Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud dat zou leuk zijn !!!

De makelaar daar heb ik niets meer van gehoord, maar wat ik al zei het zal geen storm gaan lopen helaas...

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou ik hoop voor je dat het snel verkocht word, het hoeft er maar eentje te zijn en volgens mij trekt de huizenmarkt weer aan..

Hier is alles in ruste, Ramon is naar z'n moeder toe.

Mijn nieuwbakken schoonzus vroeg of we vandaag mee gingen naar Toverland, wat dacht je zelf pffffff of ik daar zin in heb met 2 kinderen die net een beetje aan de betere hand zijn.
    Plus ik heb even geen zin in mijn zwager.

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lief dat jullie aan mijn man denken...bij de test van Evan is hij helemaal in elkaar gestort en is alles zeg maar naar boven gekomen..er is toen gelijk ingegrepen door onze ha en er is direct therapie begonnen....mijn zwangerschap van Evan is een rot periode geweest...hele diepe dalen hebben we gehad.. Nu heeft hj bijna geen therapie meer en is hij bezig met reïntegratie...een hele andere kijk op de wereld nu. Ben ook van plan om extra te genieten alles af te sluiten...zwangersschap doen zoals het "hoort"..Een nieuw leven past ook heel goed in zijn hoofd..hij is dolgelukkig..hij heeft natuurlijk ook medicatie waardoor we ook bang waren dat hij zijn zaad niet optimaal zou zijn..dus hij is dubbel blij;)..

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo...gezellig zeg dat je vriendin waarschijnlijk dichtbij komt wonen..zijn ze ook de voogd van Britt?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska wat fijn dat je man zo goed is opgeknapt!! nu samen genieten!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh wat fijn om te lezen Mariska dat het goed gaat met je man, stapje voor stapje, het komt vast helemaal goed!

Voogd Britt ja moeilijk verhaal, ik wil het ze wel vragen maar ben bang dat ik ze opdring mede omdat ze zelf het ok niet heeft gevraagd tsja ik weet het niet....anders mijn ouders, maar dan hebben ze verschillende voogden...ik hoop alleen in de praktijk dat ze wel bij elkaar opgevoed worden als ons iets overkomt maar goed moet er nog even goed over nadenken allemaal, wil niemand iets verplichten.
    Mijn ouders wilde sowieso de voogdij al hebben over Amy dus Britt zal geen punt zijn....

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gewoon bespreken Judith, misschien heeft ze er gewoon niet bij stil gestaan.?

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zo weer drukke zaterdag achter de rug en nu een drukke zondag straks krijgen we bezoek een kennis van bart met haar partner en hun kindje die 6 weken jonger is dan sem een meisje leuk om ze dan weer te zien.

verder vanmorgen gewandeld met sem en naar de begraafplaats geweest bij danique* is alles zo mooi wit zo rustig oogt het daar dan. Toch was het weer schrikken een twee tweeling ligt er nu op het veldje

als je nagaat dat toen wij danique* daar begraven lagen er denk
    5 kindjes en nu liggen er zoveel meer
    en dan twee tweelingen.

het is heftig hoor

nou ga stoppen de laaste dingen opruimen netjes maken en wachten op bezoek

anas knuf voor je meisje en lafo jij ook knuf

rest fijne en jullie twee natuurlijk fijne zondag

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Miriam dank je wel jij ook een dikke knuf kan me voorstellen dat je goed schrikt als er weer nieuwe kindjes liggen...

Veel plezier vandaag, dus Sem heeft een vriendinnetje hihi

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

O net gemist manlief zit ajax nog wat te kijken en beau ligt elukkig op bed pffffff wat een drama met eten net ze moest en zou dor gaan met kleuren dus ben net klaar met stofzuigen want vanallesnlag op de grond , meiden herken me eigen driftige peuter niet meer waar is dat liefe altijd vriendelijke en lachende meije gebleven? Hopelijk is dit een fase .... Ze laat hier zich ook op de grond vallen als ze haar zin niet krijgt dus ik ga denk ik van de week de gang eens fijn introduceren... Maar verder is ze heeeeeeeel lief hoor hahahaha me hoofd suist gewoon helemal soms

Juud die druppels vind beau dus helemaal lekker snap er ook niks van maar goed ze krijgt ze nu elke keer tijdens de lunch ik gebruikte hiervoor niet want toen dronkze peutermelk en daar zit alles in ook de vitamines d , maar angezien onze supermarkt de melk van nutrilon niet altijd heeft ben ik op gewone melk overgegaan met die druppels
    dus mischien een tip vor je om peutermelk te geven ?

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Nou ja zeg is ook niet zo leuk ...

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Miriam..kan me goed voorstellen dat het elke x weer schrikken is als je bij Danique* komt dat er weer kindjes bij zijn gekomen...

Evan krijgt zijn druppels gewoon op een lepeltje..hij vindt alles prima..lekker makkelijk..

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Makkelijk kind die Evan!
    Hebben jullie al namen in je gedachte?

Fioon nee peutermelk dan ben ik weer terug bij af denk ik dan, ze moet maar eens een grote meid worden en luisteren haha.
    Heb jij eigenlijk al een jongensnaam?

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ja Lafo namen zijn er al...jongen krijgt 3 namen en meisje krijgt 2 namen. Alle namen zijn vernoemd behalve de eerste naam bij een jongen.
    Evan is ook een vernoeming (al wisten we dat niet...manlief had Evan in zijn hoofd en dat blijkt een vernoeming nar Johannes te zijn en dat was de naam van zijn opa). Evan heeft als 2de naam Ben..na mijn vader..(tja en dan is het logisch dat de 2de naam van een jongen de naam van mijn sv is;))

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Jaaaaa we hebben namen en heb bij de jongensnaam een blofte naar manlief gemaakt want dacht het word toch een meid hahahaha maar ik bn het er wel mee eens en vind hem mooi voor de jongen en het was de laatste kans aan deze kant van de familie dat de stamhouder aanbleeft snappe jullie het nog als dit een meisje was was de kans om een stamhouder weg pleite finito hahaha dus manlief die al dre nachten amper slaapt en tegen elk mens ook vreemden verteld dat die een zoon krijgt nog streeds in de wolken zo lief om te zien

jaaaa zal ik dan zeggen hoe een meid had geheten: Belle Helene dus beau & Belle was het dan en helene als tweede naam
    van me moeder , beau heet naar schoonma die heet eigelijk baukje beau , maar zij vond beau moderner en al haar letters zitten erin

Hier voor je de jongen een naam die jullie niet zullen verwachten van mij denk ik maar goed dat horen jullie dan wel hhaha
    moet nog wel iets een verassing wezen

Buikfoto juud als hetbgoed is is onzenlaptop gemaakt tegen alle verwachtingen in dus die ga ik zo bij me ouders ophalen dan zal ik snel eens een fot zetten, enne stuur de foto's van Amy jaar kamertje eens! Wil kijken of hèt ook wat voor beau is en hoe groot het is want jij zei dat het nogal groot uitviel

wat voor naam had jij voor een jongen eigelijk!?

16. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    zooo.... de pyama dag is hier opgeheven ;).
    FF samen met Zoë gedouched en die gelijk op bed gelegd... nu ligt ze lekker te slapen.
    Ik had idd ook de verloskundige praktijk gekeken... Zoë was haar woezel en pip boek aan het "lezen"... en af en toe keek ze en riep ze "beebie".. trok dan gelijk mijn shirt weer omhoog en ging mijn buik kusjes geven. Ze is zo schattig :D.
    Nu ff de boel beneden aan kant maken en de hond snel een plas laten doen. Al ligt die nu ook nog te snurken.
    Hier zijn de vit. D druppels geen probleem.. geef het op een lepel. Zodra ik het flesje laat zien rent ze gelijk naar me toe. Alleen nu is het flesje op en vergeet steeds nieuwe te halen (heel handig). Gelukkig zit het ook in haar pap (pyamapapje).
    Geven jullie 5 of 10 druppels? Lees overal andere adviezen.

@ gewicht. Zoë is ook een licht poppetje.. 10.7 kg. En denk nu 85 cm lang. Maar ze zit gewoon goed op de groei en gewichtcurve. CB heeft er ook nog nooit wat over gezegd. Die vent van de apotheek moet gewoon zijn mond houden ;).
    meisjes zijn gewoon vaak veel fijner.

@ Maris. Fijn dat je man er helemaal achter staat. En hopelijk kan je dan nu idd goed genieten van je zwangerschap. Mijn eerste zwangerschap was ook totaal niet wat ik had gehoopt (door die huidkanker) en geniet nu ook veel meer... nu sluit ik het echt af. Alleen jammer voor manlief dat ik soms humeurig ben. Al gaat dat ook stukken beter nu ik verlof heb.

@ Anas. Hoe is het met Amy?

@ Lafo. En hoe is het met jouw meiden?

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Ja Maria willen jullie het geslacht weten of word het een verassing ?

Heb eergister wat geshopt voor de baby toch wel apart hoor babyblauw hahha heb een dekentr voor in de wieg gekocht een startset van avant en een verlours pakje voor echt een jongen haha
    heb een lijs genaakt wat ik nodig heb pffffff toch wel een lange lijst is het geworden wil met 30 weken beginnen met beau haar kamer en dabde babykamer dan word ik wel gek denk ik of moet manlief zover krijgen dat het eerder gebeurt

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Cb zei hier dat de nieuwe richtlijn tien druppels is dus geef beau e tien

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ok... hier wisten ze het niet zeker (amateurs ;)).

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier had de beeb Keano John geheten als het een jongen was.
    Maar helaas voor John geen vernoeming naar hem.
    Zoë heeft als tweede naam Lisa... Komt van Elizabeth en dat is mijn tweede naam (en van mijn moeder).
    Deze krijgt dus als tweede naam ook weer een vernoeming daarnaar. En heel toevallig heeft deze dezelfde initialen als mijn moeder.

Deel Deze Pagina