nou, nu ben ik alleen op het forum hihi. Dus ga ook maar afsluiten. Slapen zal wel niet echt meer lukken. John is al naar werk en zoë is heerlijk in dromenland en ik lig hier met een schoppende baby in Mijn buik hahaha. Maar straks mis ik het... Alleen niet de slapeloze nachten.
en ze gistereavon net een half uur in bed lag spuugde Laura weer alles onder. Ze had daar de 1e gift antibiotica gehad, en daardoor was de koorts wel iets gezakt al... Ze heeft goed geslapen toen ze eenmaal sliep. Ik was bij haar blijven zitten tot ze in slaap viel, en vannacht ben ik wel 3 x gaan kijken. Nu slaapt ze nog, en geef ik Mike de fles. Ik ga zo even naar de dienstdoende apotheek om die antibiotoca op te halen. Door die k*t sneeuw en gladheid bah!!!
bij jullie idd ook al zulk rotweer.. Hoorde het van john. Die is aan het werk. Balen dat laura weer moest spugen gisteravond, maar ze is zo te lezen wel goed de nacht doorgekomen. Succes vandaag, en hopelijk knapt laura een beetje op van de ab. Heb er net als daphne nooit bij stil gestaan dat ze na zo'n ingreep ziek konden worden. Het lijkt zo simpel en zonder risico.
Anas..blij te lezen dat Laura weer mee naar huis mocht. Hopen dat de AB vandaag gelijk aanslaat...pffff Laura heeft het idd nooit makkelijk..dikke knuff!! Lafo..haha gewend dat ik zwanger ben..nou nee...dat duurt totdat ik geen broek meer dicht krijg of dat ik een echo heb...Bij Evan kon ik na 8 weken geen gewone broek meer aan...ben benieuwd. Hier heeft het wel gevroren maar geen sneeuw..het lijkt erg koud buiten..We hebben hie reen goed nacht gehad..Evan roep om kwart over 8 WAKKER!!!!!!!! Manlief eruit en ik heb nog even gelegen maar Evan was zo aan het kletsen dat ik hem boven hoorde..
ik log in en zie bij Mariska RAAK ! staan ! Gefeliciteerd meid ! Ga nog even teruglezen vanaf 21 januari 20.03 uur (handig dat dat er bij staat hihi)
Mariska dat is wel zo ja, kleine gup is vrij vaak ziek geweest ja... De apotheker vnamorgen die was ook zo lekker positief, ze heeft me 3x gevraagd hoe wwaar laura was, en waarom omdat die 10 kilo het gewicht van een 1 jarige was grrrrr En wordt er ook niet vrolijk van, die antibiotica die weigert ze namel,ijk in te nemen. In het ziekenhuis hadden ze het in ahar mondje gespoten, maar dat was gil en krijs natuurlijk. Wij doen eht altijd door de zoete limonade, maar geen slok hoor echt helemaal niets, ze spuugt het zo weer uit... Dus antibiotica heeft ze voor alsnog ook niet binnen gekregen.. Ik word er soms zo moe van
dank je!!! Anas...pfffff...ik zou niet weten hoe je de AB anders binnen moet krijgen. Ze begrijpen ook nog lang niet dat dit goed voor ze is..
manlief zit me op te haasten lees later wel bij succes met Laura Anas, want had op msn gezien dat die in het ziekenhuis lag... lees later wel bij
balen anas dat laura de ab niet wil.. Heb jij weer. Ik heb Ook geen idee hoe je het anders naar binnen moet krijgen bij haar. Hier toch nog kunnen slapen... Tot net. Zoë en ik zijn nu aan het ontbijten in bed hihi. Heb nog geen zin om op te staan en een rustig ochtendje is ook lekker hihi.
Onder dwang dan maar anas hoe zielig dt ook is het is voor haar bestwil. Die draak van mij lust aes en vooral wat in een potje zit en op medicijnen lijkt...... Hoe smerighet ook is zei zegt hmmmmmmmmmmm..... Kan e het haar niet op een lepel geven met een hap vla ervoor en erna???? Juudje lekker tijdstip wijfie pffffff succes met wakker worden als je dat al niet bent Naatje is ziedie dame van jouw al Staan haha zo lief! Maar hier is water in het gezicht drama net als haren uitspoelen pffffff of de leven anf hangt zeg , wij hebben een stoomcabine met bad dus dan zit ze op de antislipmat met een badring van barbie .... Haar 2emmers en haard Dora en boots en dan is rt goed maar als er water in de ogen komt dan is het ogen dichthouden en dan maaaaa dan moet ik de washand aan geven en pakt ze na zoekmd met de ogen dicht de wasgand en dept de oogjes droog....... Princess op de erwt Al onze dames hebben last van diva gedrag lijkt het hahaha Maris hoever denk je te wezen? Good luck vanaf week 8 ging hier de misselijkheid en moeheid in tot week twaalf ongeveer met week tien positiebroeken , ik moet zeggen dat op me bekken na deze zwschap echt meevalt vergeleken met beau zoveel beroerder was is toen en had echt alles wat je maar kon bedenken Katje hoi! Alles goed hier is alles dus weer wit...grrrrrrr dus we gaan geen schuur opruimen maar wat anders bedenken om deze dag gezellig te maken ondanks het weer althans Manlief zou schuur opruimen en ik aanwijziginen geven
Whahaha geweldig ik zei toch diva's haha alles bijde hand tv knuffel eten drinken dik kussen in je rug wat wil e nog meer
Fioon, hier kan ik t wel onder dwang doen maar dan spuugt ze het gewoon weer uit.. dus dat heeft geen enkele zin
Naatje...*smelt*..wat een schatje is Zoë... Bo..ik ga van een cyclus van 30 dagen uit dan ben ik nu 4w1d..Bij Evan ben ik nauwelijks misselijk geweest alleen erg moe.
Hier namen ze beide de antibiotica gelukkig wel goed. Ook zonder het in een drankje of in de vla te doen. (Soms zijn ze lastig en soms makkelijk)
Toen Laura klein was ging het nog wel, naarmate ze groter wordt is het steeds moeilijker geworden,. Net heef tmijn man het onder dwang toch gedaan... 2,5 van de 3 ml is er toch wel ingegaan en dat is maar goed ook. Ze moet een dubbele dosis van de kinderarts... dus is behoorlijk sterk misschien dat de smaak daardoor ook nog erger is...
hier nog steeds een chilldag... Hangen nog steeds in bed hihi. Nick junior gekeken.. Nu is ze boekjes aan het lezen en ben ik ff tv aan het kijken. Gaan zo maar eens douchen hihi. Lang geleden dat ik zo lui ben geweest.. Maar best wel eens lekker .
Hier ook naate net gedoucht wel vanmorgen ff bordje brints met beau ennpapa gegetn en toen besloten dat het buiten niks is dus lekker naar boven gegaan en idd Nick jr gekeken hahaha idiaal! Anas goed zo dat het redelijk is gelukt meid het is ook niet makkelijk