heb zo flink wat uurtjes met haar rondgelopen, want dat was het enige waar ze rustiger van werd. En ineens leek het of ze haar draai had gevonden en werd ze na 3 mnd rustiger, ging iets beter eten en minder huilen. Dus wie weet..

Deel Deze Pagina