MEID! DOE EENS RUSTIG!!!! adem een ff diep in en uit en ga eens na dat je echt geen slechte moeder bent want wij hebben ook onze domme onhandige dingen ik lees ze hier toch zelf haha dacht dat ik de enigste was en dan komt nazli en naatje ook met een auto wegloop verhaal okay scheermes is weer nieuw maar staat gelijk aan de striemen die beau dankzij haar moeder in dr gezichtje heb staan met die klitteband..... het is nu gewoon heel hectisch 2 kleintjes en ik moet nog arrh! maar niet onzeker worden dat met die koortslip had ik ook lag toen ze een baby was de hele nacht met me hoofd tegen haar hoofd aan en werd wakker met me mond op haar wangetje en ik bleek een koortslip te hebben john heeft me de ha post laten bellen en moest vragen of het erg was haha dus ik zei het je eigelijk al ja die compeed is super maar dan eerst de zalf en dan blaasje erop en blijven plakken en ik heb nu al bijna een jaar geen koortslip meer ...klop het ff goed af!!!
anas hoop het niet meid maar laat het ff nakijken meiden ik haal me altijd horrorverhalen in me hoofd maar ik heb me geschoren met een scheermesje van manlief de mijne waren op en wou en moest me scheren onder me oksels kan daar niet tegen als er wat ziet daar anyway had wel last van kleine onstoken haarzakjes maar nu is dat weg en voelde ik gisteren een bultje in me oksel..... het doet een beetje pijn maar zit vast te grote van een erwt wat zouden jullie doen nog ff aankijken of ha bellen? vind het zon voorschut als het gewoon een onstekinkje is maar zit me ook weer verschrikkelijke dingen in me hoofd te halen
Fioon, is ws een melkkliertje., die lopen tot onder je oksel! ik had daar ook last van tijdens de zwschap en nu zijn ze weg!!
ja ik had het ook echt in oksel, in je arm pit om het maar ff zo te zeggen... Bij mij is het allemaal gewoon weggegaan na de stuwing.. maar als je het niet vertrouwt dan ff naar de ha meid. je betaalt niet voor niets zoveel!
Fiona ik heb dat ook wel eens gehad met een "vies"scheermesje ( dus die van mijn man en niet van mezelf) eerst rode bultjes en een dag later een harde pijnlijke bult. bij mij was het toen een ontstoken haarzakje.. na een dag of 3 was het weg ! Juud meissie, smeren, plakken en knuffelen hoor! Als je die pleister er op hebt is er toch geen risico meer op besmetting. ? goed handen wassen! komt echt wel goed. xx
Ginaaaa oops telefoon, je hoort me al denken waar ligt dat ding....ben vandaag ook niet weg geweest dus dan let ik weer niet op dat ding, ga nu druk zoeken hahaha Janny weet je wat het is heb al weken last van ruwe lippen en soms barsten ze aan alle kanten, niks helpt, Labello verergert het. En nu zie ik overal blaasjes maar of het nou echt een koortslip is, ik plak er wel zo'n ding over dus dat scheelt idd. Fioon wilde ik ook al zeggen dat dat bultje heel onschuldig is, bij mij zijn weleens mijn lympfklieren opgezet en dat zie je daar ook, lijkt ook op een bult. Ik adem en in en uit haha, pffff ik hol me zelf nog eens voorbij, deze week ben ik ook niet van plan veel te doen, Amy is weer ziek, heeft weer koorts en heeft vandaag alleen maar een cracker op....misschien heeft ze wel rust nodig idd en hol ik teveel met haar. Ik kan niet stilzitten wat dat betreft en wil altijd iets leuks doen met Amy, is een soort dwangmatig iets. Donderdag ga ik ook al met een vriendin naar Ballorig dat is het eerste uitje wat ik heb staan deze week dus we zullen zien. Ik ga nu ook maar eens naar bed, Britt heeft vandaag 8 poepluiers gehad en zat net tot haar nekje onder, ff gedouched en nu ligt ze eindelijk te slapen, heel de dag wilde ze niet, alleen maar bij mij liggen. Kon geen kant op! Was blij dat Ramon thuis kwam, die ligt al lang op bed, bang voor nog een slechte nacht, ik moet ook maar eens gaan. xxx
Hey had eigenlijk een vraagje over de auto dat we gekocht hebben met een deukje erop.. We hebben de auto gisteren omnium verzekerd.. Dat kost een hoop geld.. Maar kunnen we dan een paar maanden later naar ons verzekering gaan en zeggen dat er een deukje in ons auto zit, zonder dat wij het weten.. Dat het gebeurt is toen het geparkeerd is.. Of kunnen ze dat achterhalen... ik bedoel kan het nog verzekerd worden, dus gerepareerd worden??
juud en gewone vaseline smeren???? hier een oormeter aanschaffen want vind het gewoon kindermishandeling als ik haar temp op wil meten...pfff en die zetpil ooo helemaal drama! iemand nog meer? of ben ik de enigste en nee ben niet zoals me eigen moeder die ragde hem met geweld erin ...nee doe juist alles heel voorzichtig met me meisje dus kodder vaseline en dan floep...maar helemaal gek word ze dan pfffff mensen ik vind het zwaar worden die buik een verkouden peuter een man die me zwaar irriteert op het ogenblik en mezelf ik zit mezelf gewoon heel erg in de weg merk ik bleh!!! hoort dit erbij ? komt het iemanmd bekend voor het liefste kruip ik in me bed en kom er volgende week pas uit
Vanochten geljik na opstaan overgegeven.. PFf misselijk ben ik heel erg haat ik ieuww. IK ben vandaag 7 weken zwanger/.. Isa Haat douche ook in bad lukt niet.. IS dit een fase of iets anders.. Gaan jullie kindjes makkelijk in douche of bad? En mijn broeken passen mij nu al niet... Ik begrijp het niet.. Kom ik aan of zijn dat mijn darmen.. Heb gisteren zwangerschapsbroek aangedaan..
anas, hopelijk is het geen suikerziekte. Hou het maar goed in de gaten.. Bo, van het scheermesje weet ik het niet.. Juud, Het kan heel moeilijk zijn met 2 kindjes, die continu ziek zijn.. Doe maar rustig aan.. Ik had vroeger ook zon gevoel van slechte moeder ben ik.. Misschien hoort dat erbij.. Van je koortslip gaat wel snel over.. Gewoon wat zalfjes opsmeren en eventjes niet knuffelen.. knuff van ons
Om 14.oo uur vertrekken naar het gesprekje van 15.oo uur.. Man is nog niet thuis.. Dus ga ik Isa bij mijn turkse buurvrouw brengen.. Kan zij op hem passen totdat mijn man thuis komt.. En kan Isa even spelen met haar dochtertje van 5 jaar..
Hallo meiden!! Fioon, klinkt heel erg bekend meid.. ik had het ook aan het einde van mn zwschap.. ik vond mn man niet leuk meer en irriteerde me mateloos en was snel boos en vermoeid.. hoort erbij..!!! komt allemaal goed.. hier is dat ook bijna helemaal weg.. heb natuurlijk nog wel beetje last van mn hormonen maar grootse deel is alweer weg!!! nog ff volhouden meid! Tempen en zetpil is hier ook geen favo, gelukkig ook bijna nooit nodig.. maar wat moet dat moet.. ennne, ik duw m er ook zo in zonder vaseline hoor, die dingen zijn al vet van zichzelf! @Nazli, je zei van de week dat je niet durft te rennen nu je zwanger bent, maar meid echt geloof me, je kan alles gewoon doen hoor.. je baby is nog niet meer als een garnaaltje.. hahahah die zit in een sloot water en merkt nergens wat van!!!!!!!! je moet jezelf niet zo beperken hoor, je zult toch ook gewoon voor Isa moeten zorgen toch.. Geen idee of je die deuk op de verzekering kunt verhalen.. weet niet goed hoe dat werkt.. denk eht wel, maar zulke dingen gaan meestal van je no-claim af en dan is het vaak goedkoper om het zelf te laten maken.. Hier, lekker dagje alleen Lucas heeft al honger maar net pas medicijnen gehad dus moet nog ff doormopperen haahahhah... Zijn kleding wezen halen voor Lucas want meneer groeit aardig door en in 62 had ik nog niks met lange mouwen en voor korte mouw is het echt nog te koud!!!
Juud hoe gaat het vandaag met je meiden? En vooral ook met jezelf..? En jezelf van alles opleggen als dwangmatig, tsja meid als jij er geen last van hebt vooral doen Als je kids het ook leuk vinden gewoon doen, maar misschien is om de dag iets heeeeel erg leuks doen ook goed genoeg Nazli geen idee wat auto betreft. Fijn dat je Isa naar je buurvrouw kan brengen lekker makkelijk!!! Wat voor gesprek had je vandaag? Was dat al bij de gyn ? Bo meid klinkt heel herkenbaar ik was op t eind ook niet te genieten! Alles viel me ook heel erg zwaar toen. Meid het is een fase ( gelukkig) en het komt echt weer helemaal goed! temperaturen is geen echt probleem hier en zetpil ook niet , wat gina ook zegt ik gebruik ook geen vaseline douchen wilt laura niet , maar in bad vind ze heerlijk!
Eigenlijk hoef ik niet te werken.. Maar ik moet solliciteren en ook gaan op de gesprekken.. Want krijg binnenkort een gesprek voor mijn uitkering.. Maar als ik ergens een baan krijg, wil ik ook dan een paar maanden werken.. een half jaar contract ofzo..
Het gaat hier helemaal niet goed, Britt drinkt heeeel weinig iets van 70 cc per fles om de drie a vier uur en dan ook nog ieder uur een dunne luier en ze huilt aan een stuk door......we bellen nu naar de hapost...
juud kom jouw ff een dikke knuf geven!!! meiden dankje ja het waren ook echt me hormonen pfff zeg! man is weer superlief voor me dus dat scheelt haha nazli renne mag hoor! haha ik deed het ook nog achter beau aan en nog steeds heb geen keuze!