Juud, als ik thuis ben ga ik echt niet elke dag leuke dingen met Sam en Fay doen. Toen ik nog alle dagen thuis was ging ik wel elke dag naar het winkelcentrum, dat is voor hun al een uitje. En om de dag is echt ook wel genoeg voor de dames, zij hebben een hele andere kijk op het leven als wij en alles maakt veel meer indruk.
Dank je Fioon, jullie horen het wel, kregen al een standje waarom we niet eerder hadden gebeld....ik hou er maar rekening mee dat ze moet blijven.xxx
wie juud brittje? ach gosh meen je niet potverdikkeme vind het zo sneu voor je hier ga ik 1x per week ofzo echt wat leuks doen met beau of zwemmen of speeltplaats of dierentuin ect ect meestal komt er in de week een vriendje of vriendinnetje spelen of andersom dus is ook eenuitje voor haar maar de rest van de week echt te druk voor ze gaat altijd mee naar de winkels dus dat is al geen uitje meer maar een gewoonte haha wou morgen ook een vrouwtje hier bellen om naar een speelplaats te gaan maar hoe ik me voelde vandaag ga ik het toch maar niet doen had ik besloten vanmiddag wie weet vrijdag en anders volgende week weer een kans vind het altijd wel ff gezellig voor de kinderen zowel mama oja tussendoor komt ze vaak bij de dierenboederie en speelt ze dagen buiten in de tuin en lopen we vaak rondjes lekker en speelt ze met kinderen bij een speeltuintje hier in de buurt dus madam hoeft zich eecht niet te vervelen
Ben ik weer eens ! Las iets over spenen: Mikki haar speen ligt in bed en die blijft daar ook. Niet overdag, niet in de avond en niet als ze zielig is. Puur en alleen als ze gaat slapen.
heb eigenlijk niet zo veel te melden behalve dat ik geen posts meer kreeg van ZP. En daar begrijp ik niet veel van. Hier heb ik het weer eens druk en mijn hoofd staat momenteel niet naar al te veel reageren. Sorry, maar het komt echt wel weer hoor. ik vind jullie erg leuk en lief! Kus voor iedereen !!!!
wij jouw ook hoor daam! we weten dat je er bent en maak niet uit als je weer tijd heb horen we je weer gaat het met je vader wel goed? nu
met vader gaat het mondjesmaat beter. geen verontrustende uitslagen van kwaadaardige cellen e.d. gelukkig. Hij is nog erg benauwd en wordt er behoorlijk sjacherijnig van het gaat wel vooruit hoor!
Jeetje Juud ik heb echt met je te doen!! Vind het zo verdrietig voor je. Bah Het zal ook nooit eens meezitten lijkt het dan he! Knuffel voor jou !
uitjes met de kids.. Zoals iedereen wel weet ben ik ook niet zo uiterig... al het gedoe ( zeker met het slechte weer) en het meezeulen van alles dat vind ik al een crime... Hier meestal 1x in de week dat mijn vriendin komt met een kindje van laura;s leeftijd ( 3wk ouder). dat vind ze echt heel leuk. Soms gaan we wandelen naar de winkel dat vind ze helemaal geweldig. Of even naar de speeltuin schommelen.... Als het windstil is hier gaat mijn man savonds na t eten wel eens een rondje met haar lopen op haar fietsje En meer doen wij ook niet... Als ik iedere dag met de kids op pad ga dan is Laura helemaal afgedraaid die kan daar niet echt tegen .. Als het straks weer mooi weer is gaat mijn man lekker met haar fietsen.
hahaah dat komt omdat ze het niet gewend is Anas!!! Noah was ook geen makkelijk kind, snel overprikkeld enzo maar ben het toch blijven doen en nu doet ie het prima!!! hij vind het ook echt leuk! als ik hele dagen thuis zou zijn vliegen we hier allemaal tegen de muur op.. blehhhh! kinderen hebben frisse lucht nodig en een andere omgeving regelmatig als thuis.. wij gaan echt elke dag de deur uit.. of het nou naar de winkels, de kinderboederij, de stad of op visite is maakt niet uit maar als het weer het toelaat (lees niet giet) dan gaan we erop uit!!! Hey daam!! komt goed meid, we zien je weer!!!
ja hier ook echt elke dag wel naar buiten en nu helmaal staat de achterdeur open naar de tuin dus mevrouw is meer buiten als binnen idiaal en geen rommel in huis haha we lopen elke dagt naar de supermarkt soms 2x of soms 3x haha ben zwanger dus vergeet wel eens het 1 en ander... ook zo een rondje lopen of naar de speeltuin met de trein waar alle andere kinderen uit de buurt zijn dan is ook een grote hit ze loopt bijna elke dag met opa voor het avond eten ene rondje met de hond dus deze dame heeft aardige beentjes van al dat lopen ik word zefl ook knettergek van hele dagen binnen zitten hebben wel eens op zondag dat we gewoon in ons payama blijven zitten tot smiddags heerlijk maar dasn moet deze moeder er toch wel ff uit voor een frisse neus hoor
meiden heb net Ramon van Judith gesproken en ze zijn toch onderweg naar het ziekenhuis om Britt te laten beoordelen door de ka. Ze had ingedroogde slijmvliezen en ingedeukte fontanel dus ze wilden toch dat ze met haar langsgingen en ze vermoeden dat ze haar houden. Ik krijg straks nog een sms maar dat ga ik niet meer redden om hier te vermelden, dus dan weten jullie toch ff hoe of wat!!!! Juud, heeeeel veel sterkte he en als ik wat kan doen gelijk bellen!!! dikke knuffel!!
zit me toch niet lekker van britje .... juud heb je sckoonmoeder net aan de lijn gehad jullie waren nog in het zh ... hopelijk is alles onder controle met britt
hey dat is toevallig lees nu net je bericht na de mijne ik hoorde het ook van de fontanel heeft toch best wel wat inpakt op zijn kleintje zeg! pfff arme briit en ouders